Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,016,679 views

ezzy

Posts: 8,060

#1361 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Funktion, 23.11.2009 23:23:
---
ezzy, 23.11.2009 21:47:
---
Funktion, 23.11.2009 13:18:
Itse en voi sietää konsolishootereita ihan vaan sen kontrollin kankeuden takia, niin... meh.. :(

---


Mikä hiirikontrolleissa on vikana?

---


Toki jos hakkaa siis näppis/hiiri kombolla niin ei sitten mitään! Meinasin ihan vaan sitä peruskapulaa :)



No kukin hakkaa millä lystää, ei niitä o estetty ps3:ssa :) En tosin tiedä miten toi ps3 shooter adapter toimii näppiksellä, mut FragFX toimii ihan ok.
rec

Posts: 2,923

#1362 • • rec

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

WiljamiDzay, 23.11.2009 18:26:
---
Real Charly, 23.11.2009 12:54:
---
placiq, 23.11.2009 12:19:
MW2 oli kyl pieni pettymys kauttaaltaan.
Nyt sai onneks Assassins Creed 2:n, vaikuttaa suht hyvältä nopeen testauksen perusteella :)
Borderlands on kans ihan mukavaa viihdettä.

---


INDEED! AC2:ssa ei lopu tekeminen ja mikä mua henk.koht. tasolla yllätti oli juoni. Ei oo ihan sitä perushuttua. ;)

---


Onko niillä edelleen se sci-fi taustatarina siin ympärillä? Mun mielestä AC1 ois ollu parempi jos sen sijaan oisvat lyöneet vaikka pari perustehtävää siihen ite peliin...



Je! Samaa sci-fi ku ykkösessä, mut tää 2 on siinä mielessä kaikenpuolin mukavampaa menoa, ku... enpäs spoilaakkaan! :D

"Pari perustehtävää siihen ite peliin"? En hiffannu, mut ainaki 2:ssa on muutakin ku stoori, jonka kaavan ympärillä pyörii pelkät 'salamurhat'. Kyllä mä sanoisin et vuoden 2009 peli on ehdottomasti AC2 (niistä joita ite oon pelannu! Borderline on kokeilematta, mut skeptisesti oon sitämieltä et vaikka sulla on aseita kuinka paljon tahansa, niin saman toisto on samantoistoa: väistä -> kerää -> hyppää -> tapa -> lataa -> tapa...). :)
Epailija

Posts: 5,636

#1364 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Assassin's Creed 2 jää minun osaltani odottamaan alehyllyjä kahdesta syystä

1)En ole vieläkään pelannut ykkösosaa alkue pidemmälle.
2)Pelilehdet saivat tuon arvosteluun (ennen pelin ilmestymistä kauppoihin) vain jos lupasivat antaa pelille korkeimman arvosanan. Tällaista kusetustoimintaa harrastavaa firmaa en tue maksamalla täyttä hintaa pelistä (tällainen toiminta on toki ollut jo pitkään aika yleistä, mutta vain muutama lafka on jäänyt tästä kiinni).

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1365 • • Lost-Soul los pallos

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Epailija, 24.11.2009 16:52:
Assassin's Creed 2 jää minun osaltani odottamaan alehyllyjä kahdesta syystä

1)En ole vieläkään pelannut ykkösosaa alkue pidemmälle.
2)Pelilehdet saivat tuon arvosteluun (ennen pelin ilmestymistä kauppoihin) vain jos lupasivat antaa pelille korkeimman arvosanan. Tällaista kusetustoimintaa harrastavaa firmaa en tue maksamalla täyttä hintaa pelistä (tällainen toiminta on toki ollut jo pitkään aika yleistä, mutta vain muutama lafka on jäänyt tästä kiinni).


Mitä muutamien kanssa jutellu, niin tuota ei voi edes verrata ekaan osaan. Toki itsekki koitan löytää jostain sopivan halvalla kyseisen pelin, mutta odotukset kasvoivat kovasti.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Epailija

Posts: 5,636

#1368 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Lost-Soul, 24.11.2009 21:04:
Mitä muutamien kanssa jutellu, niin tuota ei voi edes verrata ekaan osaan.



Toivottavasti voi edes hiukan, sillä ykkösosa oli typerästä sci-fi-osiostaan huolimatta mielestäni erittäin mielenkiintoinen tuttavuus. ;) Kesken se on jäänyt sen takia, että on tullut hommattua uusia pelejä ennen kuin entiset on pelattu loppuun ja jotenkin ne uusimmat pelit kiinnostavat aina eniten.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jammailija

Posts: 3,224

#1369 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Xbox - Modern Warfare 2 *kuolaa*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1370 • • Aziz Combat Fighter
auttakaa.

miten teen itselleni jenkkitunnukset psn:ään?

ps. olen tyhmä.
rec

Posts: 2,923

#1371 • • Edited rec

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Epailija, 24.11.2009 16:52:
Assassin's Creed 2 jää minun osaltani odottamaan alehyllyjä kahdesta syystä

1)En ole vieläkään pelannut ykkösosaa alkue pidemmälle.
2)Pelilehdet saivat tuon arvosteluun (ennen pelin ilmestymistä kauppoihin) vain jos lupasivat antaa pelille korkeimman arvosanan. Tällaista kusetustoimintaa harrastavaa firmaa en tue maksamalla täyttä hintaa pelistä (tällainen toiminta on toki ollut jo pitkään aika yleistä, mutta vain muutama lafka on jäänyt tästä kiinni).



En tajua mihin viittaat. Mitä kusetusta ja missä?
Avatar
#1372 • • Reivaaja Guest

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Epailija, 24.11.2009 16:52:
..Tällaista kusetustoimintaa harrastavaa firmaa en tue maksamalla täyttä hintaa pelistä (tällainen toiminta on toki ollut jo pitkään aika yleistä, mutta vain muutama lafka on jäänyt tästä kiinni).



Kuseta itekki ja imuta ni ei tartte periaatteistaan tinkiä ;)
Lost-Soul

Posts: 3,107

#1373 • • Lost-Soul los pallos

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Epailija, 24.11.2009 22:37:
---
Lost-Soul, 24.11.2009 21:04:
Mitä muutamien kanssa jutellu, niin tuota ei voi edes verrata ekaan osaan.
---


Toivottavasti voi edes hiukan, sillä ykkösosa oli typerästä sci-fi-osiostaan huolimatta mielestäni erittäin mielenkiintoinen tuttavuus. ;) Kesken se on jäänyt sen takia, että on tullut hommattua uusia pelejä ennen kuin entiset on pelattu loppuun ja jotenkin ne uusimmat pelit kiinnostavat aina eniten.


Itellä jäi tuo kesken, koska peli toisti itseään liikaa ja oli tämän johdosta aivan liian helppo. Nyt sentää tehtävissä pitäisi olla vaihtelua ja tarinaakin viedään jotenkin "järkevästi" eteenpäin.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

tomii

Posts: 3,594

#1376 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

ezzy, 24.11.2009 21:49:
---

3-4kk ni sen saa tolla hinnalla briteistä



Joo saarivaltiossa pelien hinnat putoo järkyttävän nopeasti. :) Suomessa taas ei juuri yhtään. :( Tosin ennen tota on kyllä moooonta peliä pelaamatta/hankkimatta, joita ei vain ole ehtinyt, esim. kovasti kehuttu Batman Arkham Asylum (pakko hommaa täs talvella, kuhan saa pari peliä alta pois). *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

ezzy

Posts: 8,060

#1378 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Real Charly, 25.11.2009 04:43:
---
Epailija, 24.11.2009 16:52:
Assassin's Creed 2 jää minun osaltani odottamaan alehyllyjä kahdesta syystä

1)En ole vieläkään pelannut ykkösosaa alkue pidemmälle.
2)Pelilehdet saivat tuon arvosteluun (ennen pelin ilmestymistä kauppoihin) vain jos lupasivat antaa pelille korkeimman arvosanan. Tällaista kusetustoimintaa harrastavaa firmaa en tue maksamalla täyttä hintaa pelistä (tällainen toiminta on toki ollut jo pitkään aika yleistä, mutta vain muutama lafka on jäänyt tästä kiinni).

---


En tajua mihin viittaat. Mitä kusetusta ja missä?



kts. kohta 2)
placiq

Posts: 1,260

#1379 • • placiq Jorkki
Oli vaihteeks hyviä ennakkovaraus tarjouksia GameStopissa. Kaks vanhaa peliä vaihdos ja Mass Effect 2:n eurolla. Helmikuuhun tosin joutuu venaan, mikäli nyt sillon suunnitelmien mukasesti julkastaan.
rec

Posts: 2,923

#1380 • • rec

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

ezzy, 25.11.2009 17:14:
---
Real Charly, 25.11.2009 04:43:
---
Epailija, 24.11.2009 16:52:
Assassin's Creed 2 jää minun osaltani odottamaan alehyllyjä kahdesta syystä

1)En ole vieläkään pelannut ykkösosaa alkue pidemmälle.
2)Pelilehdet saivat tuon arvosteluun (ennen pelin ilmestymistä kauppoihin) vain jos lupasivat antaa pelille korkeimman arvosanan. Tällaista kusetustoimintaa harrastavaa firmaa en tue maksamalla täyttä hintaa pelistä (tällainen toiminta on toki ollut jo pitkään aika yleistä, mutta vain muutama lafka on jäänyt tästä kiinni).

---


En tajua mihin viittaat. Mitä kusetusta ja missä?

---


kts. kohta 2)



Aa.. ok! En tajuu miten aikasemmin en tajunnu tota, mut nyt selkes. Outo juttu! En ollu ite kuullu moisesta, vaikka tuskin se olis mun ostopäätökseen kuitenkaan vaikuttanu. :)