Waakku, 30.11.2006 16:22:
Joulu nyt on päivä muiden joukossa. Aamulla koirien kanssa ulos, sitten aamiaiselle. Siitä Irccaamaan iltapäivään asti ja taas koirailemaan. Sen jälkeen safka ja takas koneelle ircciä iltaan asti. Iltalenkki jonka jälkeen iltalääkkeet, hiukka vielä koneella ja sit vaakaan.
Lumiukko on kyl ja se musa siinä eiks siitäki oo tehty pumpumpaa versioo ? mielenkiinnolla kyl kuuntelis jos joku sattuu tietää remixaajan nimee ?
Mulla oli tosta biisistä hardnrg-versio, mutta myin sen pois (Hitto, kun ei tuu nimi mieleen.) ja ilmeisesti tälläkin foorumilla on joku apinoinut siitä oman versionsa.
Kanone, 30.11.2006 13:44:
--- [TranceCore], 29.11.2006 15:33:
Käyhän se nykyää risoo, ku ei oikee pysty sitä joulua viettää, immeiset ostaa hulluna ennen joulua tavaraa jotka saa heti joulun jälkee 70-30% alennuksella ja sit käy etenki risoo se ku toi lähikauppa alko laittaa noit joulu koristeita jo lokakuun lopussa esille, ja mitä lähempänä joulu on sitä tukkosempi paikka se on käydä ostaa ees maito purnukka, immeiset vaa shoppaa hulluna, just äsken tuli mielee et joulua vois viettää sillai et käy ostaa alkosta tusina eri viini pulloo, tusina erilaisii suklaa levyi, viinaa ja paljon eri lantrinkei ja sit maistellaa viinejä nii kaua kunnes käy vituttaa ja sit siirrytää vetää viinaa ja tekee drinksui, ja tod näkösesti johoki baarii tai kattelee johonki korkeelle hiljaista joulu lahtea. siin vaihees ei välttis niin riso, joulu rauha on hyvä juttu, mut se hälinä ja hulina enne aattoa ja sit se ale humppa heti joulun jälkee
---
Aattona meil on sit vissii baarireissu, am I right?
Eiköhän tostaa oo joulusta suurin hohto kadonut jo aikoja sitten. Se tulee joka vuosi niin kuin uusi vuosi ja kaikki muutkin juhlapyhät. Yks syy enemmän ostaa kaikenlaista krääsää ihmisille lahjaks.
Rocca, 4.12.2006 15:50:
eipä riso joulu kun sen voi käyttää vaihtoehtoisesti armeijassa
en siis ole maailman ainoa jouluginekseen joutunut. venaapas kun skappari-kouhiat rymisee vielä vuorotellen paikan päälle henkselit paukkuen "ai notta ko myö saatais olla teijän kaa täällä gineksessä pitämässä valmiutta yllä"
ai että sitä ihanaa patrioottista oloa, mitä silloin tunsin. :D mutta äijäl nyt onkin jo niin vähän jäljellä, ettei noilla aamuilla luulis jaksavan enää edes vittuuntua ;D
astaroth, 4.12.2006 15:58:
en siis ole maailman ainoa jouluginekseen joutunut. venaapas kun skappari-kouhiat rymisee vielä vuorotellen paikan päälle henkselit paukkuen "ai notta ko myö saatais olla teijän kaa täällä gineksessä pitämässä valmiutta yllä"
ai että sitä ihanaa patrioottista oloa, mitä silloin tunsin. :D mutta äijäl nyt onkin jo niin vähän jäljellä, ettei noilla aamuilla luulis jaksavan enää edes vittuuntua ;D
Eipä mua jaksa oikseestaan enää ees kiinnostaa :D mä oon tarpeeks jo ollu siellä :) nyt saa riittää ;)
astaroth, 4.12.2006 15:58:
Eipä mua jaksa oikseestaan enää ees kiinnostaa :D mä oon tarpeeks jo ollu siellä :) nyt saa riittää ;)
Ei oo tippaakaan joulumieltä, tai ehkä ihan pieni rippunen, kun duunissa avustettava tyttö tuli eteen ja viitto et lauletaan "Joulu on taas". Siinä kyl tuli semmonen lämmin fiilis, kun se oli niin onnellinen sitten kun lauleltiin ja leikittiin siinä. Skidit joko pilaa tai pelastaa mun päivän, yleensä jälkimmäistä. <3
Kunnon värikkäät jenkkijouluvalot, poroi ja piparei. Ja hyvää safkaa (paitsi peruna-, lanttu- ja porkkanalaatikko, rosolli ja kinkku), ts. riisipuuroo ja vitusti KAMELII.
