Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,018,843 views

okiru

Posts: 709

#141 • • okiru Outo Hervantalainen
Mun undead tier2 epix mage tulee ja gänkkää teiät kaikki senkin nördet!! WOW FTW!!

./cry
daffy

Posts: 737

#142 • • daffy duck and cover
Mennyt vähän nostalgiapelailuksi viime viikkoina: The Secret of Monkey Island, Indiana Jones and the Fate of Atlantis ja Gabriel Knight 3: Blood of the Sacred, Blood of the Damned tullut koluttua läpi. Noin ylipäätään ei tule hirveästi enää nykyään pelailtua kun noita uusia seikkailupelejä julkaistaan niin harvoin.

Ai niin ja toissapäivänä asentui Day of the Tentacle koneelle, sen pariin voisi palailla tossa illemmalla. *hymy*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Avatar
#143 • • ALIEN Guest

daffy, 6.2.2006 12:33:
Ai niin ja toissapäivänä asentui Day of the Tentacle koneelle, sen pariin voisi palailla tossa illemmalla. *hymy*



Joo! Lucas Artsin pelit vois kans asentaa koneelle sit kun wow ei enää nappaa. Juoda vähän punkkua ja pelaa näitä klassikoita :)
Syder

Posts: 2,255

#144 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

hardikaveri, 6.2.2006 12:16:
joo mut eiks otsikko ole lyhyesti et mikä peli on just kool nyt..

silloin wow yksityiskohtien kertomiset on offtopiccii..
ja kun sitä on kaikissa muissakin peli thriideis noin puolet niin olis kyl kaikinpuolis terää tehä se om thriidi jo wowille..

sen pelin pelaajia kun täällä on useampikin ja ne jutut tosiaan vie tilaa keskusteluista nyt sen puolet!

jos tähän thriidiin tulee viel muutama wow viesti niin MÄ teen teille oman official wow mega nerd thriidin


Wow pelaaja kohtaa toisen wowaajan, niin yksityiskohtii satelee jonkun verran muttei ehkä ylimalkaisesti ja viksut siirtyy privaan / perustaa ryhmiksen. Joku pelaa CIV4 ja hypettää vähä kuinka upeeta tuotantoo ollaa jällee kerra saatu ulos ja toinen CIV4 fanittaja pistää omat mielipiteensä kehii ja tulee taas yksityiskohtaista tietoa. Ei se itse pelistä ole kiinni vaan lukijan omista asenteista ja ennakkoluuloista, fobioita on kaikenlaisia ja julkisessa keskustelussa henkilökohtaisuudet ovat tabu, joten eiköhä se riitä tältä päivältä aiheesta.

--
Divida et impera.

hallucinogen

Posts: 8,190

#145 • • hallucinogen Edain

hardikaveri, 6.2.2006 12:16:
sen pelin pelaajia kun täällä on useampikin ja ne jutut tosiaan vie tilaa keskusteluista nyt sen puolet!


Helpompaa ois jos säkin vaan alistuisit ja alkaisit wowaamaan :D

--
pikku-*possu*

hrdkvr

Posts: 3,929

#146 • • hrdkvr KURGO

hallucinogen, 6.2.2006 14:24:
---
hardikaveri, 6.2.2006 12:16:
sen pelin pelaajia kun täällä on useampikin ja ne jutut tosiaan vie tilaa keskusteluista nyt sen puolet!

---

Helpompaa ois jos säkin vaan alistuisit ja alkaisit wowaamaan :D



Mä en uskalla aloittaa.. tiedän että jäisin koukkuun liian pahasti

--
-keep it hard-

PennyLane

Posts: 121

#147 • • PennyLane

kullannuppu, 1.2.2006 15:32:
Tällä hetkellä kuumin hitti on Star Control 2 : The Ur-Quan Masters. Aivan helmi!

Ja tietysti Jumping Bird eli J-Brid vuodelta 1983, elämäni ensimmäinen peli! :) Kultani sai sen Dos-Boxin kautta toimimaan, ai nostalgiaa. *plur*

Tietty WoW kiinnostaa, mutta Ultima Online onnistui jo aikoinaan koukuttamaan niin tehokkaasti, etten viitsi edes kokeilla, ennenkuin on aikaa pelata. Milloinkohan sekin päivä sitten koittaa.. *ding* Toisaalta on ihan parasta pelata retropelejä oman kullan kanssa. Retropeli on paras peli. :)



Eiku eiku eiku, Alley Cat!!! *aplodit* Retropelit kunniaan. :D

--
bass bass BASS!

Wolverine

Posts: 1,860

#148 • • Wolverine
super nintendol Street Fighter. klassikko *sydän*
Cloud

Posts: 2,162

#149 • • Cloud Game Freak
Tietysti WoW - 60lvl TrollFemaleMage Stormreaverilta Astuu Palvelukseen ja puhuu juhgulle ja kumpaneille evvk juttuja *plur*.


Tosin kun on mukamas hc mmrpg:taja ni pitäähän sitä pelaa classikkoa aina samal. Eli UltimaOnline se aina Ja tarkoitan AIna syyhyttää sormia vaiks vain autoMinerin voimal XD

Ja tietysti NFS MostWanted On pakkopeli Labtoppiin. Kyllä siinä vasta on Timangi autopeli.


kyll nyt ton psp:n tultua niin pakkohan ATm Parasta käsikonsolia on aina kun vain aikaa on jyystellä. Ja silloin sitä haluaa pelaa Breath Of fire3: Kunnon JapanStyled SeikkailuRopee. sekä Tietysti NFS MostWantedia tälläkin. On se vaan niin hyvä peli =P

Nintendo syyhyt.

Ja Gameboy Adwancelle sp:lle tietysti AD wars Dualwars. Sekä Game gubelle adwanced warsin Batalion Wars. <- Eli vuoropohjaista Sotastrategiaa MANGA Söpöilyllä UUUHHHH miten katu-uskottavaa =P

Tossahan niitä on jo paljon mitkä sormia syyhyttää.

Tietysti täytyy mainita mtg: Gang of four sekä tietysti texas poker Ihan näin yleisesti korttipeleistä jotka syyhyttää niin livenä kuin netissä niille varatuilla netti siteillä =P


Niin ja Muuten teille kaikkille Wow rakastajille ja vihaajille.. Olin muuten servuni eka horde jolla oli exalted cenarion circlellä reputaatios eiks oookin ihan VIIIIITUN SIIISTIII...*justjoo* XD

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#150 • • ALIEN Guest

Cloud, 6.2.2006 17:26:
Niin ja Muuten teille kaikkille Wow rakastajille ja vihaajille.. Olin muuten servuni eka horde jolla oli exalted cenarion circlellä reputaatios eiks oookin ihan VIIIIITUN SIIISTIII...*justjoo* XD




GRATS! =D

Mä jätän koko AQ:n väliin ja odottelen mieluummin sitä aikaa kun pääsee the Lich Kingiä paiskoo menemään yms. AD:lle kohta exalted, kuin myös Trolleille sekä UC:lle. Orgille ja TB:lle exalted. Itseasiassa olin servun eka kuka oli exalted Thunder Bluffille *hihu* Kodolla siis ratsastin örkkinä :)
Cloud

Posts: 2,162

#151 • • Cloud Game Freak

ALIEN, 6.2.2006 20:34:


GRATS! =D

Mä jätän koko AQ:n väliin ja odottelen mieluummin sitä aikaa kun pääsee the Lich Kingiä paiskoo menemään yms. AD:lle kohta exalted, kuin myös Trolleille sekä UC:lle. Orgille ja TB:lle exalted. Itseasiassa olin servun eka kuka oli exalted Thunder Bluffille *hihu* Kodolla siis ratsastin örkkinä :)



Juu itekin oon töissä aina sellasiin aikoihin, Että mulla ei oo aikaa tai varaa saada itelleni tier2sen equja tai parhaita equja sitä kautta. Mulla ei ole edes vielä Azuresongia vaan pelleilen jollain zulgurubin paska aseel XD

Mutta toisaalta mulla on aikaa pelata parhaisiin "rauhallisimpiin" farmaus aikoihin Joka tarkottaa sitä, että kaikki reput mitkä pystyy järkevästi farmaa tai "ostamaan" on kyllä täpissä.

