Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,017,483 views

Zeratul

Posts: 1,170

#441 • • Zeratul Captain miserable

placiq, 28.9.2007 16:49:
viimeaikoina ehkä eniten guitar hero II/rock the 80's


Ite oon sen verran rotta et otin ykkösen ton 80's pelin sijaan ku ei liiemmin toi vanha rokki nappaa, mitähän hyviä kipaleita siintä sitte löytyy?
Omaa peli-intoa söi aikalailla se ku etin linkeissä esiinyvän biisin videota ja törmäsin tällaseen: (pätkä on (pituutensa takia?) kahessa osassa)




Melko masentavaa, eikö totta?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

ezzy

Posts: 8,060

#442 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 10.10.2007 13:06:
Tässä atm testailen Betassa Tabula Rasaa. Ja vaikkei se nyt olekkaan aivan parasta morppia. On sci-fi Morpit aina olleet mieleen. Joten tätä sormet syyhyten tulee jyysteltyä tällä hetkellä.



Toi näyttää kyl kivalta, pari tuttua tota kans hakkaa atm, mut uuden morpin opetteleminen ei vaan mitenkään nappaa :(
Cloud

Posts: 2,162

#443 • • Cloud Game Freak

ezzy, 10.10.2007 13:20:
---
Cloud, 10.10.2007 13:06:
Tässä atm testailen Betassa Tabula Rasaa. Ja vaikkei se nyt olekkaan aivan parasta morppia. On sci-fi Morpit aina olleet mieleen. Joten tätä sormet syyhyten tulee jyysteltyä tällä hetkellä.

---


Toi näyttää kyl kivalta, pari tuttua tota kans hakkaa atm, mut uuden morpin opetteleminen ei vaan mitenkään nappaa :(




Itselle rupesi vain heti tuntumaan, että kyseinen peli on aika "soolo" menoista, ja taisi se olla aika yleinen konsensuskin tuolla. Tosin kyseessähän on beta ja peli ei ole siis täysin valmis.

Noh juuri tänään saapui sitten patchi jonka jälkeen elossa pysyminen tuntuu lähes mahdottomalta soloa.

Tässä pelissä on sitä jotain josta toivoisi, tulevan paljonkin.. Mutta kokoajan pelatessa tuntuu keskeneräisyys ja semmoinen, että peli on turhan paljon vielä hakuisessa, Ng:n puolelta, että mitä he oikein haluavatkaan..

Suurin annoyance minulle on kyllä tämä "testaaja" kunta. Jotka tuntuvat kaikki olevan jotain agensti minä en maksullisia pelaa, Vanhoja partoja jotka dissaa kaikkia pelejä ja kaikki pelit on clooneja, etc etc etc käyttäjäkuntaa. Noh onneksi chattiboxin voi laittaa kiinni ja pelailla omaksi rauhakseen.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

placiq

Posts: 1,260

#444 • • placiq Jorkki

Zeratul, 10.10.2007 13:07:
---
placiq, 28.9.2007 16:49:
viimeaikoina ehkä eniten guitar hero II/rock the 80's

---

Ite oon sen verran rotta et otin ykkösen ton 80's pelin sijaan ku ei liiemmin toi vanha rokki nappaa, mitähän hyviä kipaleita siintä sitte löytyy?
Omaa peli-intoa söi aikalailla se ku etin linkeissä esiinyvän biisin videota ja törmäsin tällaseen: (pätkä on (pituutensa takia?) kahessa osassa)




Melko masentavaa, eikö totta?


Eipä se rock the 80's mitään erikoista sisällä (ostin hyvän tarjouksen ja kitaran takia), paljo enemmän tullu II:sta hakattua. II:sta löytyy paljo enemmän artisteja/biisejä omaan makuun (mm. lamb of god, arch enemy, nirvana, rage against the machine jne.)

mut puolestaan masensi tää pätkä:
;)
Jutu

Posts: 3,054

#445 • • Jutu Blondi

mange, 10.10.2007 09:23:
Halo 3


Oon pari kertaa kaverin luona kattellut kun se pelaa tota ja vaikutti ihan kivalta, vaikkakin on räiskintäpeli. Mut enpä tullut kysyneeksi, että onko siinä mitään muuta ideaa kuin se slayer(?) juttu? Eli siis kaikki vastaan kaikki tai sit se joukkue vs joukkue. Tulee vaan aika paljon mieleen Jedi Knights :P




Itteä kyllä nyt houkuttais ostaa joku konsolipelikone, mutta en vaan tiiä mikä olis hyvä. No joo, xbox360 on kehuttu mutta se melko kallis mun budjetille. Täytyy varmaan kysellä kavereilta löytyiskö niiltä edullista ps2 ja paria peliä.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Zeratul

Posts: 1,170

#446 • • Zeratul Captain miserable

placiq, 10.10.2007 14:20:
Eipä se rock the 80's mitään erikoista sisällä (ostin hyvän tarjouksen ja kitaran takia), paljo enemmän tullu II:sta hakattua. II:sta löytyy paljo enemmän artisteja/biisejä omaan makuun (mm. lamb of god, arch enemy, nirvana, rage against the machine jne.)


Kans vähä kelasin et kasarit on turhan löysää matskuu, ykköses sentää on hyvii biisejä. :)
Silti ihan totta et kakkonen on paras, ei vaa jaksais hakata ku normaalil saannu 5 tähtee joka biisis ja hardil ei pääse kaikkii es läpi. (esim. toi lamb of god oli erikoisen ärsyttävä tahdituksen puolesta ku ei ollu entuudestaan tuttu biisi *igor*)

mut puolestaan masensi tää pätkä:

;)


Sais sitä olla joo aikamoinen twiddlefingers et tommoseen nopeuteen pääsis, mut kyl Dream Theater IMO voittaa teknilllisyydessä.

Ootko muuten kokeillu tehä noita customeita?
Mulla ois valmiiks jo swap magic pleikalle, rupes vaa pännii ku totesin et tarvii äänitiedostot omasta takaa, ja iTunesin takii mul on kaikki musat mpeg muodossa, pitäis muutta mp3:siks. :S

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

J Raninen

Posts: 950

#447 • • J Raninen
Half Life 2:n Episode 2 tuli eilen imettyä Steamista. Hyvältä vaikuttaa, vähemmän tuntuisi olevan kuolleita kohtia kuin aiemmissa osissa ja muutenkin tapahtumat alkavat olla jo riittävän isollaan.
Septique

Posts: 441

#448 • • Septique
Call Of Duty 4: Modern Warfaren demo tuli vedettyä läpi jo toisiks vaikeimmalla tasolla. Iha älyttömän siisti peli ja todellaki venaan et peli julkastaa ja varsinki multiplayer osio!
diskoeno

Posts: 673

#449 • • diskoeno
Bioshock ja Fifa 08 xbox360:lla *sydän*
0-scar

Posts: 760

#450 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Pitkästä aikaa löysin DOD:in :) ei juma miten helmi!

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Slim_Jim

Posts: 573

#451 • • Slim_Jim
Jos WoWia ei lasketa mukaan niin Jagged Alliance 2 Gold.
Piru on vaikia peli kun pitkästä aikaa aloitin, miksei tällaisia enää tehdä?

Lisäksi World in Conflict oli aika viihdyttävä mitä on tullut nyt pelailtua mutta Close Combat, Steel Panthers ja Combat Mission ovat totuttaneet minut vaatimaan vähän tiukempaa menoa kuin Conflict tarjoaa. Siis jos raskas vaunu kilauttaa kevyttä versiota metrin päästä kylkeen niin kyllähän sen nyt prkl pitäisi jauhautua aikalailla tomuksi.

Taistelutkin ovat skirmiisissä ja netissä pitkälti: tuon paikalle kourallisen yksiköitä, ajan pitkin valtauspisteitä, vihollisen kohdatessa jätän yksiköt paikalleen räiskimään.
Kun viimeinen yksikkö alkaa olla rikki, paukautan puolet mapista niillä hienoilla pommeilla hevon kuuseen. Sama toistetaan.
Ei oikein tarjoa meikäläiselle jännitystä.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#452 • • Hitchhiker
CMR 3 ja nyt on tullut kolmessa päivässä ajettua siitä lävitse tasot: helppo, normaali ja vaikea. Nyt menossa kyseisestä pelistä extra hard osio ja ei tuokaan nyt mitään ihmeempiä vaikeuksia ole tuottanut, mutta välillä se saa pinnan palamaan aika loistokkaast. Varmaan naapurit ihmettelevät välillä kun kuuluu huutoa *nauru*.
Avernian

Posts: 7,451

#453 • • Avernian Kerettiläinen
Europa Universalis 3

*sydän*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

kap-pu

Posts: 1,167

#454 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy

0-scar, 21.10.2007 17:34:
Pitkästä aikaa löysin DOD:in :) ei juma miten helmi!



Red Orchestra: Ostfront ajaa huolel ohi. ;o

TJEU: Traileri

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Snaggo

Posts: 1,147

#456 • • Snaggo ;__;
Pelaan Crysista eli oon saletisti Warettaja :D
crysis.jpg

Mut ihan jees peli, ja pyörii jopa suht hyvin mun kakkakoneella. Sehän on melkeinpä vain se grafiikka joka vaatii tehoja, ja mun näyttis on suht tankki. alimmilla asetuksilla pyörii kitkatta. mediumilla mulla pätkähtelee avoimilla paikoilla.
Jos jotakuta kiinnostaa niin tossa ois speksit: AMD Sempron 3300+ (2.0Ghz), 1,5Gb DDRAM, ATI Radeon X1950 Pro (512mb)(AGP).

Jotenkin kuitenkin tuntuu siltä että tästä pelistä puuttuu jotai semmosta rajoja rikkovaa uutta mitä ei ennen olisi nähnyt. Ehkä grafiikka tietty, jos pelais maksimiasetuksilla.
Mutta ei tää mikään huonokaan peli ole. Esim. muista peleistä tuttu jatkuva medkittien jahtaus on eliminoitu tällä "nanosuitella", healthi regeneroituu. Tämä ei kuitenkaan tee pelistä liian helppoa, paitsi ehkä aivan alussa. Pelin edetessä tulee vaikeampia vihuja vastaan, jolloin tulee pidettyä pukua aika paljon Armor-modessa :P.
Toi nanosuite- meininki on kyl muutenkin aika hieno homma, kerrankin hiiren keskinappulalle tekemistä. ei jaksa kävellä, painu speed-modeen. tarvii hypätä korkealle? laita maximum strenght. näymättömyys sujuu kans ;P. kivaa temppuilua.

sit pääsee kans ajamaan monilla erilaisilla ajoneuvoilla. Ja AI on huomattavan fiksu, mä oon niin tottunut et vihut juoksee nurkan takaa "suklaajunassa" tähtäimeen. Ei semmoista täällä. vihut ottaa suojaa, heittelee kranuja tarkasti ampuu sua kun reloadaat.

Varsin suositeltava peli siis.
(disclaimer, toi ylläoleva kuva ei kuvaa pelin henkeä sitten ollenkaan :(:D)

--
bojoing.

Avangion

Posts: 2,529

#457 • • Avangion Punakardinaali
Fall Out 2 ja Oblivion


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

antOn°

Posts: 1,094

#458 • • antOn° 02200
Njaa.. Syyhyämisestä tiedä, mut tuoreimpana hankintana Medal Of Honor - Vanguard odottelee jo hyllyssä malttamattomana taistelun alkua. Ja jos teos yltää lähellekään edeltäjänsä (European Assault) tasoa, niin yöunet tulee taas jäämään vähiin lähiaikoina..
Snaggo

Posts: 1,147

#459 • • Edited Snaggo ;__;

Snaggo, 13.11.2007 10:05:
Pelaan Crysista eli oon saletisti Warettaja :D



huhuh, mielikuvani Crysiksesta muuttui juuri totaalisesti*ding**whaat**pökr*. Tää peli viel sun yöunet ja elämän!
....aka snaggo pelas vähän sitä zero-gravity-matrixhenkistä tasoa :O (ylös?alas?vasen?oikea?WTF)

perseest, tää peli vie nyt multa kaiken ajan, en valmistu ja muutun spurguks.

--
bojoing.

KiimanenKurre

Posts: 791

#460 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
kyllä se on nhl08 ja elder scrolls 4 : oblivion ... kyllä ne vaatii aikaa mutta on sen arvosia *hih*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri