Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,015,463 views

Jimmyfi

Posts: 904

#1043 • • Jimmyfi
Beyond Good and Evil 2!!!!!!!! *niinpaljonhymiöitäetteimitäänrajaa!*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1044 • • Lost-Soul los pallos

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

ezzy, 24.7.2009 23:24:
oi jumankauta, pitää laittaa ennakkotilaukseen *kuolaa*

http://g4tv.com/videos/39897/Assassins-Creed-2-Preview/

eikä paha tämäkään
http://g4tv.com/games/ps3/57025/uncharted-2-among-thieves/index/


Game Stopissa on kamppis, missä ton saa ku vie 2 wanhaa billbox tai ps3 (riippu kummalle alustalle haluaa) ja euron. Anttilassa näin pariki peliä 5e:lla, jotka kelpas vaihdossa. Hintaa siis ei ihan hirveesti tolle pelille noin tule.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

epicuros

Posts: 7,734

#1045 • • Edited epicuros

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Slim_Jim, 25.7.2009 01:51:
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-warhammer-40-000/50452

Warhammer 40 000: Space Marine
Siis elämää suurempia tekoja, kokonaiset planeetat taistelukenttinä, vuoret siirtyy, Titaanit murskaa, jätkät tappelee vittu ydinpommin paineaallossa....

FOR THE EMPEROR!

...I'll get my coat.



HOHOHHOHOHOHOHO!!! <3<3<333<3<3<3<3

http://www.shacknews.com/onearticle.x/54596

--
Valid criticism does you a favor.

UkeUke

Posts: 394

#1046 • • UkeUke
Kokeilin tossa alkuyöstä Battlefield Heroes. Helkutin hauska*nauru* Jaksan pelata varmaan pari päivää.
Sallakat

Posts: 2,220

#1047 • • Sallakat jungle, baby !
no täl hetkellä ehkä ainoastaa Little Big Planet mikä tuli hommattua myöhään ilmestmiseen nähden (piti eka purnata ett mikäs tää nyt on).
kap-pu

Posts: 1,167

#1048 • • kap-pu the amazing suction cup boy
ostaa paukautin Nintendo DS:n, joten tällä hetkellä työn alla varsinainen blast from the past eli Chrono Trigger ja niinikään vanhasta ammentava New Super Mario Bros. paljon kivoja juttuja näemmä horisontissa myös PC:lle.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Zeratul

Posts: 1,170

#1049 • • Edited Zeratul Captain miserable
Ilmaset moninpelit Gears of Waris 2:ssa ma. asti. Voi olla vähintäänki pakko pelata. Vaikka kahvin voimilla maanantaihin asti! Tai ehkä ei. *justjoo*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

tomii

Posts: 3,594

#1050 • • Edited tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Zeratul, 1.8.2009 20:10:
Ilmaset moninpelit Gears of Waris 2:ssa ma. asti. Voi olla vähintäänki pakko pelata. Vaikka kahvin voimilla maanantaihin asti! Tai ehkä ei. *justjoo*



Ei perkele toihan unohtu sitten ihan täysin. Piti testata tota Red Factionia Livessä, kun toihan ei ole pelkästään Gearssin moninpelit, vaan koko Live on Gold kaikille tän vklopun... no ehkä vois ihan vähä koittaa kohta, kun muistin (tää darra on vaan jotaan ehkä liian eeppistä tohon :).

--
reivaan kunnes kuolen

debi

Posts: 58

#1051 • • debi Tolerance / GAB Brothers

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

tomii, 2.8.2009 17:15:
---
Zeratul, 1.8.2009 20:10:
Ilmaset moninpelit Gears of Waris 2:ssa ma. asti. Voi olla vähintäänki pakko pelata. Vaikka kahvin voimilla maanantaihin asti! Tai ehkä ei. *justjoo*

---


Ei perkele toihan unohtu sitten ihan täysin. Piti testata tota Red Factionia Livessä, kun toihan ei ole pelkästään Gearssin moninpelit, vaan koko Live on Gold kaikille tän vklopun... no ehkä vois ihan vähä koittaa kohta, kun muistin (tää darra on vaan jotaan ehkä liian eeppistä tohon :).



Ilmeisesti ei toimi vain kuin tuo Gears 2: http://www.shacknews.com/onearticle.x/59800
Zeratul

Posts: 1,170

#1052 • • Zeratul Captain miserable

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

tomii, 2.8.2009 17:15:
---
Zeratul, 1.8.2009 20:10:
Ilmaset moninpelit Gears of Waris 2:ssa ma. asti. Voi olla vähintäänki pakko pelata. Vaikka kahvin voimilla maanantaihin asti! Tai ehkä ei. *justjoo*

---


Ei perkele toihan unohtu sitten ihan täysin. Piti testata tota Red Factionia Livessä, kun toihan ei ole pelkästään Gearssin moninpelit, vaan koko Live on Gold kaikille tän vklopun... no ehkä vois ihan vähä koittaa kohta, kun muistin (tää darra on vaan jotaan ehkä liian eeppistä tohon :).


No eipä kyl antanu eilen ainakaa Guitar Heroa pelata ilman Goldii...
Ois ihan loogista et nyt vaa promotaan Go2:a ku siihen on julkastu joku uus mappacki ja kamppanjaan joku poistettu kohtaus...

Mut jos tosiaan on kaikissa peleis nii kerkeehän täs viel hetken hakata? (ei mitää hajuu et koska tarjous loppuu suomen aikaa)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

tomii

Posts: 3,594

#1053 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Zeratul, 2.8.2009 17:29:
---

No eipä kyl antanu eilen ainakaa Guitar Heroa pelata ilman Goldii...
Ois ihan loogista et nyt vaa promotaan Go2:a ku siihen on julkastu joku uus mappacki ja kamppanjaan joku poistettu kohtaus...

Mut jos tosiaan on kaikissa peleis nii kerkeehän täs viel hetken hakata? (ei mitää hajuu et koska tarjous loppuu suomen aikaa)



Just... en sit tiiä. Luin vaan tosta viikolla, olikohan v2:sta tai Pelaajasta. Ainakin siitä jutusta sai sen kuvan, että kaikki olisivat maanantaihin asti Goldeja. No... pitää varmaan avata toi boxi ja mennä koittaa. Sillähän se selviää :)

--
reivaan kunnes kuolen

rec

Posts: 2,923

#1054 • • rec
The Witcher! RPG:n aatelia jumalauta! Olin ennakkoon skeptinen ku kattelin hetken verran, vuosi vierähti ja tässä sitä taotaan 10 tuntisia pelipäiviä. Tekemistä riittää, vaikkakin välillä tuntuu et questien duunaaminen reitittämisten kannalta ois voinu tehdä toisinkin ja johtopäätöksiä ratkoo hieman vapaammin. Noh.. pienistä bugeista välittämättä peli on hemmetin kovaa ja taattua tavaraa! :P
rec

Posts: 2,923

#1056 • • rec

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

J Raninen, 8.8.2009 02:31:
---
Real Charly, 8.8.2009 02:01:
The Witcher! RPG:n aatelia jumalauta!
---


Juu. Mäkin hommasin sen collectors edition tms, jossa oli lisäseikkailuja ja parannettua graffaa yms. Aivan loistava, ei mitää rajaa.



En oo patchannu peliä vielä kertaakaan, mut ootko huomannu ton taistelemisen kanssa jotain ongelmia? Esim. et jossain kuvakulmassa toi Witcher ei yksinkertaisesti pysty läiskii miekalla tai edes yritä tehdä aloitetta (riippumatta siitä mikä pahis on vastasta ja onko riisuttu aseista jne.)? Mulla täs pätsäämättömässä tää halvatun epeli keskeyttää miekalla läiskimisen jostain ihme syystä jos combo ei onnistu tai sitte pahis mäiskäsee takasin. Tapahtuu aika harvoin, mut useimmiten oon huomannu ton asian ku oon mättäny kapakkatappelua tai sitte oon niittaamassa Echinopseja.

Ootko huomannu mitään vastaavaa? Epäilen kyllä vahvasti että kyseessä on vaan bugi joka korjaantuis pätsäämällä.
J Raninen

Posts: 950

#1057 • • J Raninen

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Real Charly
Mulla täs pätsäämättömässä tää halvatun epeli keskeyttää miekalla läiskimisen jostain ihme syystä jos combo ei onnistu tai sitte pahis mäiskäsee takasin.



Mä ite asiassa pidin tota featurena tai sen taistelujärjestelmän perusominaisuutena, että onpahan edes jotain tekemistä niissä matseissa muutakun osottaa vaan kohde. Siinähän oli taistelussa muutenkin oikeen ajotuksen kanssa kikkailua, vähintäänkin sen kanssa, että sai niitä useamman tekniikan edistyneempia komboja edes väännettyä. Mulla on pätsätty versio ja toi sama on siinäkin.
rec

Posts: 2,923

#1058 • • rec

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

J Raninen, 8.8.2009 02:51:
---
Real Charly
Mulla täs pätsäämättömässä tää halvatun epeli keskeyttää miekalla läiskimisen jostain ihme syystä jos combo ei onnistu tai sitte pahis mäiskäsee takasin.
---


Mä ite asiassa pidin tota featurena tai sen taistelujärjestelmän perusominaisuutena, että onpahan edes jotain tekemistä niissä matseissa muutakun osottaa vaan kohde. Siinähän oli taistelussa muutenkin oikeen ajotuksen kanssa kikkailua, vähintäänkin sen kanssa, että sai niitä useamman tekniikan edistyneempia komboja edes väännettyä. Mulla on pätsätty versio ja toi sama on siinäkin.



Siis en tarkoita sitä vaan sitä et se epeli ei meinaa hyökätä monstereiden kimppuun välillä. *hiiri-klik* ja mitään ei tapahdu vaan se ukko hyytyy siihen ilmettäkään väräyttämättä. Pariin otteeseen meinannu teloo ton vas. hiirennappulan sellaseen kuntoon ja lähettää sen Razorwirelle ja ilmottaa et niiden hiiri on saanu uuden ulkomuodon. -.-
J Raninen

Posts: 950

#1059 • • J Raninen

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Real Charly
Siis en tarkoita sitä vaan sitä et se epeli ei meinaa hyökätä monstereiden kimppuun välillä. *hiiri-klik* ja mitään ei tapahdu vaan se ukko hyytyy siihen ilmettäkään väräyttämättä.


Jaa niin siis, että se vaan nykäsee ja that's it. Joo, tuttu homma. En tiedä mistä johtuu, mut ei se mua lopunpeliä niin paljon rassannu.
rec

Posts: 2,923

#1060 • • rec

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

J Raninen, 8.8.2009 02:56:
---
Real Charly
Siis en tarkoita sitä vaan sitä et se epeli ei meinaa hyökätä monstereiden kimppuun välillä. *hiiri-klik* ja mitään ei tapahdu vaan se ukko hyytyy siihen ilmettäkään väräyttämättä.
---

Jaa niin siis, että se vaan nykäsee ja that's it. Joo, tuttu homma. En tiedä mistä johtuu, mut ei se mua lopunpeliä niin paljon rassannu.



Ei muakaan paitsi jos oon unohtanu seivaa eikä autosavee oo tullu hetkeen. :D