Oma hyötynsä siitäkin on kun saa kaikkee kivaa extra itemii ja muuta. Esim onhan se kiva olla Furbolgien trinku jolla saa muutaman minuutin välein summittua Söpön Ghosti furbolgin healaa mua XD

Kyllä mä aq:s meinaan käydä aina kun pystyn. Mutta koska aq:hun tulee meidänkin killal eri dkp ni en oo sieltä ikinä saamas mitään "kunnes kaikilla on kaikki" ja sit voin taas kerätä jämät kun kukaan ei enää tarvii.

T.Repufarmari stormreaverilta =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#152 • • ALIEN Guest

Cloud, 7.2.2006 22:02:
---
ALIEN, 6.2.2006 20:34:
Kyllä mä aq:s meinaan käydä aina kun pystyn. Mutta koska aq:hun tulee meidänkin killal eri dkp ni en oo sieltä ikinä saamas mitään "kunnes kaikilla on kaikki" ja sit voin taas kerätä jämät kun kukaan ei enää tarvii.

T.Repufarmari stormreaverilta =P



Joo, toi systeemi toimii mullakin. Menen (pääsin) vasta sit kun kaikilla oli jo kamat ja sain tosi halvalla huippu kamaa :)

T. Repufarmari Shadowsongilta (tosin joskus väkisin mursin tieni läpi furbolgien et pääsin moongladeen / winteriin tajuamatta et se repu menee alas päin. Saatana hated nyt niiden kaa =D
Jutu

Posts: 3,054

#153 • • Jutu Blondi

ALIEN, 8.2.2006 00:33:
T. Repufarmari Shadowsongilta (tosin joskus väkisin mursin tieni läpi furbolgien et pääsin moongladeen / winteriin tajuamatta et se repu menee alas päin. Saatana hated nyt niiden kaa =D


Toisilla on teleportti moongladeen ;) Tosin, mulla on nyt unfriendly niiden kanssa joten pääsen menee siellä ihan vaivatta. Winterspringiin ei tosin oo vähään aikaan mitään asiaa *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Syder

Posts: 2,255

#154 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
En oo koskaa ollu mikää tunnustautunu repufarmari mut mun stormreaverin huntterille tulee epic undismountti ja av exalted :)
Tykkään vaa raidaa ja raidaa viel vähä enemmä ja viel pikkusen enemmän, iteki menny kiltaa just sieltä mis aita on matalin, tutut puhu sisää ja sit vaa istunu mukana ja sitku kukaa ei suostu loottaa jotai purplezii platee ni mä nöyrästi nostan kättä sielt takapulpetist et antakee minulle :)

--
Divida et impera.

JustinSan

Posts: 822

#155 • • Edited JustinSan Nullius in verba
omg, pakko vähän täälläkin hehkuttaa myöhäisheränneisyyttäni: *sydän* Vampire the Masquerade - Bloodlines *sydän* (2004)

Peli on kyllä monella tapaa aika outo, koko peli on rakennettu fps-enginen päälle ja jotenkin sitä helposti tulee pelattua ja verrattua ko. genren muihin peleihin, vaikka kyseessä onkin aika täysvärinen rope.

Peli on (oli) myös ehkä yksi bugisimpia tapauksia ikinä ja jos peli ei olisi niin saatanan hyvä olisin varmasti lopettanut pelaamisen heti alkuunsa. Virallinen 1.2 patch ja Troikan kaatumisen jälkeen fanien tekemät -> 2.0 päivitykset kyllä ilmeisesti auttavat kuitenkin aika paljon ja varsinaisia pelinpysäyttäjäbugeja ei ole vastaan tullut vielä yhtään ja muutenkin sekoilut ovat itselläni rajoittuneet lähinnä "teknisiin" sekoiluihin (vilkkuvat tekstuurit, kummallisissa paikoissa soivat ääniefektit, väärät animaatiot yms.) mutta rikkinäisiä guesteja ei ole onneksi tullut (joskin niitäkin ilmeiseti joillakin tulee vieläkin.)

