Risooko joulu ?

348 posts, 18 pages, 99,237 views

larzizi

#281 • • larzizi
Ensimmäistä kertaa vuosiin ei riso. En tiedä johtuuko se työkiireistä vai mistä. Jotenkin en ole edes sisäistänyt, että joulu on reilun viikon päästä. Kaikki lahjatkin on hankittu jo aikoja sitten ja odottaa valmiina paketoituina.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Nasutin

#282 • • Nasutin
JEP, ja pahasti! Ennen pidin, nyt en!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Lyylikki

#283 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä en ymmärrä mikä siinä joulussa risoo tai stressaa? Tai siis että jos se ottaa niin älyttömästi aivoon, niin miksi siihen hössötykseen pitää mennä mukaan.

Meidän äiti on kauhee ressaaja. Pitää tehdä sitä ja tätä ja tuota, ja sitten vielä... miksi ihmeessä? Ollaan yritetty sille sanoa, että meille ei merkkaa mitään se, että onko laatikot Pirkkaa, Saarioista vai oman maan lantuista itse keitetty hauta ja siitä laatikkoa. Eikä meitä haittaa, vaikka johonkin olisi jäänyt villakoira tai koirankarvaa. Ollaan kuitenkin kaikki meidän joulunvietossa aikuisia ihmisiä, jotka voivat ihan itse korjata jonkun ongelman, jos se häiritsee.

Vähän äidin stressiä on liennyttänyt se, että ollaan jo useampana vuonna oltu Ylläksellä meidän mökillä. Siellä on kuitenkin vähemmän tiloja ja ollaan omalla tavallaan ei kenenkään maalla, jolloin jokainen ottaa vastuuta sen joulun tekemisestä.

Minulle itselle joulu on ihanaa aikaa. Tykkään lahjojen ostamisesta ja rakastan jouluruokia. Nautin myös hurjasti siitä, että voi vain olla ja möllöttää ja lukea kirjoja ja rentoutua. Laiska joulu on ihana.

Haaveena olisi joskus päästä viettämään joulua Bondi Beachille *vink*
Cloud

#284 • • Cloud Game Freak
Eipä oikeastaan. Lahjat on hankittu ja niistäkään stressiä tarvinnut ottaa. Muutenkin loma on aina kivaa.
Jos jostain stressiä tulee niin ensivuodesta muttei sentäs lomasta jota joulu on itselle.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ValaX

#285 • • ValaX
Mun mielestä joulu on vuoden turhin juhla...
MRC

#286 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

VaLa, 14.12.2008 12:31:
Mun mielestä joulu on vuoden turhin juhla...

Oon ihan samaa mieltä. Turha "hei kulutetaan vitusti massii turhaan paskaan" -juhla.

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

$

#287 • • $ Destination weekend!
Ei riso tänäkään vuonna.

Joulu on aina ollut mulle ja perheelle varsin mieluisa ja odotettu tapahtuma. Jouluruoka syntyy kuin itsestään porukoiden toimesta ja ne muutamat lahjat mitä tulee annettua eivät riko pankkia.

Tänä vuonna jää aaton Uspenski väliin kun joutuu olemaan Turussa.

Ja sitäpaitsi mä tykkään värikkäistä (joulu)valoista!
isfnbojbbssn

#288 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
kaupungilla vallitseva joulukaaos ja kalliit lennot joulun aikoihin
kyllä hieman ottaa päähän, mutta noin yleisesti ottaen ei riso,
koska ei tarvi muuten koko juhlaan ottaa osaa... jokin pakkojoulu
sukulaisten kanssa kyllä pistäis vihaksi.

--
dasinoaisnvs

Decion

#289 • • Decion Koneradio
aikaisempina vuosina olin muna kovana joulua odottamassa & sitä varten siivoamassa & jouluostoksilla muttä tänä vuonna jotenkin ei vaan innosta pätkääkään koko touhu *eiei* en tiedä sitten johtuuko se viime kuukausien jatkuvasta paskan niskaan ottamisesta mutta tänä vuonna joulun saisi diskata kokonaan *masentunut*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Kon-tiki

#290 • • Kon-tiki The Unsinkable
Eipä oikeestaan riso, kun kuulin että sisko ja hänen poikaystävänsä on tulossa täksi jouluksi UK:sta stadiin. Täti taas on muuttanu Pohjois-Hgin sisällä uuteen kotiin eli tiedossa on jouluaattona eräänlaiset tuparit *hymy* joululahjoja en ole ostanu moneen vuoteen kuin sukulaislapsille ja kundikaverille.

