Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,013,849 views

tomii

Posts: 3,594

#921 • • tomii kallion herttua
Saatana... eipä ole vielä tänään lähetetty Play.comista Skate 2:sta kohti mun postiluukkua, eli eipä varmaan tarvi haaveilla, että toi olis julkasupäivänä (eli perjantaina) kädessä. *uuh*

--
reivaan kunnes kuolen

Takyon

Posts: 2,945

#922 • • Takyon Möwkö
Eilen tuli postiluukusta Command & Conquer - The First Decade. 12 C&C peliä yksissä kuorissä. Maksoinkin huiman kympin + pk ;)

Tässä riittää pelattavaa hetkeksi

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ravec

Posts: 1,102

#923 • • ravec
Tällä hetkellä kierroksessa alkamassa Gothic 3:sen Forsaken Gods....jos nyt päivitysten myötä olis pehmeempi graffa.

Ainakin Mirror's Edge oli kaunis.....ja voi sitä musiikkia.....
Sundust

Posts: 314

#924 • • Sundust Behind The Sun
Ei ehkä syyhytä sormia, ehkä enemmän jalkoja *jiihaa* Dancing stage supernova 2 "ps2" *plur*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Avangion

Posts: 2,529

#925 • • Avangion Punakardinaali
Fallout 3 syyhyttää niin pärhanasti, ettei tekisi mieli olla töissä. *hih*

Sen verran uponnun siihen maailmaan, että huomasin muutama päivä sitten katsovani maassa kruunukorkkia ahneesti. *nauru*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

onni3mk

Posts: 3,973

#926 • • onni3mk Onni on.
Mirror's Edge ^^

--
Onni on.

antOn°

Posts: 1,094

#927 • • antOn° 02200


Tomb Raider - Underworld

-Julkaisu ümmärtääkseni Marraskuussa 2008



Julkaistiin siis muille alustoille paitsi PS2:lle. PS2 julkaisu siirtyi 31.01, mut eilen oli emailiin tipahtanut viesti, et tilaamanne tuote on postitettu. Pitäisi siis olla postilaatikossa huomenna. Ilmeisesti ennakkoon varanneille ilmaantuu paria pvää aikaisemmin. Tai, no en mä ole käynyt katsomassa, josko sois jo jo tipahtanut kaupan telineeseenkin. Mut anyway huomenna, huomenna..
Jone

Posts: 8,258

#928 • • Jone Archibald Haddock

Avangion, 23.1.2009 12:04:
Fallout 3 syyhyttää niin pärhanasti, ettei tekisi mieli olla töissä. *hih*

Sen verran uponnun siihen maailmaan, että huomasin muutama päivä sitten katsovani maassa kruunukorkkia ahneesti. *nauru*



Mäkin meinasin laittaa siivotessani pullonkorkit taskuun jo.

~40 tuntia peliaikaa alla, kohta levelin 20 Saint pelattavana, oma Megatonin talo alkaa täyttymään kaiken maailman roinasta ja silti tuntuu etten ole pelannut tosta pelistä kuin mikroskooppisen pienen osan.
MiMoSa

Posts: 1,664

#929 • • Edited MiMoSa
Älypään Mahjong.*hih* Sitä on nyt tässä viikon verran töissä pelailtu, kun ei oo hommia, ja vielä olis 4 viikkoa edessä ennen lomautusta... No mikäs tässä, palkka juoksee, vaikka ehkä kyl hieman turhauttavaa.*nauru*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#930 • • Equalizer Guest
just tuli nhl 09
Avangion

Posts: 2,529

#931 • • Avangion Punakardinaali

Jone, 29.1.2009 12:33:
Mäkin meinasin laittaa siivotessani pullonkorkit taskuun jo.



Kohtalotoveri!

Jone, 29.1.2009 12:33:
~40 tuntia peliaikaa alla, kohta levelin 20 Saint pelattavana, oma Megatonin talo alkaa täyttymään kaiken maailman roinasta ja silti tuntuu etten ole pelannut tosta pelistä kuin mikroskooppisen pienen osan.



Kuulostaa tutulta. Mulla on noin 36 tuntia pelattuna ja tasona 15.
Tapana on "nuolla" joka paikka läpi, niin mähän en ole vielä kovin kauas päätynyt Megatonista. Nyt Rivetissä asti jopa. *justjoo* Pohjoisin käyty paikka on se maatilan raunio heti Vault 101:n yläpuolella. *hih*
DC:n keskustassa en ole käynyt vielä ollenkaan, eli en ole edes GNR:ssä pistäytynyt taikka tappanut yhtään behemotia. Juonessa en siis ole edennyt vielä ollenkaan.
Megatonin luukun laatikot alkaa kuitenkin täyttymään vaihtoehtoisista aseista sekä panoksista, haarniskoista varaosiksi ja taskut on enemmän kuin täynnä pullonkorkkeja (~13000).

