Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,065,455 views

Stonewoman

Posts: 204

#1901 • • Stonewoman
Skyrim kyllä syyhyttää aika lailla! Vaikuttaa mun makuun erittäin lupaavalta. Oblivionia alotin, mutta se vaan jotenkin jäi. Skyrimiä varmasti tulee pelattua paljon, jahka saan vaan puoliskoltani pelivuoron!
Ja tänään tulee syyhyttämään AC Revelations *sydän* ja perjantaina postiluukusta kolahtaa uusin Zelda... *hihu* hyvästi sosiaalinen elämä *tirsk*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#1902 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---

- Ei spellien/aseiden key bindausta. Ts. jos pelaat maagia, joudut joka kerta spelliä vaihtaessa avaamaan favorites-menun joka pausettaa pelin *eiei* Tappaa totaalisesti fiiliksen taisteluista.

---


laita esine/taika/skilli favoriteen > paina favorite nappia > hiiren kursori esineen/taian/skillin päälle > paina 1,2,3,4 jne. > nyt se on bindattu > PROFIT ???



Joo tajusin ton kanssa myöhemmin. Tuli vähän jo pelattavammaks.

Kyrsii kyllä edelleenkin noi birthsignien puuttuminen ja nerfatut rotubonukset. Eipä enää tarvii paljon rotua tai muuta miettiä kun buildaa äijää, kaikki soveltuu nyt kaikkiin rooleihin. Örkistä saa yhtä hyvän magen kun Bretonista.

Mut jooo, kaipa tota vois nyt yrittää pelata ja kattoo jos mäkin löytäisin jotain positiivista tästä niinkun täällä muutamat on jo löytäny. *joo*
Morrowe

Posts: 865

#1904 • • Morrowe

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


Jos Bethesda ois oikeesti Morrowindista lähtien kuunnellu käyttäjien palautteita, vois Skyrim olla täydellinen peli. Sen sijaan Bethesdan normaaliin tyyliin kaikki käyttäjäpalaute on ignorattu täysin, ja yhtä edellisen pelin korjattua aivopierua kohden uudesta pelistä löytyy aina kymmenen lisää.



wut, Bethesdan foorumeillahan on jatkuvasti development-väkeä kyttäämässä ja niillä on vaikka mitä käyttäjäkyselyä siellä yms, ircissä ainakin joku vuosi sitten roikku puoli kanavallista niiden väkeä juttelemassa pelistä ja kehittämisestä :D Eli kyllä ne kuuntelee, mutta ei siellä helposti saa ääntään kuuluville pari yksittäistä ihmistä, kun käyttäjiä on tuhansia. Toki esmes oblivionin "kaikkialla" kuulutetetut mokat pitää olla nyt korjattu.

Tosta menuvalikkohommasta, peleissä on tuotannolliset tavoitteet enemmän nykyään konsolisuuntaan, plus isommat pomot jotka saattaa haluta ohjata pelin kehitystä suuntaan X suunnan Y sijasta, vaikka pelaajasta se Y ois paljon kivampi. Ja useimmiten käyttäjädemokratia kusee myös käyttäjätyytyväisyyskyselyissä.

Esimerkiksi mua ketuttaa, että niiden käyttäjäkyselyihin musiikeista suurin osa tyhmistä jenkkipelleistä vastasi, että musiikin pitää olla mahtipontista sinfoniahevipaskaa. Mun mielestä (ja olen toki mielipiteeni kanssa oikeassa) Skyrimin musacin pitäis olla jotain sellaista yksinäistä hiljaista huilua tai viulua, fiilistä siitä, että tuulee ja tulee jäätä niskaan, kävelet jossain tundralla yksin ja on vitun kylmä ja perunatkin on jo jäässä taskussa. Eikä mitään satapäistä sinfoniaorkesteria joka kukkulan takana stereona raikaamassa.

No, pidemmittä puheitta, ostin ton kuitenkin tänään pleikkarille, kun en jaksanut ostaa uutta PC:tä tän takia pelkästään. Menen asentamaan :D jos ei kuulu mitään niin se on hyvä peli. Uskon että on.

PS. Mutta sormien syyhytyksestä, harmittaa, että mun kesäinen dragonageorigins-vääntökin on vielä kesken :q

--
not really

liikkuva muna

Posts: 2,652

#1905 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---

Jos Bethesda ois oikeesti Morrowindista lähtien kuunnellu käyttäjien palautteita, vois Skyrim olla täydellinen peli. Sen sijaan Bethesdan normaaliin tyyliin kaikki käyttäjäpalaute on ignorattu täysin, ja yhtä edellisen pelin korjattua aivopierua kohden uudesta pelistä löytyy aina kymmenen lisää.

---


wut, Bethesdan foorumeillahan on jatkuvasti development-väkeä kyttäämässä ja niillä on vaikka mitä käyttäjäkyselyä siellä yms, ircissä ainakin joku vuosi sitten roikku puoli kanavallista niiden väkeä juttelemassa pelistä ja kehittämisestä :D Eli kyllä ne kuuntelee, mutta ei siellä helposti saa ääntään kuuluville pari yksittäistä ihmistä, kun käyttäjiä on tuhansia. Toki esmes oblivionin "kaikkialla" kuulutetetut mokat pitää olla nyt korjattu.



Joo voipa olla että ne Morrowindin aseita, vedenalaisia mestoja, roolipelimäisyyttä ja monipuolisempia factioneja halunneet ihmiset on vaan avautunu väärässä paikassa.

Bethesdan "ongelmien korjaaminen" on hyvin pitkälti sitä, että poistetaan kyseinen feature. Esim. Oblivionista poistettiin keihäät, varsijouset, heittoaseet, medium armori ja unarmored koska Bethesda itse oli määritellyt ne Morrowindissa niin huonosti, että käytännössä aina pelaajat valitsi jonkun muun noiden yli. Ois ollu paljon hauskempaa jos ne ois oikeesti ottanu selvää mikä noissa skilleissä mätti ja korjannu ne. Hand-to-hand sentään yritettiin korjata Oblivioniin, mutta kusivat homman uudestaan -> poistettiin Skyrimistä.

Ehkä oleellisin poistamalla korjattu feature on kuitenkin toi koko pelihahmon rakenne. Siinä missä ennen mentiin roolipelityyliin statseihin perustuvalla systeemillä, nyt on siirrytty tollaseen hack'n'slash Diablo 2-skilliperkkimeininkiin. Olis nyt luullu että noi statsipohjaisen levutuksen abusemahdollisuudet ois voitu ratkaista luovemmallakin tavalla kun kirjoittamalla koko systeemi nollasta uusiks. Aika moni yksityinen modaaja pääsi jo lähelle, ois vaikka kysyny niiltä.

Mutta, perkelettäkö tässä vinetän kun kukaan ei pakota pelaamaan. Mua vaan sapettaa Bethesdan törttöily ja se että Skyrim ei vastannu mun odotuksia edes graafisesti; vettä ja pelihahmoja lukuun ottamatta toi on ihan saman näkönen kun Oblivion samoine vegetation draw distance-rajoituksineen ja pienine tekstuureineen (kiitos taas vaan konsolien hardwarerajoituksille). No, onneks ei sentään pistäneet sitä Limp Bizkitiä taustalle.

No, Diablo 3:sta odotellen kohti uusia pettymyksiä. Haistan pienten poikien pelin. *ennakkodisautus*
tomii

Posts: 3,594

#1906 • • tomii kallion herttua
Vaikka yllä onkin aika jäätävää nillitystä, niin kyllä se Skyrim rokkaa mun koneessa seuraavat 100-200h ihan kevyeen, mitä nyt välillä vähän Arkham Cityn sivutehtäviä takoo ja FIFAa. :) Ja Trine 2:sta, kuhan toi beta avautuu koko peliksi.

--
reivaan kunnes kuolen

Morrowe

Posts: 865

#1907 • • Morrowe

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:



Joo voipa olla että ne Morrowindin aseita, vedenalaisia mestoja, roolipelimäisyyttä ja monipuolisempia factioneja halunneet ihmiset on vaan avautunu väärässä paikassa.



Joo nuo ovat kaikki kyllä totta. Eniten Morrowindissa koukutti just se, että saatoit kävellä johonkin täysin uniikkiin sienimestaan jossain keskellä ei mitään jossa jotkut kaks kiltaa riiteli keskenään jostain täysin mitättömästä asiasta, ja jostain pöydän takaa löytyi joku kirja joka kertoi jonkun kolmannen näkökannan asiaan. Yhdessä kaupungissa riitti touhuamista kuukausikaupalla, nyt noi kaikki kaupungit vaikuttaa toistensa kopioilta.

Bethesdan "ongelmien korjaaminen" on hyvin pitkälti sitä, että poistetaan kyseinen feature. Esim. Oblivionista poistettiin keihäät, varsijouset, heittoaseet, medium armori ja unarmored koska Bethesda itse oli määritellyt ne Morrowindissa niin huonosti, että käytännössä aina pelaajat valitsi jonkun muun noiden yli. Ois ollu paljon hauskempaa jos ne ois oikeesti ottanu selvää mikä noissa skilleissä mätti ja korjannu ne. Hand-to-hand sentään yritettiin korjata Oblivioniin, mutta kusivat homman uudestaan -> poistettiin Skyrimistä.

Ehkä oleellisin poistamalla korjattu feature on kuitenkin toi koko pelihahmon rakenne. Siinä missä ennen mentiin roolipelityyliin statseihin perustuvalla systeemillä, nyt on siirrytty tollaseen hack'n'slash Diablo 2-skilliperkkimeininkiin. Olis nyt luullu että noi statsipohjaisen levutuksen abusemahdollisuudet ois voitu ratkaista luovemmallakin tavalla kun kirjoittamalla koko systeemi nollasta uusiks. Aika moni yksityinen modaaja pääsi jo lähelle, ois vaikka kysyny niiltä.

Mutta, perkelettäkö tässä vinetän kun kukaan ei pakota pelaamaan. Mua vaan sapettaa Bethesdan törttöily ja se että Skyrim ei vastannu mun odotuksia edes graafisesti; vettä ja pelihahmoja lukuun ottamatta toi on ihan saman näkönen kun Oblivion samoine vegetation draw distance-rajoituksineen ja pienine tekstuureineen (kiitos taas vaan konsolien hardwarerajoituksille). No, onneks ei sentään pistäneet sitä Limp Bizkitiä taustalle.

No, Diablo 3:sta odotellen kohti uusia pettymyksiä. Haistan pienten poikien pelin. *ennakkodisautus*



Ton stattien muokkauksen ymmärrän vähän siltä kannalta, että se dragonborn on jo aiemmissa osissa, loressa ja kirjoissa, ohjattu tiettyyn suuntaan hahmona. Ehkä ne halus pysyä uskollisempina lorelle, joten joutu estämään kaikki muut birthsignit.

Morrowindista ne sai myös hirveästi palautetta, että se oli aivan liian vaikea peli tyypeille, jotka ei osaa lukea, suunnistaa ja pitää huolta kamoistaan. Ite taas kaipaisin tohon Skrimiin ihan perinteistä suunnistus-kompassi-nuolta ruudulle. Varmaan osa tuosta oblivionin stattien karsimisesta on sitä, että Daggerfallia ja vielä Morroakin pelasi NIIN homogeeninen rope-jengi jolle on selvää mitä kukin statti tekee. Nykysin pleikkareilla voi "kuka tahansa" ostaa pelin lapsilleen, joten hahmonkehitys on varmaan siksi gimpattu noin surkeaksi, että ne 15-vuotiaat ei saa raivaria joulupäivänä uuden pelin parissa. Tosin se ei kyllä miellytä minua, mutta toisaalta, suurin osa peliarvostelijoistakin netissä alkaa olla jotain tyyppejä joiden mielestä 10 sivua tekstiä on liikaa taustainfoa...

Esim. hahmonluonti on IMO ihan huippusäätöä (hiplasin ton bretonin naamaa lähemmäs 50 minsaa äsken), mutta jopa siitäkin tuli niin paljon palautetta oblivionista, että nyt sinne oli putkahtanut jotain presettejä.

Kokonaisuutena grafiikasta tuli vähän sama olo, edelleen Morrowind on noista kaikista minusta kauneimman näköinen pelinä ja kokonaisuutena.