Mutta kaikesta tästä huolimatta olen nyt hakannut ko. peliä kolmen päivän ajan 12h päivässä melkein putkeen :D Nakitusaste on vain jotenkin aivan hillitön ja juonellisesti peli on ainakin allekirjoittaneelle ollut äärimmäisen makeaa mannaa. Pelin synkkä maailma on peliteknillisesti melko vajavainen, mutta silti ah niin vetoava.

Meininki on ajoittain todella tylyä ja huumori on juuri niin mustaa kuin pimeän yön eläjiltä on soveliasta odottaa. Kaiken kaikkiaan pelissä on hyvin Fallout - tyyppinen yleistunnelma, mikä ei ole yllätys kun ottaa huomioon, että Troika koostui ex-Black Isle sakista.
Arcanum ei uponut yhtään, mutta nyt tätä pelattuani on pakko sanoa, että on huutava vääryys, että Troika meni nurin, ties mitä olisi saatu tulevaisuudessa nähdä :(

Mutjoo, takas pelaamaan ^__^


Ainii, Brujah pwns -> all, kekeke

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avernian

Posts: 7,451

#156 • • Avernian Kerettiläinen

JustinSan, 9.2.2006 12:35:
Ainii, Brujah pwns -> all, kekeke



Malkavian pwns kekeke, anarch.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Epailija

Posts: 5,636

#157 • • Epailija Physicist, 2nd class.
ATM? Uusi kone + Oblivion, sekä aikaa itsensä hukkaamiseen siihen tekisi nyt gutvanaa. Morrowind onneksi löytyy lievittämään. Enää tarvitaan sitä aikaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Kolera

Posts: 4,256

#158 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Epailija, 3.5.2006 21:44:
ATM? Uusi kone + Oblivion, sekä aikaa itsensä hukkaamiseen siihen tekisi nyt gutvanaa. Morrowind onneksi löytyy lievittämään. Enää tarvitaan sitä aikaa.


Mua alkaa jo vähän puuduttaa tuo oblivion =P 95h pelattu parin viikon sisää ja varsinaista juontakaan ei oo kovin paljoo eteenpäin viety. Alkaa huvittamaan jo kun levelien mukana hakattavillekin tulee parempia equja ja sit löytyy joltain perusbanditilta levotonta daedrichöttöä maagisilla ominaisuuksilla.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Epailija

Posts: 5,636

#159 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Kolera, 3.5.2006 21:49:
Mua alkaa jo vähän puuduttaa tuo oblivion =P 95h pelattu parin viikon sisää ja varsinaista juontakaan ei oo kovin paljoo eteenpäin viety. Alkaa huvittamaan jo kun levelien mukana hakattavillekin tulee parempia equja ja sit löytyy joltain perusbanditilta levotonta daedrichöttöä maagisilla ominaisuuksilla.



Modeilla korjaa tuon ja pari muutakin mahdollista ärsytyksen aihetta. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Kolera

Posts: 4,256

#160 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Epailija, 3.5.2006 21:51:
---
Kolera, 3.5.2006 21:49:
Mua alkaa jo vähän puuduttaa tuo oblivion =P 95h pelattu parin viikon sisää ja varsinaista juontakaan ei oo kovin paljoo eteenpäin viety. Alkaa huvittamaan jo kun levelien mukana hakattavillekin tulee parempia equja ja sit löytyy joltain perusbanditilta levotonta daedrichöttöä maagisilla ominaisuuksilla.

---


Modeilla korjaa tuon ja pari muutakin mahdollista ärsytyksen aihetta. ^^


Ärh enhän mä oo muistanu yhtää niitä katsella. Niitä kun tosiaan on jokunen paketti kyllä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä