Risooko joulu ?

348 posts, 18 pages, 99,311 views

zeuzz

#241 • • zeuzz digital punk
joulupiru taisi purra minuakin tänään *ding*
rainy

#242 • • rainy
Ketuttaa jotenkin tänä jouluna kyllä kaikki lahjojen ostot sun muut hömpötykset, korttejakaan en jaksanu väsätä tänä jouluna vaikka se on ollu tapana jo monen vuoden ajan. Jotenkin ei vaan sitä omaa joulufiilistä löydy ja tosiaan lahjojen hankintakin tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä. Eikä sitä rahaakaan tunnu liikaa olevan. Ehkä toi lumen puute aiheuttaa semmosta joulumielen heikkenemistä. Tai en tiedä mistä muustakana se voisi johtua. Joululaulut lähinnä ärsyttää eikä ole kotiakaan jaksanu sisustaa jouluun sen kummemin, jouluruuista puhumattakaan. *possu*
T-Justice

#243 • • T-Justice
Mua ei riso tippaakaan!
ruokaa (paljon), juomaa, perhe (ei sukulaisia), rentoutumista... i like it *sydän*
mitä siihen joulutuputukseen tulee niin jokainen kuunnelkoon/katselkoon joulumainoksia yms miten paljon haluaa ja vetäköön jouluherneet niistä nokkaan jos siltä tuntuu *possu*
Kit^

#244 • • Kit^ ihme höpöttäjä
äh.. en oo hankkinu yhtäkää joululahjaa.. enkä oo kirjottanu yhtään joulukorttia, kodin sisustamisesta puhumattakaan. Harmittaa ku joulufiiliksiä saa oikeesti ettiä kissojen ja koirien kanssa. *poks*

Mut ehkä se alkaa löytymään sitte ku saadaa tentit alta pois. Ja sitte ku pääsee porukoille rauhottumaan.. ja syömään kunnon jouluruokia eikä mitää opiskelijabudjetin nuudeleita yms... *aplodit*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

ezzy

#245 • • ezzy Droid-pappa
Ei riso varsinaisesti, mutta ei vaa ole joulufiilistä pätkääkään. Skippaan sukulaisetkin kokonaan, koska ne on kuitenkin kasassa systerin häissä tammikuussa. Jos vaan vetäis yksin pipareita ja olis hiljainen joulu.
pirpeli

#246 • • Edited pirpeli
Ei riso. Lakkas risomasta viime joulun aikaan. Eka joulu jonka vietin jossain muualla kuin kotona(toissa joulu oli viimenen, anteeksi äiti etten enää tule). Sama stressittömyys jatkuu tänä jouluna, lähtö vaan jännittää, mutta stressi on poissa. Olis vaan tää flunssakin. Vuoden päästä oonki sitte täällä Hesassa, koko päivän yöpuvussa ja mussutan suklaata ja luen sekä katson ihan tasan tarkkaan kaikki haluamani ohjelmat telsusta. Mä en käsitä joulustressiä. Sitä ei ole, jos sitä ei tietentahtoen tee.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

#247 • • niomic Guest

ezzy, 20.12.2006 17:43:
Jos vaan vetäis yksin pipareita ja olis hiljainen joulu.

Onks tää nyt se uus tapa sanoo et grindaa ja instaa 24/7 :D?
#248 • • pia^^ Guest
Tulipa joulumielt roppakaupalla lisää, ku käytii tänää siskon kaa jouluostoksilla ja illalla oltii joululauluja laulamasssa *hymy* Tänä vuon tulen viettämää joulun ilman omaa perhettä koska oon joulun yöt töissä Hämeenlinnassa ja perhe on Vantaalla. Jouluruuan meen syömää kaverille ja sen perheelle. Lisäks meen käymää muutamien ystävien luona *sydän* Joten iha kiva joulu kai tulossa *hymy*
anton fine

#249 • • anton fine myspace.com/finethedj
jos joulu risoo niin kaikest paras on lähteä pois semmoiseen maahaan missä ei juhlita joulua!
YuuricaZ

#250 • • YuuricaZ
vitusti!!!!!!!!!!!!
joulu on perseestä..enkä tänä vuon ees pääse sitä pakoo ku piti jäädä suomee*nyyh*

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

xl8r

#251 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Juu, risoo, isosti. Joskin kyllä sitä jotain kiksejä joulustakin kirpoo, esim. piparit + glögi on aika iso juttu mulle.

