Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,019,343 views

kap-pu

Posts: 1,167

#181 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Damien, 4.5.2006 18:26:
No veikkasit aika metsään. Mitään ei näy minimapissa ellei joukkuetoverit siitä sulle ilmoita havainnoillaan.



niin siis tarkoitin et ne oman puolen tankit ja kaverit näkyy minimapis...

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Vexe

Posts: 1,016

#182 • • Edited Vexe
TO:Crossfire

Kyseessä UT2004 modi, josta on julkastu ensimmäinen julkinen beta. Modin peli-idea on "CS kopio", eli Terrorists vs Special Forces. Toteutus erilainen ja mallia on otettu Tactical-ops nimisestä UT modista, joka myöhemmin julkaistiin myös kaupallisena pelinä CS:n tapaan.

Jos kaapista löytyy aito Unreal tournament 2004, niin kannattaa kokeilla.

http://www.to-crossfire.net/


Syksyllä sitten UT2007... jäädään odottelemaan. ;)
Zet4

Posts: 1,135

#183 • • Zet4 n00b
Olen pelannut viimeiset kaksi vuotta pelkästään Americas Armya, mutta nyt löysin pelin joka on Lovecraft-fanina pakko pelata nopeasti läpi: Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth.

Melko loistava tunnelma pelissä, eikä ainakaan toistaiseksi toteutus muutenkaan töki. Palaan editoimaan postia jos meininki alkaa jostainsyystä myöhemmässä vaiheessa kusta.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

tes la rok

Posts: 258

#184 • • tes la rok
kävin ostaa pitkästä aikaa pelin.. viimeksi ehdin pelata star wars knight of the old republicia. no BF2 sitten jäi kouraan ja hyvältähän toi peli näyttää.. mutta menin nettipeliin ja totesin olevani niin käsi että ei mitään mahista päästä muiden tasolle koska ei ole aikaa pelailla kun se max 30-40min päivä.. joten taitaa toi mennä sitten hyllylle pölyttymään.. byääh.
bbq

Posts: 61

#185 • • bbq Mite päi se pyörii ?
Isompiin sessareihin innostun yleensä WoWin parissa, kännisekoiluna/satunnaisena hupina SoF2 ja CS.
kap-pu

Posts: 1,167

#187 • • kap-pu the amazing suction cup boy

dj dice, 5.5.2006 06:21:
mutta menin nettipeliin ja totesin olevani niin käsi että ei mitään mahista päästä muiden tasolle koska ei ole aikaa pelailla kun se max 30-40min päivä.. joten taitaa toi mennä sitten hyllylle pölyttymään.. byääh.



eh mikä asenne. :D no ehkä ymmärrettävää kyl jos ei oo varsinaisesti FPS-myyrä. jos nyt kuitenkin lohduksi infoaisin, et niilläkin, jotka FPS-pelejä pelaa reilummaltikin, menee usein kuitenkin hetken aikaa kunkin uuden pelejen nyansseja opetellessa. esimerkiksi itsellä meni Red Orchestraa opetellessa noin kuukausi sellaista on/off -pelaamista, ennenkuin alkoi potkiin persettä ees abt samaan tahtiin ku omaa persettä potkittiin.

noiden pelien mekaniikas on kuitenkin sellast pelikohtaista pikkudetaljii aina, mikä vaikuttaa menestykseen. hahmojen liike, se miten aseiden rekyyli on mallinnettu yms yms.

mitä BF2:een tulee niin itekin oon BF1942-veteraani, mut silti parin kuukauden pelaamisen jälkeen tulee BF2:s välil niin surkeit rundeja. lentämisen opin kohtuuhyvin hiljan, mut jos on yhtään jotensakin tasokkaita pilotteja samas pelis niin aika nopeesti mut ammutaan alas. :) eli rohkeesti pelaamaan vaan, vaikka ei niin hirveästi aikaa olisikaan "treenata". ja kandee muistaa kans et aina löytyy niit jotka sekä pelaa paljon ja niilt löytyy myös hyvät "luonnolliset" taidot. jotka tunnetaan FPS-yhteydessä nimellä twitch-refleksit. ;)