No, pelaanpa vähän lisää :D *warm and fuzzy feeling still*

--
not really

Aztee

Posts: 686

#1908 • • Aztee
Fallout New Vegas lähti alelaarista mukaan.. Toimii! varsinkin täl hardcore mode tuo oman haastavuuden *hymy*
Wolverine

Posts: 1,860

#1909 • • Wolverine

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---

---

Jos Bethesda ois oikeesti Morrowindista lähtien kuunnellu käyttäjien palautteita, vois Skyrim olla täydellinen peli. Sen sijaan Bethesdan normaaliin tyyliin kaikki käyttäjäpalaute on ignorattu täysin, ja yhtä edellisen pelin korjattua aivopierua kohden uudesta pelistä löytyy aina kymmenen lisää.

---


wut, Bethesdan foorumeillahan on jatkuvasti development-väkeä kyttäämässä ja niillä on vaikka mitä käyttäjäkyselyä siellä yms, ircissä ainakin joku vuosi sitten roikku puoli kanavallista niiden väkeä juttelemassa pelistä ja kehittämisestä :D Eli kyllä ne kuuntelee, mutta ei siellä helposti saa ääntään kuuluville pari yksittäistä ihmistä, kun käyttäjiä on tuhansia. Toki esmes oblivionin "kaikkialla" kuulutetetut mokat pitää olla nyt korjattu.

---


Joo voipa olla että ne Morrowindin aseita, vedenalaisia mestoja, roolipelimäisyyttä ja monipuolisempia factioneja halunneet ihmiset on vaan avautunu väärässä paikassa.

Bethesdan "ongelmien korjaaminen" on hyvin pitkälti sitä, että poistetaan kyseinen feature. Esim. Oblivionista poistettiin keihäät, varsijouset, heittoaseet, medium armori ja unarmored koska Bethesda itse oli määritellyt ne Morrowindissa niin huonosti, että käytännössä aina pelaajat valitsi jonkun muun noiden yli. Ois ollu paljon hauskempaa jos ne ois oikeesti ottanu selvää mikä noissa skilleissä mätti ja korjannu ne. Hand-to-hand sentään yritettiin korjata Oblivioniin, mutta kusivat homman uudestaan -> poistettiin Skyrimistä.

Ehkä oleellisin poistamalla korjattu feature on kuitenkin toi koko pelihahmon rakenne. Siinä missä ennen mentiin roolipelityyliin statseihin perustuvalla systeemillä, nyt on siirrytty tollaseen hack'n'slash Diablo 2-skilliperkkimeininkiin. Olis nyt luullu että noi statsipohjaisen levutuksen abusemahdollisuudet ois voitu ratkaista luovemmallakin tavalla kun kirjoittamalla koko systeemi nollasta uusiks. Aika moni yksityinen modaaja pääsi jo lähelle, ois vaikka kysyny niiltä.

Mutta, perkelettäkö tässä vinetän kun kukaan ei pakota pelaamaan. Mua vaan sapettaa Bethesdan törttöily ja se että Skyrim ei vastannu mun odotuksia edes graafisesti; vettä ja pelihahmoja lukuun ottamatta toi on ihan saman näkönen kun Oblivion samoine vegetation draw distance-rajoituksineen ja pienine tekstuureineen (kiitos taas vaan konsolien hardwarerajoituksille). No, onneks ei sentään pistäneet sitä Limp Bizkitiä taustalle.

No, Diablo 3:sta odotellen kohti uusia pettymyksiä. Haistan pienten poikien pelin. *ennakkodisautus*



toi Diablo 3 vaikutti trailerin perusteella jo niin huonolta ettei millään raaski ostaa sitä, pettymys olisi varmaan ihan järkyttävä. peliähän on hierottu jo 10+ vuotta ja odotukset aivan tapissa, käy aivan varmasti samalla tavalla kuin Duke Nukem Foreverin kanssa ja peli floppaa aivan totaalisesti. mieluummin säilytän Diablo-pelisarjan muistissani hyvänä (ehkä yhtenä parhaimmista) pelisarjoista kuin pilaan ajan kultaamat muistot.

Skyrimissä sain nyt parannettua itteni normaaliksi, tuo ihmissusi ei jaksanut nappaa erityisen pitkään. muutama haastava kohtakin on löydetty mutta voi luoja että noi lohikäärmetaistelut ovat boreja. vuorien huipulla ne mestat ovat oikeastaan identtisiä, vasempaan käteen healing ja oikeaan käteen hyvä miekka niin sillä vaan hakkaa lohikäärmettä paskaksi samalla kun menee niiden kiviporttien taakse piiloon healaamaan niin neki tipahtaa parissa minuutissa. toivottavasti nämä blood dragonit ovat vain jotain pikkuvihuja ja sieltä tulee joku oikeasti vaarallinen vastus. esim Dragon Age: Originsissa sai oikeasti tehdä töitä että sai ne kaikki dragonit tapettua, tässä ne tuntuu jo ihan random vihuilta.
tomii

Posts: 3,594

#1911 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Fallout New Vegas lähti alelaarista mukaan.. Toimii! varsinkin täl hardcore mode tuo oman haastavuuden *hymy*



Mun mielestä ihan helvetin hyvä peli, varsinkin kivat detailit ja viittaukset edeltäviin osiin (ykköseen ja kakkoseen etenkin) ja onpa pelissä jopa edeltävistä osista tuttuja hahmojakin (en viitsi spoilata sen enempää). Saattaisin jopa mennä niin pitkälle, että rankkaisin New Vegasin toiseksi parhaaksi Falloutiksi ikinä.

--
reivaan kunnes kuolen

Wolverine

Posts: 1,860

#1912 • • Wolverine

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---
Fallout New Vegas lähti alelaarista mukaan.. Toimii! varsinkin täl hardcore mode tuo oman haastavuuden *hymy*
---


Mun mielestä ihan helvetin hyvä peli, varsinkin kivat detailit ja viittaukset edeltäviin osiin (ykköseen ja kakkoseen etenkin) ja onpa pelissä jopa edeltävistä osista tuttuja hahmojakin (en viitsi spoilata sen enempää). Saattaisin jopa mennä niin pitkälle, että rankkaisin New Vegasin toiseksi parhaaksi Falloutiksi ikinä.



Peli itsessään oli hyvä mutta pleikkarilla tökki tosi pahasti patcheista huolimatta. Ai että sitä vitutuksen määrää kun juoksi 2-3 tuntia seivaamatta ja yhtäkkiä koko peli jumitti täysin. Ja näin on käynyt kaikille kavereilleni kenellä myös on kyseinen peli pleikkarille. Muuten kyllä tosi viihdyttävä peli.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#1913 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


[...]
Kokonaisuutena grafiikasta tuli vähän sama olo, edelleen Morrowind on noista kaikista minusta kauneimman näköinen pelinä ja kokonaisuutena.



Mä diggasin ite siitä Morrowindin meiningistä että joutu oikeesti lukemaan ja ymmärtämään mitä kaikki ihmiset selitti. Sit sai paperikartan kanssa suunnistaa tunnin että löys jonkun necromancerien luolan jostain hevon kuusesta, ja se sen löytäminen jo itsessään tuntu saavutukselta. Mut mieltymyksensä kullakin.

Btw. ootko muuten testannu Morrowind Graphics Extenderiä? Pienen konfigurointihässäkän jälkeen tipahtaa leuka totaalisesti. Lisää Morrowindiin infinite view distancen, isommat tekstuurit, animoidut ruohot, HDR-valoefektit yms.

kuva
kuva 2
kuva 3

Tulee hassu fiilis kun näkee jo Seyda Neenistä Vivecin kantonit horisontissa, rikkoutuu se illuusio että toi Morrowindin maailma ois jotenkin järjettömän iso :)
liikkuva muna

Posts: 2,652

#1914 • • liikkuva muna an egg on the move

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


toi Diablo 3 vaikutti trailerin perusteella jo niin huonolta ettei millään raaski ostaa sitä, pettymys olisi varmaan ihan järkyttävä. peliähän on hierottu jo 10+ vuotta ja odotukset aivan tapissa, käy aivan varmasti samalla tavalla kuin Duke Nukem Foreverin kanssa ja peli floppaa aivan totaalisesti. mieluummin säilytän Diablo-pelisarjan muistissani hyvänä (ehkä yhtenä parhaimmista) pelisarjoista kuin pilaan ajan kultaamat muistot.



Joo oon tässä hakannu päätä seinään kun about kymmenkunta kaveria on ollu ennakkotilaamassa tota jo pitkän aikaa. Mun silmään toi D3 näyttää jotenkin lapselliselta, puhumattakaan noista cinematiceista, joita katsoessa rupes vähän nolottamaan. Ehkä oon jo 20 vuotta liian vanha tolle pelille. Kaikki se groteskius ja synkkyys on kadonnu tosta täysin.

Ärsyttää muuten sekin, että WoWia tietyn aikaa pelanneet saa ainakin huhujen mukaan (kaveri sano lukeneensa) ilmaseks Diablo 3:n. Itse väänsin Diablo 2:sta semiaktiivisesti battlenetissä melkein kymmenen vuotta, ois ihan jepa jos meitäkin muistettais jollain tavalla *joo*

Duukku Nuukkem Foreverin skippasin ihan tietoisesti. Mua kiinnosti toi peli vielä 1998 kun näin ekat ufonammuskelukuvat Pelit-lehdestä, nyt on vähän aika jättäny tosta hommasta. Mun mielestä ne ois voinu julkasta ton Foreverin mieluummin vaikka samalla vanhalla build-enginellä, mutta semmosena porttina että toimii suoraan nykyajan vehkeissä ja verkoissa. Ois hommannu vielä Level Lordin vääntämään siihen uudet episodit ni ois ollu varma ostos. *joo*
Cloud

Posts: 2,162

#1915 • • Cloud Game Freak

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:






Ärsyttää muuten sekin, että WoWia tietyn aikaa pelanneet saa ainakin huhujen mukaan (kaveri sano lukeneensa) ilmaseks Diablo 3:n. Itse väänsin Diablo 2:sta semiaktiivisesti battlenetissä melkein kymmenen vuotta, ois ihan jepa jos meitäkin muistettais jollain tavalla *joo*



Väärin. Ilmaisen diablon jos otat WoWiin (Annual Pass):in, eli ostat vuoden peliajan wowiin. Siinä tarjouksessa on mukana ilmainen diablo 3. Toki nettilatauksena.
Tällä ei siis ole mitään tekemistä wowaajien muistamisen kanssa vaan ihan puhdasta myyntiä.


Tulen hankkimaan Diablo3.n Mutta tuskin pelaan sitä kuin muutaman kerran, muutamalla hahmolla ennen expanssionia. Solo sandboxit ja solo grindit ja solopelit ei jaksa nappaa pitkälle. Tarkoitusperiä tarvitaan jotta sitä jaksaa pitempään, joita morpit tarjoaa. Enkä kyllä itsekkään usko D3 olevan mikään yber godlike peli. Eivät sitä 1nen tai 2nenkaan minulle olleet. Muutamalla charalla nightmareen ja siinäpä se. Solo tai pienen porukan co-opit eivät vaan jaksa pitkälle innostaa.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

NwB

Posts: 327

#1916 • • Edited NwB
Siis täh!

Peli jaksaa kiinnostaa kymmenen vuotta ja siitä hyvästä pitäisi saada krediittejä?

Jos joku tekee pelin jota hakkaan kymmenen vuotta vaikka sitten semisti, tulee mieleeni tasan yksi sana:

Kiitos.

--
Jee! Kumpi voitti!!

liikkuva muna

Posts: 2,652

#1918 • • liikkuva muna an egg on the move

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Siis täh!
Peli jaksaa kiinnostaa kymmenen vuotta ja siitä hyvästä pitäisi saada krediittejä?



Ei pitäis. Pointti oli se, että jos Blizzard ois jakanu ilmasia Diabloja, niin ne ois voinu jakaa ennemmin D2:n kun wowin pelaajille. Mutta kun ei jaa ni ei jaa.
Decion

Posts: 1,569

#1919 • • Decion Koneradio
herättelin wow accounttini henkiin pariviikkoo sit ja hyvältä maistuu

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Jimmyfi

Posts: 904

#1920 • • Edited Jimmyfi
eipä toi d3 vaikuta kummoselta mitä betaa testasin.. mutta silti annual pass hommattu ja CE tilattu :D
EDIT: Elä osta annual passia :D sitä ei näköjään saa cancel at .._ALL_ paitti no ehkä pankkitili nollille tyylillä

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!