Risooko joulu ?

348 posts, 18 pages, 99,016 views

sapeli

#201 • • sapeli jokukukamikä?
Hei, nyt kaikki joita joulu ei riso, tsempatkaa! Ollaan vaan kaks ääntä häviöllä! *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zaler

#202 • • zaler e h k i s
ei ollenkaan.. jouluaattona porukoiden luokse syömään ja joulupäivänä kavereiden kanssa ulos.. onpas kamalaa :D

--
let´s eat to the beat!

Tapi

#203 • • Tapi Dreamstate
Joulu on jees. Voi nauttia kaikessa rauhassa pyhästä joutilaisuudesta vailla murheita maailman pahuudesta. Mä oon paria poikkeusta lukuunottamatta ollu joulun aina perheen kanssa, eikä koskaan oo ollu ikävää tai tylsää.

Mulla joulustressi on siinä, että varaan muutaman satasen pääomaa pariin lahjaan ja valmistan osan joulupöydän ruoista. Helppo homma.

Sallakat, 21.11.2006 10:25:
Ne ketkä kammoaa jouluruokia on syöny vaan huonosti tehtyjä (okei on makuasioillakin jotain tekemistä asian kanssa) pöperöitä.

Ah, samaa mieltä! Tuskin maltan odottaakaan ku pääsen iskemään lanttu-, porkkana- ja perunalaatikoiden kimppuun. Puhtaita makuja vailla turhia kikkailuja.

Lisäks lipeäkala tarjottuna hyvien perunoiden, valkokastikkeen, valko- ja maustepippurin kera on hiton hyvää. *piis*
laeski^

#204 • • laeski^ LaiskaLäski

Maailman paras Tapi, 21.11.2006 12:40:

Ah, samaa mieltä! Tuskin maltan odottaakaan ku pääsen iskemään lanttu-, porkkana- ja perunalaatikoiden kimppuun. Puhtaita makuja vailla turhia kikkailuja.

Lisäks lipeäkala tarjottuna hyvien perunoiden, valkokastikkeen, valko- ja maustepippurin kera on hiton hyvää. *piis*

joo joulun paras hetki o ku pääsee syömään *iloinen**joo*
kaikki ne herkku äpöskät*kuolaa*
typ0

#205 • • Edited typ0 syntax error

Joulu on jees.

Todellakin!*plur*

Tuskin maltan odottaakaan ku pääsen iskemään lanttu-, porkkana- ja perunalaatikoiden kimppuun. Puhtaita makuja vailla turhia kikkailuja.

*kuolaa**slurps**sydän**joo*

edit:

Tuli nälkä *slurps**nyyh*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Necku

#206 • • Necku lauma
totta se on että ihmiset hullaantuu yleensä näin joulun alla mutta kuka viittii väittää että joulu on perseestä? *whaat*
joulu on mielettömän kivaa aikaa!
joulua odotellessa pakettia kyhätään suuressa hiljaisuudessa isosti jännittäen ja suuri hetki koittaa!
*pepsodent*
zaler

#207 • • zaler e h k i s
niin joo ja ne safkat *slurps*

--
let´s eat to the beat!

Zandy

#208 • • Zandy
No eipä oikeastaan.
Mä oon aina ollut siitä onnekas, että mun mutsi ei koskaan tykännyt isoista sukujouluista, joten oon aina skidistä asti viettänyt joulun vaan oman perheen kesken. En ole siis koskaan kokenut "velvollisuusjoulua", jossa joutuu kiertää sukulaiselta toiselta tai viettämään joulua isossa porukassa ties kuinka monen tädin serkun kaiman kanssa. Päinvastoin, joulut meillä on aina ollut tosi rentoja ja rauhallisia.

Suurin osa jouluruuista on hyviä, glögi on ihanaa ja kuusen koristelu leppoisaa! *sydän*
Lash!

#209 • • Lash! Lost soul
Mie en joulusta tykkää juuri ollenkaan ainoa hyvä asia siinäkin mielestäni on tienestiä mammonaa joulupukkina kiertäessäni.. joka joulu viimeisen 8 vuotta olen tehnyt viikontilin 6 tunnissa ja sitten saunaan syömään, lahjat ja telsua karkin seurassa ku muut on häipyneet kotoo.. nyt tulee eka joulu jolloin saan olla emännän kanssa ihan kahdestaan ilman kenenkään hösssäämistä ku onneksi tuo nainenkaan jaksa joulua yhtään..

kaikki tekee joulusta liian suuren numeron mie otan sen nyut vain lomana jolloin ei ole pakko muutakuin koirista huolehtia ja toivottavasti nauttien lumesta ja pikku pakkasesta mut kaippa tämäkin joulu on tylsän musta. *hmph*

lahjat joutuu pakostakin tietyille ihmisille hankkimaan tyhjästä lompsasta mutta kaippa se tekee heidät hieman onnelliseksi.. ainoa toiveeni on ollut talvitakki ja työkaluja.. mitä tällainen tavallinen mies kalsareiden ja sukkien lisäksi voikaan kaivata*vink* muutakuin lämpöisen kainalon mihin nukahtaa illalla
Cloud

#210 • • Cloud Game Freak

---
Sallakat, 21.11.2006 10:25:
Ne ketkä kammoaa jouluruokia on syöny vaan huonosti tehtyjä (okei on makuasioillakin jotain tekemistä asian kanssa) pöperöitä.

---

juh makunsa kullakin ja mikäs siin, mut yrjö meinaa lentää jo tosta ajatuksesta mitä tapi tuossa mainostaa. mutta kuten sanottu makunsa kullakin ja *piis*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Tiinuliinu81

#211 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Ei, joulu on ihanaa aikaa*hihu*.

Se, että ihmiset vauhkoaa joulun takia tai muka täytyy vauhkoa on vauhkoajien oma päähänpinttymä*pepsodent*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Chrisdyan

#212 • • Chrisdyan
Käyhän se nykyää risoo, ku ei oikee pysty sitä joulua viettää, immeiset ostaa hulluna ennen joulua tavaraa jotka saa heti joulun jälkee 70-30% alennuksella *ding* ja sit käy etenki risoo se ku toi lähikauppa alko laittaa noit joulu koristeita jo lokakuun lopussa esille, ja mitä lähempänä joulu on sitä tukkosempi paikka se on käydä ostaa ees maito purnukka, immeiset vaa shoppaa hulluna, just äsken tuli mielee et joulua vois viettää sillai et käy ostaa alkosta tusina eri viini pulloo, tusina erilaisii suklaa levyi, viinaa ja paljon eri lantrinkei ja sit maistellaa viinejä nii kaua kunnes käy vituttaa ja sit siirrytää vetää viinaa ja tekee drinksui, ja tod näkösesti johoki baarii tai kattelee johonki korkeelle hiljaista joulu lahtea. siin vaihees ei välttis niin riso, joulu rauha on hyvä juttu, mut se hälinä ja hulina enne aattoa ja sit se ale humppa heti joulun jälkee *hih*

--
Hikitomori

Kanone

#213 • • Kanone Drunken Master

[TranceCore], 29.11.2006 15:33:
Käyhän se nykyää risoo, ku ei oikee pysty sitä joulua viettää, immeiset ostaa hulluna ennen joulua tavaraa jotka saa heti joulun jälkee 70-30% alennuksella *ding* ja sit käy etenki risoo se ku toi lähikauppa alko laittaa noit joulu koristeita jo lokakuun lopussa esille, ja mitä lähempänä joulu on sitä tukkosempi paikka se on käydä ostaa ees maito purnukka, immeiset vaa shoppaa hulluna, just äsken tuli mielee et joulua vois viettää sillai et käy ostaa alkosta tusina eri viini pulloo, tusina erilaisii suklaa levyi, viinaa ja paljon eri lantrinkei ja sit maistellaa viinejä nii kaua kunnes käy vituttaa ja sit siirrytää vetää viinaa ja tekee drinksui, ja tod näkösesti johoki baarii tai kattelee johonki korkeelle hiljaista joulu lahtea. siin vaihees ei välttis niin riso, joulu rauha on hyvä juttu, mut se hälinä ja hulina enne aattoa ja sit se ale humppa heti joulun jälkee *hih*

Aattona meil on sit vissii baarireissu, am I right? *nauru*

--
-Painerecords, Lti-

Progress

#214 • • Progress
todellaki.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Chrisdyan

#215 • • Chrisdyan

Kanone
Aattona meil on sit vissii baarireissu, am I right? *nauru*

Todellaki, eiköhä laiteta alkon lasku puokkii ja "maistellaa" vinkkuu olan takaa *känni* sovittu ? *iloinen*

--
Hikitomori

#216 • • Norb Guest
Risoo. Kauhee miettiminen lahjojen kanssa! Onhan se kiva antaa, mutmut en koskaan keksi mitään kivaa. Venailen kauhulla vk51, kun en siihen mennessä oo ostanut vielä yhtään lahjaa.. Joka vuos sama juttu.. Huoh.
Marjo

#217 • • Marjo pupuTupuna

Norb, 30.11.2006 15:45:
Risoo. Kauhee miettiminen lahjojen kanssa! Onhan se kiva antaa, mutmut en koskaan keksi mitään kivaa. Venailen kauhulla vk51, kun en siihen mennessä oo ostanut vielä yhtään lahjaa.. Joka vuos sama juttu.. Huoh.

Mulla sama juttu, ettei mielikuvitus riitä kivoihin lahjoihin. Sitten sitä antaa aina ihan tylsiä lahoja. *uuh*
Jotkut ihmiset on vaan niin hyviä keksimään osuvia lahjoja.
xandra

#218 • • xandra bambi
Ei riso silloin kun sen saa viettää omalla tavallaan. Pienenä mua on revitty joka joulu eri paikkaan, eri ihmisten ja eri perinteiden keskelle, ja niinpä joulussa ei olekaan ollut muuta tuttua kuin jokavuotinen 'Lumiukko', joka pitää vieläkin nähdä aina aattona. Ihmisten riehuminen ja stressaaminen risoo..

Niinpä olenkin luomassa omia perinteitä, sellaisia ihan pieniä; piparkakkutalon olen tehnyt jo vuosia, samoin leivon sukulaisille lahjat, fiilisten kynttilänvalossa ja glögin kanssa jotain kivaa musaa. Haen sitä joulutunnelmaa etukäteen. Joulupäivinä on toki pakko käydä kotona, vuorovuosina mutsin tai faijan luona, mutta ehkä jonain päivänä on sitten kokonaan omat kuviot, ja saa viettää juuri sellaista rauhallista joulua kuin tahtoo.

*hihu*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Waakku

#219 • • Waakku
Joulu nyt on päivä muiden joukossa. Aamulla koirien kanssa ulos, sitten aamiaiselle. Siitä Irccaamaan iltapäivään asti ja taas koirailemaan. Sen jälkeen safka ja takas koneelle ircciä iltaan asti. Iltalenkki jonka jälkeen iltalääkkeet, hiukka vielä koneella ja sit vaakaan.

Tuollaisia päiviä mulla on 365 vuodessa.*hymy*

--
- ? -

Chrisdyan

#220 • • Chrisdyan

xandra, 30.11.2006 15:56:
...joulussa ei olekaan ollut muuta tuttua kuin jokavuotinen 'Lumiukko', joka pitää vieläkin nähdä aina aattona...

Lumiukko on kyl *super* ja se musa siinä *pihkassa* eiks siitäki oo tehty pumpumpaa versioo ? *ding* mielenkiinnolla kyl kuuntelis jos joku sattuu tietää remixaajan nimee ?

--
Hikitomori