Ja tarpeekseni en todellakaan ole saanut pelistä.


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Jone

Posts: 8,258

#932 • • Jone Archibald Haddock

Avangion, 29.1.2009 13:03:
Fallout 3-fiilistelyä



Sulla on vielä ties paljon mitä kivaa edessä, joten en spoilaile. Sen voin kuitenkin sanoa, että jos et ole vielä Plazalle missään vaiheessa rantautunut niin ensimmäistä kertaa sinne kolahtaminen on aika vaikuttava kokemus. *hihu*

Nuolin kanssa itse paikkoja hyvinkin tarkkaan läpi viime viikkoon asti, mutta nyt oon muutamana päivänä keskittynyt täydentämään karttaa lokaatioiden suhteen. Nyt kunnolla tutkimattomia alkaa olemaan jo aika hyvä lista taas, joten pitänee ryhtyä kääntämään niitä ylösalaisin nurkka nurkalta ja pöytälaatikko pöytälaatikolta.

Useimpien Behemothien listiminen on muuten ihan luvattoman helppoa. Ison koonsa johdosta ne eivät kuitenkaan pysty seuraamaan pelaajaa läheskään kaikkialle, joten mikäs siinä on kaivautuessa johonkin pieneen koloon ampumaan moista järkälettä jalkaan.

Mokoma peli aiheuttaa mussa muuten akuuttia tarvetta roinan ostamiseen. Tekee mieli tilata Collector's Edition ja Official strategy guide. *nauru*
sts

Posts: 7,969

#933 • • sts Sama pyynti aitta!
Burnout Paradisen lisäosat jotka tulevat ensiviikolla.

Ja tietty Burnout Paradisen pc versio joka tulee myös ensiviikolla.
Avatar
#935 • • Lilly Guest
GTA IV on aika hauska, ja eilen kulta sai puhuttuu mut ympäri kokeilee Rockbandia, yllätyksekseni tykkäsin ja nyt oon koukussa :D
ezzy

Posts: 8,060

#937 • • ezzy Droid-pappa

Stuge, 29.1.2009 13:49:
Fallout 3. Yksi parhaita pelejä mitä pelannu. Hemmetin hyvä!



Mä en kyllä mitenkään tajua ton aiheuttamaa kohua. Kaveri pelas lisäosankin tossa 3h:ssa läpi ja se sisälsi lähinnä kaikkea mikä oli paskaa tuossa orkkisfalloutissakin, putkijuoksu-fps:ää...
tomii

Posts: 3,594

#938 • • tomii kallion herttua
Mua ei kyl nappaa yhtään toi Operation Anchorage, mut ne kaks muuta tulevaa lisäystä Fallout3:een kuulostaa ihan vitusti kiinnostavimmilta.

Ja nyt alkaa käämit palaa ton "posti Brittannia -> Suomi" -setin kanssa. Viikko sitten lähtenyt (ainakin play.comin mukaan) Skate 2 sieltä. No eipä näy helvetti!!! *grr* Vittu mä kilahdan kuin Kalapuikko-Allu, jos ei tuu huomenna. Sit on kyl virallisesti vikonloppu piloilla!

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#939 • • tomii kallion herttua

Equalizer, 29.1.2009 12:55:
just tuli nhl 09



Toi on kyl saatanan hyvä NHL. Mun mielestä ehkäpä 2000-luvun tähän mennessä paras. Pari pientä ärsyttävyyttä toki löytyy (liittyen oman joukkueen tekoälyyn), kuten joka osasta, mutta ne antaa kyl anteeksi. On toi niin koukuttava peli, ettei mitään rajaa. *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

Jutu

Posts: 3,054

#940 • • Jutu Blondi

tomii, 29.1.2009 17:32:
---
Equalizer, 29.1.2009 12:55:
just tuli nhl 09

---


Toi on kyl saatanan hyvä NHL. Mun mielestä ehkäpä 2000-luvun tähän mennessä paras. Pari pientä ärsyttävyyttä toki löytyy (liittyen oman joukkueen tekoälyyn), kuten joka osasta, mutta ne antaa kyl anteeksi. On toi niin koukuttava peli, ettei mitään rajaa. *joo*


Itse en pelaa tota, mutta joudun kyllä kuuntelemaan noita peliääniä ja se selostus on kyllä jotain ihan kauheeta :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.