Entropy presents: TRESOR - IT'S NOT OVER 18.2.2006 @ Helsinki

382 posts, 20 pages, 85,263 views

sonni

#161 • • sonni

mut en oo kyl kertaakaa viel kieltäny ajattelemasta!

pelkällä ajatuksen voimalla se näppäimistökin toimii.
thebbo

#162 • • thebbo free spirit

ville, 12.2.2006 22:51:
Eli seuraavan kerran kun muija sanoo, että sulla voisi olla suurempi niin siihen voi todeta:

"hei baby, mulla on ihan sopiva, sulla vaan on teollisuushalli jota ei täytetä edes jumbolla" *nauru*

Täytyy pitää mielessä kaiken varalta...

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

Anselmi

#163 • • Anselmi And sell me

DJ TESTO, 11.2.2006 21:26:
oikeesti UG jätkät ei käy ees bileissä. UGeimmat jätkät ei ees kuuntele teknoo vaa asuu viemärissä ja elää syömällä rotttia.

:D

--
sen pituinen se

Kolera

#164 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Kuis Morlokit? Kui UG:ta non?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

purrr-

#165 • • purrr- naked chef
\o/

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

tomii

#166 • • tomii kallion herttua
Nyt on kyl pistettävä pakollinen "helvetti mä oon jo ihan täpinöissäni" -viesti! *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

josbe

#167 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Ei saa hehkuttaa enää eikä ainakaan sillä perusteella, että nämä olisivat jotkut UG-bileet!!!
Piste. Muuten suutun ja oon huonolla tuulella koko ajan huomenna! Nii.
*jiihaa*
anthocyan

#168 • • anthocyan Kohti valoa...
Ei oo kyl munkaa mielest kauheen UG:t bileet... *uuh* Ja täytyy skippaa muutenkin. *hmph* Ei oo pitkää aikaa tullu oltuu kunnon UG bileis. Siit on varmaa joku 1 1/2 vuotta. Voi niitä aikoja. *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

-P

#169 • • -P

anthocyan, 17.2.2006 15:49:
Ei oo kyl munkaa mielest kauheen UG:t bileet... *uuh* Ja täytyy skippaa muutenkin. *hmph* Ei oo pitkää aikaa tullu oltuu kunnon UG bileis. Siit on varmaa joku 1 1/2 vuotta. Voi niitä aikoja. *sydän*

ööh.. mihin ne ajat ovat kadonnet? onhan esim. hytky duunannut hyviä ug:ita kiskojen muodossa ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

anthocyan

#170 • • anthocyan Kohti valoa...

anthocyan, 17.2.2006 15:49:

---
salaisinko?, 17.2.2006 15:54:

ööh.. mihin ne ajat ovat kadonnet? onhan esim. hytky duunannut hyviä ug:ita kiskojen muodossa ;)

Niin no sellasii UG:ita tarkotan, jotka on vähä kun jatkobileet ja niist sai tietää vast bileis frendien kautta. Mut en tiiä tosiaan noist Hytkyn bileist, minkälaisii on... No joo... On täs muutenki muuttunu elämä siitä, mitä se joskus oli. Siks kai missaa noi UG:t nykyisin. *hymy* *vink*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Karski

#171 • • Karski Pomon kätyri
Mä en tiedä mikä toi UG on, mutta tiedän että
yx dj soittaa näissä bileissä KOVIMMAN
SETIN mitä suomessa on kuultu. IKINÄ.
Veriset paskat vaan valahtelee housuun.
Sillain Lops. Lops. Lops.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Cosmic City Survivor

#172 • • Edited Cosmic City Survivor
Tervehdys.

Tässä vähän Tresor fiilistelyjä allekirjoittaneelta.

Tresor never sleeps, ei voi unohtaa noita t-paitoja, joita oli henkilökunnan päällä. Ja toi ei ole mikään läppä. Itsekkin ollut 90-luvun alkupuoliskolla 72 h putkeen tresorissa. Kohtuu pää jäässä sunnuntaina, kun tultiin ulos sieltä:) Oi niitä aikoja.

Hyviä ja huonoja muistoja Tresorista.

Hyvät: Tuli tehtyä ekoja kovia Berliinin keikkojani ysärin alkupuoliskolla (1.keikka 1994), tuli kymmenkunta keikkaa heitettyä Tresorissa 94-98, suuri kiitos Kikille siitä. Yksi legendaarisimmista oli muistaakseni vuonna 1996 Globuksen puolella, soitin kahden tunnin setin Surgeonin jälkeen Tresorin 6.v synttäreillä, oli vähän paineita aloittaa Surgeonin infernaalisen Detroit techno-kikkailu setin jälkeen. Taisin kylmän rauhallisesti tipautta 15bpm:ää ja eka biibi oli Lil Louisin-black out (valomies oli hengessä mukana ja löi mestan pimeäksi, kylmiä väreitä), jonka jälkeen Mike Dunnin Welcome to the Club. Oli aika herkullinen tilaisuus soittaa, Tresor ollut siinä vaiheessa 50h auki ja jengi todella tulessa, mättöä noin joka djltä, oli aika tipauttaa ja se toimi:) Mun jälkeen tuli Blake Baxter, jonka tapasin silloin ekaa kertaa ja sitten myöhemmin DETROITissa ja Kermassa (Tresor Lumina Tour).

Muita hyviä muistoja. Enderin kanssa keikalla. Ender alakerrassa Tresorin puolella, noin tunti ennen mun settiä... pientä johdattelua ennen tarinaa. Oli Love Parade jatkot missä soitettiin. Oltiin edellinen ilta oltu Suicide-klubilla ja sen jälkeen nukuttu Kikin kaksiossa Unitylaisten kanssa kuin sillit purkissa, mutta ei siitä sen enempää (Markuksella jäätävä muisto yöstä. What comes road stays on road)

Saavutaan Tresoriin, promoottori vie laukut dj koppeihin ja jakaa mulle ja Hannulle käsittämättömän määrän drinkkilippuja. Meillä muutama tunti keikan alkuun, no ei muuta kuin tuhoamaan drinkkiliput. Vetäistiin noin 15 drinKkiä ja Hannu hyppäsi puikkoihin Tresorin puolelle. Puoli tuntia myöhemmin meen katsomaan kuinkas siellä voidaan. Jengi ihan tulessa, Hannu siellä ilman paitaa miksaa kuin Jeff Mills (ihan liekeissä, hillitön setti), ainut mikä hämää kaveria on linssit, jotka iha huurussa. Legendaarista.

Itse aloitan keikan 2 tuntia myöhemmin Globuksen puolella, hyvät bailut ei sen ihmeempää. Perus paraatin jälkeinen rieha. Hannu saapuu yläkertaan setin jälkeen. Osa levyistä casessa ja osa sylissä ja luurit kaulassa. Hannu päättää ottaa pienet torkut tiskillä, levyt sylissä. Tuntia myöhemmin kaveri herää, ja kas kummaa levyt ja luurit pöllitty, no ei se menoa haitannut...

Huonot muistot:

Kiitoksia tinnityksestä Tresorin äänimiehelle, joka sammui miksauspöydän päälle hosasten masterin täysille aiheuttaen sellaisen piikin, et ainakin multa tirskahti veret oikeesta korvasta ja on siitä asti tinnitänyt. Ei tietoa monelta asiakkalta heikkeni kuulo, mut kyl siellä joka toinen kaiveli tärykalvoa korvasta.

Toinen ala-aaltoinen kerta oli kun odottelin soittovuoroa baaritiskillä, Kiki oli soittamassa. Rummuttelin siinä tiskiin ja yht`äkkiä joku 150 kg piri natsi hyökkää kimppuun ja herään Tresorin puistosta, kun baarimikko läpsii poskelle. Silmä muurautunut umpeen ja poskipää murtunut. Nice one. Olin huomaamattani koputellut tiskiin ja nojannut sen natsin jättämään takkiin, kaveri oletti että pöllin kamaa sen taskusta... oli kiva soittaa yhdellä silmällä:)

No silloin soitto sujui yhdellä silmällä, lauantaina homma pitäisi sujua yhdellä kädellä. Pääsin tiistaina leikkauksesta missä mun katkennut hauislihas kiinitettiin uudelleen ja naulattiin olkapää läjään... kiipeily on turvallista:)

Saas nähdä kuin äijän käy, Sven Väth soitti aikoinaan kuosi halvaantumisen takia vuoden päivät yhdellä hanskalla, eiköhän se multakin lutviinnu.

Kassit pakattu, uudella ja vanhalla soudilla. Erittäin innolla odotan settiäni...

t:lil tony
Stresspill

#173 • • Edited Stresspill rendermonkeywrench
Voisiko joku ystävällinen laittaa mulle YV:n tai mailia, siis että missä nää on ja saako lippuja mitenkä. Kun tää nyt tuntuu olevan niin hyshys..

Asia on jo kunnossa!

--
Aeria Gloris

Entropy

#174 • • Entropy tekno kuuluu kaikille
In less than 30 hours It Is Over.

--
:: tekno kuuluu kaikille ::

ezzy

#176 • • ezzy Droid-pappa

A-E, 10.2.2006 01:04:

Jos kysyt, älä tule.

Kyllä nyt Surgeonin pitää tuntea ja tietää mitä se soittaa.

Skene-esimerkki miten hankitaan uutta verta.
A-E

#177 • • Edited A-E Detroit Techno Militia

Rosegarden, 17.2.2006 16:54:
Huonot muistot:

Kiitoksia tinnityksestä Tresorin äänimiehelle, joka sammui miksauspöydän päälle hosasten masterin täysille aiheuttaen sellaisen piikin, et ainakin multa tirskahti veret oikeesta korvasta ja on siitä asti tinnitänyt. Ei tietoa monelta asiakkalta heikkeni kuulo, mut kyl siellä joka toinen kaiveli tärykalvoa korvasta.

Joo et ole ainoa, joka tämän saman asian on joutunut Tresorissa kokemaan. Itse sain vakavan kuulonaleneman oikeankorvaani juuri Tresorissa 2002 vierailessani. Syy tähän ei ollu äänimies vaan allekirjoittanut itse. Tuli jätettyä korvatulpat Suomeen eikä niitä tietenkään kännissä tullut kaipailtuakaan. Ei vaan ollut mitään mukavaa kun tuli annettua itselleen 20-wee synttärilahjaksi tingitys ja hirveä riesa loppuelämäksi. No tästä nyt ainakin tuli opittua se,että jos meinaa olla sen 8-10 tuntia bileissä jossa musa soi sillä +100db voimakkuudella niin ei ainakaan kannata hirveesti hengailla niiden kaiuttimien vieressä ilman tulppia koko iltaa.

Mutta siitä huolimatta tänään rokataan ja tsekataan Tonyn one hand setti "Globuksen" puolella.

EDIT: Ja ehdottomasti Elacin -25db tulpat korvissa.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

littlebig

#178 • • littlebig aaat-chi kung

Rosegarden, 17.2.2006 16:54:
*snip*... suuri kiitos Kikille siitä...*snip*
*snip*... Oltiin edellinen ilta oltu Suicide-klubilla ja sen jälkeen nukuttu Kikin kaksiossa Unitylaisten kanssa kuin sillit purkissa, mutta ei siitä sen enempää...*snip*
t:lil tony

uuuuh, kiki
jooh, olin marraskuussa fiilistelemässä kikin keikkaa berliinissä
iskee kyllä niin täysillä et huh huh
olen löytönyt soundini, kiitos kikin, miss kittinin, ellen allienin, felix da housecatin yms
end of off topic

.tresor lives.

--
straight ______

gay ^______^

Samu

#180 • • Samu Bodhisattva

Individual, 10.2.2006 19:17:
Mun UG on isompi ku sulla. *pepsodent*

"UGH!", sanoo inkkari.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson