Risooko joulu ?

348 posts, 18 pages, 99,009 views

anton fine

#321 • • anton fine myspace.com/finethedj
joulu haisee
Kolera

#322 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
risoo ku ei pääse ryöstää lapsiperheitä kunnolla tänä vuonna pukkeilemalla

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

hemuz

#323 • • hemuz kätevä emäntä

Kolera, 19.12.2008 12:20:

Mis oot mainostanu? oisit tuonu meijän kaupalle jonku ilmon...

Mua ainakin risoo. Onhan sitä töiski hömpötetty kuukauskaupalla... Kaikki on kun perseeseen ammuttuja karhuja.
Kolera

#324 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

hemuz, 19.12.2008 12:26:
---
Kolera, 19.12.2008 12:20:

---

Mis oot mainostanu? oisit tuonu meijän kaupalle jonku ilmon...

Mua ainakin risoo. Onhan sitä töiski hömpötetty kuukauskaupalla... Kaikki on kun perseeseen ammuttuja karhuja.

no pistettii vasta ilmo etlarii menee. en mä tee ku 2-6 keikkaa siin parhaana sesonkiaikana tän käden takia. kyllähän meidän piti iskee kauppoihin ilmotukset jo kuun alussa mut jäi taas vähän vaiheesee koko paska =P
ens vuonna sit paremmalla onnella

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

m1kk3

#325 • • m1kk3 no-life

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Aurinkoneiti

#326 • • Aurinkoneiti
Ei yhtään. Joulu on mukavaa aikaa; eikä sen takia tarvitse hössöttää.*sydän*
Snaggo

#327 • • Snaggo ;__;
Joulu ei enää natsaa näillä perhesuhteilla. Ja muutenkin. Äsken en edes tajunnut että huomenna on jouluaatto.

--
bojoing.

Vendela

#328 • • Vendela e-ra2co
Ärsyttää kun on niin hajanainen perhe, et saa eka matkustaa melkeen 400 km ja sitten rampata sieltä vielä paikkaan b ja c. Rentouttavampaa olis jäädä yksin kotiin (tänne mun kämppään), en muutenkaan tykkää nukkua/majailla toisten nurkissa. Oon myös aika varma, että tuo eräs "uusioperheen" jäsen myös vetää herneen nenään siitä, että mulle "ei kelpaa" sen kinkut (oon pescovege). Kiva kyllä toisaalta nähdä äitiä, broidia ja isovanhempia, mut jotenki nyt ei yhtää jaksais poistua täältä ylhäisestä yksinäisyydestä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Caro²

#329 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Parasta joulussa: rauhallinen chillailu, oleminen, mötköily ja lököily. Kavereiden kanssa valuminen, "ei mihinkään kiire", ei o pakko liikuttaa persettä mihinkään, jne.

Ja sitten se peräreikä-osuus: pakko ostaa lahjoja, pakko stressata sitä ja pakko stressata tätä - ettei vaan muut pety. Otan tänä jouluna kyllä askeleen tästä irti. Sukulaiset tulee klo 14-16 käymään sukuloimassa. pysyn näköpiirissä tarvittavan hetken ja lähden jatkamaan kaverille rauhallista joulua viettämään - takasin tulen siinä vaiheessa kun joulupöytä alkaa olla katettu :)
Nauskiss

#330 • • Nauskiss
Risoo. Joka vuosi syystä tai toisesta. Tällä kertaa siksi, että en ehdi viettää joulua, siis yhtään. Töitä, töitä, töitä...

Ja ne vasta risookin! *eiei*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Syce

#331 • • Syce
Ei todellakaan riso
Mar6

#332 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Kyllä, taas ties kuinka monetta vuotta putkeen tässä ei ole juuri montaa hyvää/erityisen nautittavaa asiaa. Tai no, tänä vuonna tietyllä poikkeuksella *lmao*

--
-Where there is house there is a home-

maiu

#333 • • maiu ..miau..
EI ollenskaan. Ihanaa löhöilyä ja rauhaa perhepiirissä..

--
sitä saa, mitä tilaa

kotivalo

#334 • • kotivalo
Ei riso.
Todella jees syödä hyvin, fiilistellä suvun / kaverien kesken, ehkä nauttia pari lasia glögiä / viniä ja kömpii sitten sänkyyn nukkumaan hyvin.
Timce

#335 • • Timce
Ei riso. En keksi yhtään syytä, minkä takia pitäis risoo.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

zari

#336 • • zari Team Tamppaajat
Risoo. Turhan kaupalliseks menny koko touhu...ainakin meidän tuttavapiirissä. Tuntuu että ihmiset senkun kisailee siitä kuka saa eniten ja kuinka kalliita lahjoja *grr* Enää ei niinkää oo se antamisen ilo kyseessä vaan tosiaan se määrä *igor*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

a-j

#337 • • a-j
oikeestaan ei, vaikka oonkin stressaillu eri asioiden kanssa,
niin silti se joulumieli jostain taas tuli... :)

ja huomenna sit maalle sen ihan oikean joulun viettoon, kivaa! ^^

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

papana

#338 • • papana K-queen
Kyllä, joulu risoo... Tosin enpä juuri vietä joulua. Duunissa kelpaa tienata triplaliksaa ja nauttia palkallisista vapaapäivästä joulun jälkeen, kun on jotain oikeaakin tekemistä.

Tosin nyt kun olen välttänyt useita vuosia joulun viettämistä, olen huomannut, että joitakin jouluisia asioita on hauska tehdä... en olekaan niin paatunut. Tänä yönä olen soitellut poikkihuilulla duunikavereille joululauluja. Kuulostaa tosi joulunvihaajalta... Joopajoo. *hih*

--
life is trip and then you die...

aiccu

#339 • • Edited aiccu poksuva sydänilmapallo
- kaupallisuus
- hössötys
- joulustressi kaiken muun stressin päälle
- sukulaiset

...onneksi huomenna pääsee kotiin omaan rauhaan miettimään rauhassa omia juttuja ja kuuntelemaan parasta joululahjaa: A State Of Trance Year Mix 2008*sydän*

pitää kinuta ensi jouluksi täydet työpäivät/yöt

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

paupau

#340 • • paupau Tuhma Bambi
Tropiikissa ei riso =D Okei, soitteli ne niita typeria joululauluja tavarataloissa..