Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,020,255 views

Avatar
#1341 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

tomii, 22.11.2009 11:05:
Battlefield Bad Company 2:sta porukka odottelee nyt vesi kielellä. Saas nähä millanen se sit on.



Oon hieman skeptinen, mutta jos fysiikkamallinnus ja tekoäly on kohdillaan, niin kyllä se varmasti viihdyttää.

MWf2
Hah. Peli sanoo et 50% pelattu campainista, eli? Jotain inteleitä osi pitäny kerätä, mut en mä jaksanu siin loputtomas luotisatees rupee keräilee itseni ja ryssien lutkujen lisäksi mitään ylimääräistä. Taktiikkani kun oli raiskiä kaikki kudit kerralla ja vaihtaa pyssyä, kuten viime jaksossakin. Kranaatteja ei edes tarvinnu. (osumisprosentti ei pelissä ole kovinkaan oleellinen, kuten ei myöskään luotien support arvokaan. Tärkeintä tuntui ottaa mahdollisimman isolla lippaalla oleva malli. - haulikolla ei tehnyt mitään. - ja ahtautua pienimpään kujaan joka kerta kun sen sai valita. Sitten vaan nappi pohjaan ja baanalle)
Toi loppu on kyl LOL. Älä heitä veistä, ni kohtaus alkaa alusta, kunnes heität sillä veitsellä. wtf? Muutenkin se paskana ryömiminnen siin lopus oli sellanen antikliimaksi et voi perkele. Onkohan ne kelannu et toi on ainoo tapa saada jengi tsiigaa videot?
tomii

Posts: 3,594

#1342 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

ezzy, 22.11.2009 12:35:
MAG olis se oikeasti strateginen FPS. 256 pelaajaa ja ryhmäjohtajat jne erikseen. Ymmärtääkseni homma feilaa täysin, jos jengi ei puhalla yhteen hiileen, joten mielenkiintoisia hetkiä odotettavissa online-peleissä...



Siis toihan tulee menee niin vituralleen kuin voi vaan olla, just sen takia, että jengi ei pelaa yhteen hiileen ikinä, jos on kyse toisilleen tuntemattomista tyypeistä. Liian iso mahis, että tosta tulee yhteistyöhaluttomien pikkupoikien leikkikenttä, jossa saa kuulla todella usein sanat "own, faggot, nigger, noob, you, suck". Siitä vaan odottelemaan. ;)

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#1343 • • Reivaaja Guest

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

tomii, 22.11.2009 22:10:
Siis toihan tulee menee niin vituralleen kuin voi vaan olla, just sen takia, että jengi ei pelaa yhteen hiileen ikinä, jos on kyse toisilleen tuntemattomista tyypeistä. Liian iso mahis, että tosta tulee yhteistyöhaluttomien pikkupoikien leikkikenttä, jossa saa kuulla todella usein sanat "own, faggot, nigger, noob, you, suck". Siitä vaan odottelemaan. ;)


Tykinruoka on tärkeä sotastrategia paremman puutteessa. On käytetty apinoita ja tovereita ja nyt virtuaaliurpoja.
Sillä välin ku paistit kiinnittää fräggääjien huomion katettuun pöytään, voi itse kattaa rauhassa.
dB

Posts: 1,317

#1344 • • Edited dB Digital Beat Music
eiiih. Nuoruuden peli on pilattu Hello Kittyllä. Meni nyt kyllä yöunet!!! aaaaarrggg!

Frets on Fire kyllä on hauska ja sitä olen hakannut pikkutunneille.
Myös Hellgate London syyhyttää, tosin yksinpeli koska serveritukea ei ole enää nettipelille.
Quake 2 tuli hankittua Steam versiona mutta alkuperäisen taustamusiikin uupuminen
on vähän huono juttu.
J Raninen

Posts: 950

#1345 • • J Raninen

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

tomii
Siis toihan tulee menee niin vituralleen kuin voi vaan olla, just sen takia, että jengi ei pelaa yhteen hiileen ikinä, jos on kyse toisilleen tuntemattomista tyypeistä. Liian iso mahis, että tosta tulee yhteistyöhaluttomien pikkupoikien leikkikenttä, jossa saa kuulla todella usein sanat "own, faggot, nigger, noob, you, suck". Siitä vaan odottelemaan. ;)


BF2:n Project reality -modissa toi on saatu joillain servuilla hyvin kuriin ihan vaan aktiivisten modejen toimesta. Kenkää tulee välittömästi jos perseilee ja yhteistyö toimii, kun yksinäiset rambot kokee luonnollisen kuoleman. Liekö kypsempi pelityyli osin perua myös siitä, että siellä on ainakin äänistä päätellen vähän vanhempaa sakkia pelaamassa ku jotain normi refleksi-naattispämmi-räiskintää.
akir0

Posts: 2,554

#1347 • • akir0 idleRPG champion 2009
Half-Life 2 on menossa uusintakierroksella.