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

unoha

Posts: 929

#188 • • unoha Lti-/UG Collective
Final Fantasyt on sellasii mistä pidän ylikaiken*kuolaa* Itse omistan niitä 8kpl Sitten Tekkenit ja MotoGp:et sekä lätkä pelit on myös mieleeni*hymy*

Pelaako kukaan tällä hetkellä jotain ff:sia?*täh*

--
Never Quit !

Avatar
#189 • • ALIEN Guest
WoW viimeiset 2 vuotta. Muutaman kuukauden tauon pidin. Ihan vitun hyvä peli.
Avatar
#190 • • Sunshine^82 Guest

DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:02:
Final Fantasyt on sellasii mistä pidän ylikaiken*kuolaa* Itse omistan niitä 8kpl Sitten Tekkenit ja MotoGp:et sekä lätkä pelit on myös mieleeni*hymy*

Pelaako kukaan tällä hetkellä jotain ff:sia?*täh*



final fantasy VII *hymy*
unoha

Posts: 929

#191 • • unoha Lti-/UG Collective

Sunshine_82, 22.3.2007 21:05:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:02:
Final Fantasyt on sellasii mistä pidän ylikaiken*kuolaa* Itse omistan niitä 8kpl Sitten Tekkenit ja MotoGp:et sekä lätkä pelit on myös mieleeni*hymy*

Pelaako kukaan tällä hetkellä jotain ff:sia?*täh*

---


final fantasy VII *hymy*



Loistava valinta ^^ Mun mielest se on ff sarjan paras*kuolaa* ootko nähny Advent Childrenin?

--
Never Quit !

Avatar
#192 • • Sunshine^82 Guest

DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:07:
---
Sunshine_82, 22.3.2007 21:05:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:02:
Final Fantasyt on sellasii mistä pidän ylikaiken*kuolaa* Itse omistan niitä 8kpl Sitten Tekkenit ja MotoGp:et sekä lätkä pelit on myös mieleeni*hymy*

Pelaako kukaan tällä hetkellä jotain ff:sia?*täh*

---


final fantasy VII *hymy*

---


Loistava valinta ^^ Mun mielest se on ff sarjan paras*kuolaa* ootko nähny Advent Childrenin?



joo katoin itseasiassa sen pari päivää sitten. grafiikka ja musiikki olivat huikeita.. *joo* myös taistelukohtaukset olivat upeita.. *vink*
unoha

Posts: 929

#193 • • unoha Lti-/UG Collective

Sunshine_82, 22.3.2007 21:09:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:07:
---
Sunshine_82, 22.3.2007 21:05:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:02:
Final Fantasyt on sellasii mistä pidän ylikaiken*kuolaa* Itse omistan niitä 8kpl Sitten Tekkenit ja MotoGp:et sekä lätkä pelit on myös mieleeni*hymy*

Pelaako kukaan tällä hetkellä jotain ff:sia?*täh*

---


final fantasy VII *hymy*

---


Loistava valinta ^^ Mun mielest se on ff sarjan paras*kuolaa* ootko nähny Advent Childrenin?

---


joo katoin itseasiassa sen pari päivää sitten. grafiikka ja musiikki olivat huikeita.. *joo* myös taistelukohtaukset olivat upeita.. *vink*



No niin, mahtavaa ^^ Sephirothin sekä Cloudin viiminen mättö oli khyl upee*hymy* Ooto pelannu muita kuin seiskaa?

--
Never Quit !

Avatar
#194 • • Sunshine^82 Guest

DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:17:
---
Sunshine_82, 22.3.2007 21:09:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:07:
---
Sunshine_82, 22.3.2007 21:05:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:02:
Final Fantasyt on sellasii mistä pidän ylikaiken*kuolaa* Itse omistan niitä 8kpl Sitten Tekkenit ja MotoGp:et sekä lätkä pelit on myös mieleeni*hymy*

Pelaako kukaan tällä hetkellä jotain ff:sia?*täh*

---


final fantasy VII *hymy*

---


Loistava valinta ^^ Mun mielest se on ff sarjan paras*kuolaa* ootko nähny Advent Childrenin?

---


joo katoin itseasiassa sen pari päivää sitten. grafiikka ja musiikki olivat huikeita.. *joo* myös taistelukohtaukset olivat upeita.. *vink*

---


No niin, mahtavaa ^^ Sephirothin sekä Cloudin viiminen mättö oli khyl upee*hymy* Ooto pelannu muita kuin seiskaa?



6,8 ja 9 löytyvät.. toi 9 on kans ihq *plur*
unoha

Posts: 929

#195 • • unoha Lti-/UG Collective
Noniin ja kaikki on pelattu perfectionaalisti läpi? Ysissä mun mielestä kaikki ihan rotan näkösii ja wald disneyn näkönen maailma*joo*

--
Never Quit !

Avatar
#196 • • Sunshine^82 Guest

DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:23:
Noniin ja kaikki on pelattu perfectionaalisti läpi? Ysissä mun mielestä kaikki ihan rotan näkösii ja wald disneyn näkönen maailma*joo*



9 on pelattu lähes loppuun, muita ei.. steiner rokkaa!! *nauru*
unoha

Posts: 929

#197 • • unoha Lti-/UG Collective

Sunshine_82, 22.3.2007 21:25:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:23:
Noniin ja kaikki on pelattu perfectionaalisti läpi? Ysissä mun mielestä kaikki ihan rotan näkösii ja wald disneyn näkönen maailma*joo*

---


9 on pelattu lähes loppuun, muita ei.. steiner rokkaa!! *nauru*



Juu.. Eikös olekkin rahan arvosii pelejä? Suht pitkään saa pelata (keskimäärin 70-100 tuntii läpäistäkseen pelin) sekä mukava pelata muutaman vuoden välein kiinnostuksen säilyessä*hih*

--
Never Quit !

Avatar
#198 • • Sunshine^82 Guest

DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:28:
---
Sunshine_82, 22.3.2007 21:25:
---
DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:23:
Noniin ja kaikki on pelattu perfectionaalisti läpi? Ysissä mun mielestä kaikki ihan rotan näkösii ja wald disneyn näkönen maailma*joo*

---


9 on pelattu lähes loppuun, muita ei.. steiner rokkaa!! *nauru*

---


Juu.. Eikös olekkin rahan arvosii pelejä? Suht pitkään saa pelata (keskimäärin 70-100 tuntii läpäistäkseen pelin) sekä mukava pelata muutaman vuoden välein kiinnostuksen säilyessä*hih*



*joo* kyllä ovat! ikinä ei kyl raaski myydä pois niitä,ovat ne sen arvosia. *hihu* ps2 ff10 oon kaverilla pelannu joskus..
unoha

Posts: 929

#199 • • unoha Lti-/UG Collective
Jepejepe*hih* Playstation ykköselle ei edes välttämättä löydy edes kovin helposti nykyään ff*igor* ff X on khyl tosi nätisti tehty vaikka se spehre grid olikin aluksi vaikea :/

--
Never Quit !

Avatar
#200 • • Sunshine^82 Guest

DeeJay-Ego, 22.3.2007 21:35:
Jepejepe*hih* Playstation ykköselle ei edes välttämättä löydy edes kovin helposti nykyään ff*igor* ff X on khyl tosi nätisti tehty vaikka se spehre grid olikin aluksi vaikea :/



niimpä! ton seiskan tilasin netistä,en muista osotetta mut sai sieltä halvemmallaki.. *vink*