Mä en ihan perinpohjin ymmärrä, mikä siinä joulussa nyt voi niin ihan kauhean kamalasti risoa.
Eikö pari ylimäärästä vapaapäivää kelpaa? Kerrassaan omituista. Jos olette joulun aikaan töissä niin liksaahan tulee aika kivasti, eikö. Joulun vihaajat ovat varmaankin vain kiitollisia, että heillä on pätevä syy olla menemättä sinne sukulaisille.
Voisi kuvitella, että nämä ihmiset, jotka jaksavat valittaa siitä kuinka kaupoissa on hirveät ruuhkat, olisivat niitä joita ei shoppailu kiinnosta noin niinkuin muinakaan vuodenaikoina. Jos ette harrasta ostoskierroksia, niin luulisi että ne kaksi kertaa vuodessa tapahtuvat vaatekaapin täydennykset voisi ajoittaa paremmin. Ja koska kuitenkin olette niitä, jotka eivät joululahjoja kenellekään anna, niin miksi se teitä haittaisi, että muut ihmiset niitä kaupoissa metsästävät korvia raastavien joulurallatusten säestyksellä, kun te itse kuitenkin enimmäkseen kyhjötätte siinä ruudun edessä.
Ne sukulaiset, ovatko ne nyt oikeasti niin kamalia? Ja jos niitä ei sitten millään kestä niin mikä ihmeen kuolettava pakko niitä on nähdä? Jos ette muutenkaan ole heidän kanssaa ikinä tekemisissä, koska ette heitä voi sietää, niin haittaako tuo jos he niin hirvittävän verisesti loukkaantuvat? Voivat hyvinkin olla iloisia, ettei tarvitse teidän nyrpeää naamaanne katsella.
Ainoa minun hyvin ymmärtämäni syy sille, että joulusta ei erityisesti pidä on se että siihen liittyy ikäviä muistoja tai että se tuo kipeästi mieliin rakkaat, joiden kanssa joulua ei voi enää koskaan viettää.
Yksi syy vihata joulua lienee toki myös ylenmääräinen alkoholinkäyttö perhepiirissä.
Muuten tuntuu, että se on vain tosi hip valittaa joulun kärsimyksistä. Jos hetken miettisi, että onko se joulu nyt sitten ihan oikeasti kamala niin luulisin että joku voisi alkaakin iloita vaikkapa ihan niistä vapaapäivistä.
Lisätään vielä, että itse en ole mikään jouluintoilija. Mukavaa viettää pari vapaapäivää rakkaiden ihmisten kanssa nauttien leppoisasta ja välittömästä yhdessäolosta, mikäs sen hauskempaa. Yleensä joulufiilis hiipii siinä aatonaattona tai aattoaamuna, joten viikkokaupalla en joulua ajattele.
Vituttaa kun joutuu huomenna mennä ostamaan joululahjoja aika väkipakolla, kun ne on jääneet aikasemmin ostamatta. Oma vikahan se on, että joudun sinne tungokseen änkemään messiin, mut on joulufiilis puuttunut niin tyystin, ettei mitään inspistä ole muutenkaan ollut.
Itte en ainakaan mitään osta enkä lahjoja halua. Jotkut sanoo että olen outo tämän takia? Ehkä näin sitten. Mutta joulun pitäisi olla tunnelmaa eikä mitään kalliita 100e lahjoja ja sun muita turhuuksia
En nyt tiedä risooko joulu, mutta en mä siitä tällä hetkellä pidäkään. Lapsena se oli ihan kivaa, mutta nyt se lähinnä tarkottaa monen päivän mittaista pakkosukulointia. Vielä kun meidän suku on niin hiton tekopyhä (etenkin joulun aikaan), että pitää muutama päivä esittää täydellisen ja kiltin ja viattoman lapsen roolia, että ei kestä pää semmosta
Pidän lahjojen ostamisesta, mutta inhoan kun siitä tehdään sellainen, että "pakko ostaa tolle jotain, mutta en löydä millään mitään. no ostanpa vaikka tommosen ruman ja hyödyttömän koristevempeleen tosta, niin on ainakin ostettu sille sitten jotain"
Toisin sanoen tietyssä seurassa ja vähän normaalista eroavalla toimintamallilla joulu voisi olla ihan ok juhla. Mutta tämän suvun kanssa se ei todellakaan ole mukavaa.
Zenni, 20.12.2006 11:39:
Vituttaa kun joutuu huomenna mennä ostamaan joululahjoja aika väkipakolla, kun ne on jääneet aikasemmin ostamatta. Oma vikahan se on, että joudun sinne tungokseen änkemään messiin, mut on joulufiilis puuttunut niin tyystin, ettei mitään inspistä ole muutenkaan ollut.
On tullut ite mietittyä useesti ja historian opettaja otti tossa muutama päivä sitten puheeksi, että miksi aina jättää ne jouluostokset ihan viime tippaan, kun ne vois ihan oikeesti ostaa jo monta kuukautta ennen. Ennen kuin edes on alkanut "virallinen" jouluhössötys. Pääsis niin paljon helpommalla. Ihmisiä olis vähemmän, ei sois niitä kaameita joululauluja joka kaupassa, ei tarttis stressata mitä sitä nyt keksis jollekin kun voi ajan kanssa miettiä ja etsiä. Ja lisäksi saattaa saada halvemmalla aikasemmin.
Mua ainakin nakertaa suunnattomasti ku jotai vitun röökiaskia saa jonottaa helvetti kaks tuntia ku ihmiset hamstraa niinku olis tulossa joku saatanan jääkausi. Kaikilla karmee kiire ja stressi ja naama norsunvitulla pakko painaa kaupasta toiseen ja kuluttaa ja kuluttaa ja kuluttaa ja niin vaan menee et osarilla kaikki ja äpärän xboxit ja läppärit menee vittu perintään ja äidin pikku kultamussukka saa vittu traumoja ja sitä kiusataan koulussa ku se ei saanutkaa sitä uusinta kolmentonnin kauko-ohjattavaa lelurobottia joka osaa vittu käydä jo paskallakin (vitun kiinalaiset keksii)...Ja sit ne vitun joulumainokset televisiossa! Joku kirottu urheiluruutu kestää kolmetuntia ku siihenki välii saatana pakko lykätä jotain lelumainoksia mulla ainakin pursuaa koko helvetin joulu jo perseestä ulos. Hauskaa joulua...
en tajua minkä takia porukka on jengoilla kaupoissa olevien toisten ihmisten ilmeiden takia! Miten oikeasti voi häiritä se, että jengi on hysteerisen, kyrpiintyneen näköisiä, stressaantuneita ja kuluttaa paljon rahaa?!?!1 aika mieletöntä hei ottaa itteensä toisten jutuista.
ja sitä paitsi, mä en oo tavannut mitää tollasta kun itse olen ollut tässä ostoksilla helsingin keskustassa. Jengi kävelee rauhallisesti ja jonottaa nätisti. Ihan jees.
Itse sain kiireettä ostettua viimeiset lahjat tänään ja on tosi hyvä fiilis. Jäin myös joululomalle vuoden loppuun asti. Voinkin sitten kodin hengettärenä viipeltää täällä siivoillen, kokkaillen ja ennen kaikkea rauhoittuen sekä rentoutuen.
JayVee, 3.12.2006 22:45:
--- Kanone, 30.11.2006 13:44:
--- [TranceCore], 29.11.2006 15:33:
Käyhän se nykyää risoo, ku ei oikee pysty sitä joulua viettää, immeiset ostaa hulluna ennen joulua tavaraa jotka saa heti joulun jälkee 70-30% alennuksella ja sit käy etenki risoo se ku toi lähikauppa alko laittaa noit joulu koristeita jo lokakuun lopussa esille, ja mitä lähempänä joulu on sitä tukkosempi paikka se on käydä ostaa ees maito purnukka, immeiset vaa shoppaa hulluna, just äsken tuli mielee et joulua vois viettää sillai et käy ostaa alkosta tusina eri viini pulloo, tusina erilaisii suklaa levyi, viinaa ja paljon eri lantrinkei ja sit maistellaa viinejä nii kaua kunnes käy vituttaa ja sit siirrytää vetää viinaa ja tekee drinksui, ja tod näkösesti johoki baarii tai kattelee johonki korkeelle hiljaista joulu lahtea. siin vaihees ei välttis niin riso, joulu rauha on hyvä juttu, mut se hälinä ja hulina enne aattoa ja sit se ale humppa heti joulun jälkee
---
Aattona meil on sit vissii baarireissu, am I right?
---
musta tuntuu että liityn remmii :D
Voisin muuten ehkä itekin liittyy illasta.
Risoo ja stressaa tää paskajuhla niin helvetisti.