Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,015,652 views

Slim_Jim

Posts: 573

#1021 • • Edited Slim_Jim
Minä & Street Fighter IV:

20090220.jpg

Nimim. jumitin 2 tuntia Zangiefissa enkä päässyt ohi.
Psykoosi ei vielä ole iskenyt mutta depressio sekä itkukohtaukset.
akir0

Posts: 2,554

#1022 • • akir0 idleRPG champion 2009
Wii:n Punch Out tuli tahkottua lävitse, ihan hauska peli, josko kovin yksinkertainen kuten originaalikin.

Ja nyt menossa Pes2009 Wii:lle. On se vaan niiiin haastava, vaikka sarjaa onki tullu pelattua enemmän ja vähemmän.
Slim_Jim

Posts: 573

#1023 • • Slim_Jim

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

tomii, 11.7.2009 23:58:
---
WiljamiDzay, 9.7.2009 21:05:
Uudesta MechWarriorista vielä sen verran että:

"IGN has the very first details about MechWarrior reboot that is currently in production at Smith and Tinker and Piranha games. Yes, that's right, reboot. Instead of this game becoming MechWarrior 5, the developers have decided to completely re-launch the entire franchise, calling this new title MechWarrior."

Ja ettäkö vähän parhautta *jiihaa*

---


Pakko olla kyynikko ja pelätä kyl niin pahinta tosta Mechwarriorin rebootista. Nykyajan adhd-pelaajille pitää olla niin simppelii arcadee, että sitä toi varmaan tulee olee. Toivottavasti olen väärässä. :) Ja ei siinä, kyl hyvin tuotettu simppeli-arcadekin futaa, mut sellanen olisi varmaan vanhoille fanittajille aika iso pettymys. No, toivotaan parasta, pelätään pahinta. :P



Saisi homma olla toteutettu samallalailla kuin esim. uusimmassa NFL-sarjan pelissä.
Elikkä peli vähä vähältä tuo pelaajalle lisää ja lisää ominaisuuksia -> alussa peli hoitaa kaiken vaikeamman taktikoinnin sun muun pelikuvioiden valkkaukset pelaajan keskittyessä pääasiaan eli ukkeleiden ohjastamiseen. ja muun adhd-arcademätön.

Peliajan karttuessa pelaaja saa enemmän valintoja eteensä ja joukkueen taktiset kuviot ja managerointi + piljuuna muuta juttua tulee eteen myöhemmin. Lopulta ollaankin täysiverisen, raskaan simun äärellä.

Mixei näin myös mechipelissä, alussa kone hoitaisi kaiken vähän vaikeamman ja vähitellen pelaajalle lyötäisiin maalintunnistus, tutkat, kaikki vipstaakit päälle ja voilá -> kunnon simut jonkin DCS: Black Sharkin tapaan.
Valuttaisin manjuicea.
tomii

Posts: 3,594

#1026 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Slim_Jim, 14.7.2009 10:31:
---


Saisi homma olla toteutettu samallalailla kuin esim. uusimmassa NFL-sarjan pelissä.
Elikkä peli vähä vähältä tuo pelaajalle lisää ja lisää ominaisuuksia -> alussa peli hoitaa kaiken vaikeamman taktikoinnin sun muun pelikuvioiden valkkaukset pelaajan keskittyessä pääasiaan eli ukkeleiden ohjastamiseen. ja muun adhd-arcademätön.



Damn... mua rupes ton ominaisuuden luettuani just nyt kiinnostamaan NFL '10. :D M u s t r e s i s t !

--
reivaan kunnes kuolen

liikkuva muna

Posts: 2,652

#1027 • • liikkuva muna an egg on the move
Heroes of Might and Magic III - Pakko oli alottaa kampanjat taas.
Saarre

Posts: 1,151

#1028 • • Saarre
Anno 1404 koukuttaa huolella täl hetkellä.

--
*tähti* Full hearts cant lose

JasoX

Posts: 378

#1030 • • JasoX Ruoska
bg1+totsc+bg2+tob+megamod compilation =)

--
heartbeat will never fade

daffy

Posts: 737

#1031 • • daffy duck and cover
Monkey Island: Special Edition latautuu juuri Steamista...

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

daffy

Posts: 737

#1035 • • daffy duck and cover
Ja tänään Monkey Island Special Edition julkaistu myös iPhonelle / iPod touchille. Pitäisköhän ostaa sillekin... Hintaa 5,99 euroa.

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

placiq

Posts: 1,260

#1036 • • placiq Jorkki
Tales of Monkey Island: Chapter 1 oli kyl loisto viihdettä. Ei nyt hirveenä yllätäksenä tullut, harvemmin Telltale on pettänyt. Nyt joutuu vaan odotteleen vie monta viikkoo seuraavaa osaa *igor*
Janisa

Posts: 2,226

#1037 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Koska oon tyttö, niin saan vastata: Little Big Planet. *tirsk*

On ehkä maailman sulosin ja ihanin peli! Ja voi sitä hellyyden puuskaa kun ne hahmot juoksentelee siinä ruudulla! *sydän*

(joo, joo, ei mitään dissailuja sitten mun tyttöilystä! *nauru*)

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jutu

Posts: 3,054

#1038 • • Jutu Blondi

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Janisa, 24.7.2009 08:26:
Koska oon tyttö, niin saan vastata: Little Big Planet. *tirsk*

On ehkä maailman sulosin ja ihanin peli! Ja voi sitä hellyyden puuskaa kun ne hahmot juoksentelee siinä ruudulla! *sydän*

(joo, joo, ei mitään dissailuja sitten mun tyttöilystä! *nauru*)


Kyllä pojatkin tosta tykkää :P Ainakin se joka tota mulle suositteli oli poika ja sano, että kaksistaan pelattuna se on vielä hauskempi. Ite saan ton pelin tänään tai viimeistään ens maanantaina, enää vaan puuttuu sitten pelikonsoli millä pelata *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Janisa

Posts: 2,226

#1039 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Jutu, 24.7.2009 11:58:
---
Janisa, 24.7.2009 08:26:
Koska oon tyttö, niin saan vastata: Little Big Planet. *tirsk*

On ehkä maailman sulosin ja ihanin peli! Ja voi sitä hellyyden puuskaa kun ne hahmot juoksentelee siinä ruudulla! *sydän*

(joo, joo, ei mitään dissailuja sitten mun tyttöilystä! *nauru*)

---

Kyllä pojatkin tosta tykkää :P Ainakin se joka tota mulle suositteli oli poika ja sano, että kaksistaan pelattuna se on vielä hauskempi. Ite saan ton pelin tänään tai viimeistään ens maanantaina, enää vaan puuttuu sitten pelikonsoli millä pelata *nauru*



Mäkin olen pelannut tota lähinnä kaksistaan, mutta viime aikoina ahneus on iskenyt ja oon pelannut yksistään, jotta saan kerättyä KAIKKI mahdolliset tarrat ja muut ihanuudet. *pahis*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...