2,168 posts, 109 pages, 1,067,277 views
Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:
HasaKuningas, 4.12.2009 15:32:
hihii kävin ostaa sen DA:On
kattoo ny viikonlopun aikana onks siitä mihinkään...
.......................................
No nyt on tullut sitten pelattua n.14 tuntia tähän mennessä, lvl10 ollaan tällä hetkellä
Oli taas pieni reality check kun on WoWissa tottunut siihen, että Pull > AoE
Niin tuossa ei sitä AoEta oikeen oo :D välillä on päästelty ärräpäitä vaikka normaalitasolla pelaillaan.
Tulee ihan Black Islen baldurs gate 1 ajat mieleen ja muut taktikko rope naksut
AoE? No eniveis: toi on tuonut mullekin tosi vahvasti Barldur's Gaten mieleen, joka on vain ja ainoastaan hyvä asia. :) Niinhän nuo ovat kehittäjätkin sanoneet, että Dragon Age on "henkinen jatko" Baldur's Gateille. Ite oon pelannut jonkun päälle 40h. Taitaa olla main story ehkä puoles välissä. :) Tosta on ollu hauska kuulla esim. duunissa kuinka jengi on pelannut tota tosi eri tyylillä. Esim. 2 duunikaveri veti ton about just 40h:ssa läpi, kun sit taas minä ja yksi toinen kollega ollaan just pelattu joku 40h ja vasta puoles välissä. :D No, täytyy myöntää, että mä pelaankin niin, että joka kolkka on koluttava läpi. :)
HasaKuningas, 13.12.2009 16:51:
---
AoE = Area of Effect, eli esim joku tulipallo loitsu mikä tekee lämää useampaan olioon.
eli jos on tottunut siihen, että tankki ottaa kaikki Monsut ja sitten vaan pew pew kaikki kerralla hengiltä, niin tossa DA:Ossa ei oikeen oo sellasta vaan pitää yksitellen mätkytellä kaikki hengiltä
tosin huomasin tossa vähän aikaa sitten, että Roguen pommien heittely on aika tehokasta ja voi osua useampaan, niin sitä hyödynnetään vastaisuudessa.
Multa menee nyt vähän ohi mitä sä haet tolla esimerkillä. :D Siis ymmärsinkö oikein, että koitat sanoa, ettei tossa olisi mahdollisuus tehdä lämää useammalle oliolle kerralla? Vai mitä? Nimittäin mun koko taistelutaktiikka tällä hetkellä perustuu loitsuihin, jotka tekee useammalle vastustajalle lämää kerralla (esim. Inferno, Fireball, Blizzard, Waking Nightmare tai Cone of Ice -loitsut hyvinä esimerkkeinä), ja omillekin (oletettaen, että pelaa tarpeeks vaikeella vaikeusasteella). Ite en ole puolestaan kertaakaan käyttänyt noita pommeja, enkä myrkkyjäkään. :) Mutta kuten sanoin, niin vähän meni toi sun pointti ohi ja saatoin nyt väärinkäsittää täysin sun sanoman. :)
tomii, 13.12.2009 17:11:
Multa menee nyt vähän ohi mitä sä haet tolla esimerkillä. :D Siis ymmärsinkö oikein, että koitat sanoa, ettei tossa olisi mahdollisuus tehdä lämää useammalle oliolle kerralla? Vai mitä? Nimittäin mun koko taistelutaktiikka tällä hetkellä perustuu loitsuihin, jotka tekee useammalle vastustajalle lämää kerralla (esim. Inferno, Fireball, Blizzard, Waking Nightmare tai Cone of Ice -loitsut hyvinä esimerkkeinä), ja omillekin (oletettaen, että pelaa tarpeeks vaikeella vaikeusasteella). Ite en ole puolestaan kertaakaan käyttänyt noita pommeja, enkä myrkkyjäkään. :) Mutta kuten sanoin, niin vähän meni toi sun pointti ohi ja saatoin nyt väärinkäsittää täysin sun sanoman. :)
Reivaaja, 13.12.2009 19:03:
---
Olin ällistynyt kun vihut jossain vaiheessa tajus kiertää greasen, eikä enää juossut typeränä päin. Ikävä kyllä Alistairilla on kauhia tarve millään taktisella optiolla, joka warriorille edes etäisesti sopii, tehdä niin. Ja se vituttaa, kun siitä lipasta voi voitokas peli kääntyä tappioksi ja sitten joutuu taas läpättää hetken aikaa. Olisin toivonut myös hieman enemmän charruja.
tomii, 27.12.2009 16:31:
Vihdoinkin aloin pelaa Batman: Arkham Asylumia. On kyllä kieltämättä koukuttava peli, kokoajan sellanen "vielä hetki" -viba tossa. :) Siistiä toi mätkintäkin, kun porukka höökii oikeesti jengillä päälle, eikä millään vuoronumeroilla (toki eniten palkitsee noi erilaiset silent takedownit :). Mutta kaikenkaikkiaan todella onnistuneesti rytmitetty peli: välil otetaan matsia, välil hiivitään, välillä tutkitaan, etsitään hyviä tapoja ottaa jengi hiljaisesti maihin jne. Toimii. Jos olisi pelkkää napinhakkausmäiskettä, niin ei ainakaan meikäläistä koukuttais noin hyvin.