300m päässä asuva kaveri ei kerrankin lähe jouluksi Keski-Suomeen, vaan hänen äitinsä tulee tänne. Näkee välipäivinä siis muitakin kuin sukulaisia, vaikka iso osa bestiksistä on kaukomailla vähintään uuteenvuoteen saakka.
Jammailija

#291 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kyl risoo ja niit harvoja vuodenaikoja, jolloin stressikertoimet iskee niin korkeaks, että se toive pukinkonttiin ois vaa joulun nopee ohitus*grr*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Mar6

#292 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Jammailija, 15.12.2008 17:09:
Kyl risoo ja niit harvoja vuodenaikoja, jolloin stressikertoimet iskee niin korkeaks, että se toive pukinkonttiin ois vaa joulun nopee ohitus*grr*!

+1
Jos ens jouluna onnistus ottaa mökki jostain kaukaa ja paeta sinne :PPP *hihu*

--
-Where there is house there is a home-

sale

#293 • • sale

Jammailija, 15.12.2008 17:09:

Aika samoilla linjoilla..
-Kerttu-

#294 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ei todellakaan riso! *plur* Joulu on aivan ihanaa aikaa! Ite ostelen lahjoja, vähän leivon ja siivoan ja sit perheen kesken joulu! Mitä stressaamista siinä on? Ihmiset keksii sitten ihmeellisiä stressaamisen aiheita! *ding* Ihanaa olla vaan rakkaiden ihmisten kanssa ja syödä hyvää ruokaa! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

^Petunia

#295 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Super-Kerttu, 15.12.2008 18:36:
Ei todellakaan riso! *plur* Joulu on aivan ihanaa aikaa! Ite ostelen lahjoja, vähän leivon ja siivoan ja sit perheen kesken joulu! Mitä stressaamista siinä on? Ihmiset keksii sitten ihmeellisiä stressaamisen aiheita! *ding* Ihanaa olla vaan rakkaiden ihmisten kanssa ja syödä hyvää ruokaa! *sydän*

Olisipa kaikki asiakkaat tuolla asenteella joulu-ostoksilla!!
Mä en edes ehdi stressaa joulua mitenkään, paitsi mitä nyt 4:lle lahjat ostamatta ja vapaapäivät ennen jouluaattoa.. 0 kpl!!

Joulu on ihanaa aikaa JouluAattona, sillon kun on kaikki tehty, haudoilla käyty, ruoat syöty, saunottu ja Lahjat Avattu!! *plur*
Kaikki sitä ennen.. on yhtä sumua ainakin mulla koska en todellakaan ehdi mitään ajattelemaan, kuulemaan ja näkemään, pakko käyttäytyä töissä noin koska muuten saisin hankittua itselleni totaalisen BurnOutin johon ei pehmeät pyöreät huoneet auta *nauru*

Nooh... ei oo enää kauaa Pukin tuloon, otetaanhan kaikki iisisti Okei!? *vink*

Rauhallista Joulun odotusta *sydän*
Jago

#296 • • Jago un-trained monkee
Risoo. Hirveen paljon turhaa stressiä ihmisillä ja joutuu kuuntelemaan kuukausitolkulla kertomuksia ja kysymyksiä jouluun liittyen.

Miksei voi vaan mennä syömään perheen luo jouluna ja nauttia läheisten seurasta ilman turhaa krääsää, stressiä ja joululauluja?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sallakat

#297 • • Sallakat jungle, baby !

Super-Kerttu, 15.12.2008 18:36:

aikalailla samoilla linjoilla, mutta pari sydänhymiötä vähemmän ;) kun ei vaan saa joulufiilistä tän ilmaston takia millään.
stressiä ei tosiaan muuten kylläkään aiheudu kun jouluostokset saatiin taas tehtyä tunnissa ja luvassa enää vaan rentoutumista, punaviiniä ja hyvää ruokaa.
kupo

#298 • • Edited kupo
Joululaulut*eiei*
Kaupoissa käynti*hikoil*
Ihmisten stressi ja "paniikki"*släp*

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

psymax

#299 • • psymax

kupo, 15.12.2008 20:10:
Joululaulut*eiei*
Kaupoissa käynti*hikoil*
Ihmisten stressi ja "paniikki"*släp*

+1

onneks en vielä ole joutunut käymän missään joulu helvetti ostarissa... mutta luulen että joulu lyö mua kuin metrinen halako tuossa torstaina kun lähen ihmisten ilmiolle...

ite en osta joululahjoja... turhuutta..! krääsää ja törkyä..!
Freja

#300 • • Freja Sihteeri
Rakastan Joulua.
Se on ainoo aika vuodesta, millon meillä on koko perhe koossa ja vielä useamman päivän. Se on vaan ihanaa.

*sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been