Pelaan
Crysista eli oon saletisti Warettaja :D
Mut ihan jees peli, ja pyörii jopa suht hyvin mun kakkakoneella. Sehän on melkeinpä vain se grafiikka joka vaatii tehoja, ja mun näyttis on suht tankki. alimmilla asetuksilla pyörii kitkatta. mediumilla mulla pätkähtelee avoimilla paikoilla.
Jos jotakuta kiinnostaa niin tossa ois speksit: AMD Sempron 3300+ (2.0Ghz), 1,5Gb DDRAM, ATI Radeon X1950 Pro (512mb)(AGP).
Jotenkin kuitenkin tuntuu siltä että tästä pelistä puuttuu jotai semmosta rajoja rikkovaa uutta mitä ei ennen olisi nähnyt. Ehkä grafiikka tietty, jos pelais maksimiasetuksilla.
Mutta ei tää mikään huonokaan peli ole. Esim. muista peleistä tuttu jatkuva medkittien jahtaus on eliminoitu tällä "nanosuitella", healthi regeneroituu. Tämä ei kuitenkaan tee pelistä liian helppoa, paitsi ehkä aivan alussa. Pelin edetessä tulee vaikeampia vihuja vastaan, jolloin tulee pidettyä pukua aika paljon Armor-modessa :P.
Toi nanosuite- meininki on kyl muutenkin aika hieno homma, kerrankin hiiren keskinappulalle tekemistä. ei jaksa kävellä, painu speed-modeen. tarvii hypätä korkealle? laita maximum strenght. näymättömyys sujuu kans ;P. kivaa temppuilua.
sit pääsee kans ajamaan monilla erilaisilla ajoneuvoilla. Ja AI on huomattavan fiksu, mä oon niin tottunut et vihut juoksee nurkan takaa "suklaajunassa" tähtäimeen. Ei semmoista täällä. vihut ottaa suojaa, heittelee kranuja tarkasti ampuu sua kun reloadaat.
Varsin suositeltava peli siis.
(disclaimer, toi ylläoleva kuva ei kuvaa pelin henkeä sitten ollenkaan :(:D)