Left 4 Dead 2 on matkalla, eli kun se tulee, niin sitten se.
placiq

Posts: 1,260

#1348 • • placiq Jorkki
MW2 oli kyl pieni pettymys kauttaaltaan.
Nyt sai onneks Assassins Creed 2:n, vaikuttaa suht hyvältä nopeen testauksen perusteella :)
Borderlands on kans ihan mukavaa viihdettä.
rec

Posts: 2,923

#1349 • • rec

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

J Raninen, 22.11.2009 22:54:
---
tomii
Siis toihan tulee menee niin vituralleen kuin voi vaan olla, just sen takia, että jengi ei pelaa yhteen hiileen ikinä, jos on kyse toisilleen tuntemattomista tyypeistä. Liian iso mahis, että tosta tulee yhteistyöhaluttomien pikkupoikien leikkikenttä, jossa saa kuulla todella usein sanat "own, faggot, nigger, noob, you, suck". Siitä vaan odottelemaan. ;)

---

BF2:n Project reality -modissa toi on saatu joillain servuilla hyvin kuriin ihan vaan aktiivisten modejen toimesta. Kenkää tulee välittömästi jos perseilee ja yhteistyö toimii, kun yksinäiset rambot kokee luonnollisen kuoleman. Liekö kypsempi pelityyli osin perua myös siitä, että siellä on ainakin äänistä päätellen vähän vanhempaa sakkia pelaamassa ku jotain normi refleksi-naattispämmi-räiskintää.



3 vuotta aktiivisesti squadissa pelanneena voinen sanoa BF2-PR:stä, et toi on kans sellasta kakspiippuusta haulikkoa, et joko-tai. JOKO tykkäät pelistä jossa juokset putkessa TAI et tykkää siitä et sama kaava toistuu joka mapissa useemmin kuin tuhat kertaa.
BF2-PR:n kaavamaisuus oli vittumaisinta mitä tiedän kys. modista sanoa. Jokainen mappi toistaa sitä samaa kaavaa ja ennalta tiedetty hyökkäys suunta ja samoista waypointeista lipulle flänkkääminen ei tarjoo pelattavaa kahdeksaa tuntia enempää. Ja ehkä vielä enempi vituttaa/vitutti se, ettei kukaan kuuntele mitä sulla on sanottavaa.. edes omat kaverit VAIKKA sulla olis kuinka hyvä idea tai vaihtoehtoinen strategia vyöryttää lippu tai suunnata nokka kohti poikkeavaa reittiä. Joukolla mennään ja massaan luotetaan. Ei näin! Parilla tellulla ja singolla saa tuhottua just sen urposquadin joka piereskelee sillä ahtaalla kinttupolulla ku vaihtoehtoisena ois ollu mennä 50m vasemmalle sen metsän läpi... -.-
rec

Posts: 2,923

#1350 • • rec

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

placiq, 23.11.2009 12:19:
MW2 oli kyl pieni pettymys kauttaaltaan.
Nyt sai onneks Assassins Creed 2:n, vaikuttaa suht hyvältä nopeen testauksen perusteella :)
Borderlands on kans ihan mukavaa viihdettä.



INDEED! AC2:ssa ei lopu tekeminen ja mikä mua henk.koht. tasolla yllätti oli juoni. Ei oo ihan sitä perushuttua. ;)
rec

Posts: 2,923

#1351 • • Edited rec

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Reivaaja, 22.11.2009 21:10:
---
tomii, 22.11.2009 11:05:
Battlefield Bad Company 2:sta porukka odottelee nyt vesi kielellä. Saas nähä millanen se sit on.

---


Oon hieman skeptinen, mutta jos fysiikkamallinnus ja tekoäly on kohdillaan, niin kyllä se varmasti viihdyttää.

MWf2
Hah. Peli sanoo et 50% pelattu campainista, eli? Jotain inteleitä osi pitäny kerätä, mut en mä jaksanu siin loputtomas luotisatees rupee keräilee itseni ja ryssien lutkujen lisäksi mitään ylimääräistä. Taktiikkani kun oli raiskiä kaikki kudit kerralla ja vaihtaa pyssyä, kuten viime jaksossakin. Kranaatteja ei edes tarvinnu. (osumisprosentti ei pelissä ole kovinkaan oleellinen, kuten ei myöskään luotien support arvokaan. Tärkeintä tuntui ottaa mahdollisimman isolla lippaalla oleva malli. - haulikolla ei tehnyt mitään. - ja ahtautua pienimpään kujaan joka kerta kun sen sai valita. Sitten vaan nappi pohjaan ja baanalle)
Toi loppu on kyl LOL. Älä heitä veistä, ni kohtaus alkaa alusta, kunnes heität sillä veitsellä. wtf? Muutenkin se paskana ryömiminnen siin lopus oli sellanen antikliimaksi et voi perkele. Onkohan ne kelannu et toi on ainoo tapa saada jengi tsiigaa videot?



Täähän tiedettiin jo etukäteen MW2:sta! :D Niin kauan ku FPS-peliä ei luokitella "FPS-SIM:ksi", niin niinkauan aion pysyä niistä erossa. ARMA sentään jaksoi kiinnostaa ja enkä kadu päivääkään ent. klaanin kanssa uhrattuja 12h:n pelipäiviä kaljotellen ja mikkiin naureskellen ku saatiin vaikkapa "Kamovi" alas taivaalta. Kuka helvetti nyt jaksaa pelata pelejä, joissa peli tähtää sun puolesta? ;D

edit: typo
rec

Posts: 2,923

#1352 • • rec
Ja meinas äskeisen "kiihkoilun" myötä unohtua sanomaan, et mmorpg peleistä tässä suunnassa on kovassa huudossa 4Story.
Funktion

Posts: 1,720

#1353 • • Funktion over 9000
Toi MAG kyllä vaikuttais varsin hyvältä peliltä, mutta harmillisesti ainakin toistaiseksi se on PS3 only. Itse en voi sietää konsolishootereita ihan vaan sen kontrollin kankeuden takia, niin... meh.. :(

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

J Raninen

Posts: 950

#1354 • • J Raninen

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Real Charly
3 vuotta aktiivisesti squadissa pelanneena voinen sanoa BF2-PR:stä, et toi on kans sellasta kakspiippuusta haulikkoa, et joko-tai. JOKO tykkäät pelistä jossa juokset putkessa TAI et tykkää siitä et sama kaava toistuu joka mapissa useemmin kuin tuhat kertaa.
BF2-PR:n kaavamaisuus oli vittumaisinta mitä tiedän kys. modista sanoa...


Aika paljon tossa on pelin uudelleenpelattavuutta nostanu random-lippu- ja cache-paikat, eli puuduttavampaa se juu olis ilman noita. Command & Conquer -moodia sais kyllä olla useemmin pelattavana.

Mulla on ilmeisesti käyny aika hyvä mäihä ton peliporukan kanssa, kun homma sujuu ja "tylsiäkin" rundeja on kiva pelata. Vaikka johtajan mukaan aina mennään, niin eriäviäkin mielipiteitä kuunnellaan taktiikkaa suunnitellessa, ja toisaalta se johtajakin vaihtuu melkein mapeittain. Sitten porukalla kirotaan jotain sakemanneja, jotka on kaavamaisuudessaan aivan uskomattomia.
Ergilion

Posts: 751

#1355 • • Ergilion
Lainasin kaverilta Morrowindin ja kaivoin laatikon kätköistä vanhan saven

762 days (in game) played ../ :D

joskus 3 vuotta sitte viimeks pelannu

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Chantola

Posts: 769

#1356 • • Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai

RantaPalleroinen, 23.11.2009 10:44:
---
Chantola, 23.11.2009 09:53:
CALL OF JUAREZ. jos peli on yhtä siisti ku kansi ja idea..pakko ostos.
http://callofjuarez.uk.ubi.com/home.php#/main/trailers

täytyy odottaa pari kuukaut et hinta tippuu..PS3:lle suolaset 69.90€ *piis*

---

Viikon linkkivinkki: http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3/call-of-juarez-bound-in-blood/10044195.html



Katos vaan..ei sit taida oll akovin hyvä peli =D
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#1357 • • WiljamiDzay Nyypiö

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Real Charly, 23.11.2009 12:54:
---
placiq, 23.11.2009 12:19:
MW2 oli kyl pieni pettymys kauttaaltaan.
Nyt sai onneks Assassins Creed 2:n, vaikuttaa suht hyvältä nopeen testauksen perusteella :)
Borderlands on kans ihan mukavaa viihdettä.

---


INDEED! AC2:ssa ei lopu tekeminen ja mikä mua henk.koht. tasolla yllätti oli juoni. Ei oo ihan sitä perushuttua. ;)



Onko niillä edelleen se sci-fi taustatarina siin ympärillä? Mun mielestä AC1 ois ollu parempi jos sen sijaan oisvat lyöneet vaikka pari perustehtävää siihen ite peliin...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

tomii

Posts: 3,594

#1358 • • Edited tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Funktion, 23.11.2009 13:18:
Toi MAG kyllä vaikuttais varsin hyvältä peliltä, mutta harmillisesti ainakin toistaiseksi se on PS3 only. Itse en voi sietää konsolishootereita ihan vaan sen kontrollin kankeuden takia, niin... meh.. :(



Ja tulee sellaisena pysymäänkin (julkaisijana Sony, eli PS3 only, eli sama kuin esim. Microsoftin julkaisemat pelit eivät tule ikinä PS3:lle).

--
reivaan kunnes kuolen

Funktion

Posts: 1,720

#1360 • • Funktion over 9000

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

ezzy, 23.11.2009 21:47:
---
Funktion, 23.11.2009 13:18:
Itse en voi sietää konsolishootereita ihan vaan sen kontrollin kankeuden takia, niin... meh.. :(

---


Mikä hiirikontrolleissa on vikana?



Toki jos hakkaa siis näppis/hiiri kombolla niin ei sitten mitään! Meinasin ihan vaan sitä peruskapulaa :)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..