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

kriba

#253 • • kriba Enimmäkseen Harmiton
Ei vaan syty. Ei jaksa eikä kiinnosta. Tekee mieli vaan olla, syödä ja nauttia ilman hössötystä ja paniikkia. Kortteja laitoin ja muutaman paketin hankin. Kai sitä porukoille ja sukulaisten riesaksi Jouluksi.
Avernian

#254 • • Avernian Kerettiläinen
Ei jaksa risoontua. Menen vähän aikaisemmin äidin avuksi kokkaamaan, siivoamaan ja koristelemaan, niin senkään ei tarvi risoontua.
Jouluostokset hoidin jonoista huolimatta about tunnissa, omaa kämppää ei tarvi koristella, kokkaaminen on vain kivaa...

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

sapeli

#255 • • sapeli jokukukamikä?

pirpeli, 20.12.2006 17:49:
Mä en käsitä joulustressiä. Sitä ei ole, jos sitä ei tietentahtoen tee.

Aamen *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

isfnbojbbssn

#256 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

pirpeli, 20.12.2006 17:49:
Mä en käsitä joulustressiä. Sitä ei ole, jos sitä ei tietentahtoen tee.

öö, ei ole totta. ainakaan mun tapauksessa.

mulla itsellä ei ole pienintäkään joulustressiä, koska en sitä
todellakaan itse viettäisi (tai jos viettäisin, niin tositositosi
rauhallisesti)... mutta nyt kun olen vasta alle vuorokauden
ollut mutsin luona maalla joululomailemassa, niin kyllä se
stressi on muhun tarttunut kaiken täällä vallitsevan kaaoksen
takia! :/

--
dasinoaisnvs

eerkom

#257 • • Edited eerkom
tällä hetkellä risoo, huolella. aiempina jouluina oon välttäny kaiken angstin kun oon paennut ajoissa maalle ja välttänyt kauppoja, mutta tää päivä on ollut helvetillisin miesmuistiin. päivä on muutenkin ollut sellainen perinteinen 'kun kaikki menee v*tuiksi', ajattelin sitten vähän relata ja käydä kaupungilla kääntymässä ja ostamassa parit kortit ja lahjakassit.. noukinpa sitten tuolta vaasan sulokkaasta keskustasta mukaani vuosisadan vitutusmeltdownin. se joulusirkus oli aivan järkyttävä, keski-ikäiset naiset tiuskii burnout huuruissaan kilpaa toisilleen ja mummot käyttäytyy kärryineen niinku hampaattomat kanadalaiset jääkiekkoilijat. rauhan ja rakkauden aika my ass.

nimim. tRaumatIZed_aNGel*92
Gang$tori

#258 • • Gang$tori
eipä stressaa ei. En ole ostanut yhtään lahjaa, enkä osta. Ei koristeen koristetta, vain pieni siivous. Vitusti leffoja Makuunista, vielä enemmän ruokaa yms. mässyä ja vähän siihen sivuun jazztupakkaa, ja avot...
J-Gear

#259 • • J-Gear Battle Royale, Brothers in Techno
Risoo... ei oikeastaan voisi vähempää kiinnostaa.

Aattokin tulee vietettyä töissä ihan vaan sen takia, että voin välttää sukukokoontumisen

--
Mitä sulle oikein pitää antaa, että sä soittaisit hyvää musiikkia?!?

Freja

#260 • • Freja Sihteeri
Ei mua joulu yhtään, mut se häslinki sitä ennen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been