ZEN: D'n'B 8.12.2005 @ helsinki

58 posts, 3 pages, 7,673 views

efo

Posts: 1,908

#21 • • efo Laserpoint

nuance, 6.12.2005 22:26:
Ainahan mä soitan neuroo *ökkö*

tai no en ihan aina. mut aika pitkälti.


Soitat kuitenki taas sitä Beats & Stylesia :(

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

nuance

Posts: 1,963

#22 • • nuance cov ops, combat, sunrise

efo, 6.12.2005 22:28:
Soitat kuitenki taas sitä Beats & Stylesia :(



Vitut ku salarakkaita.
Rinik

Posts: 647

#25 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.

UnityF, 6.12.2005 21:16:
HUOMIO OTUKSET JA NIITTEN PUOLIKKAAT! *pepsodent*

Täällä on ajatuksena sitten pukeutuu mahollisimman epämuodikkaasti/ mauttomasti / ihan miten vain *joo*

Eli verkkarit ja tuulihousut kaapien perältä kaivelemaan ja mummojen ja pappojen vaatekaappeja koluamaan *joo*
Hikipannat päähän ja kreppaukset hiuksiin.. ! Eriparii sukat on kova sana samoin kulahtaneet löysät t-paidat! *pepsodent*


Palkintona on luonnollisesti 50 sentin tuoppi! *nauru*



*tanssittel* *tanssittel* *tanssittel* *tanssittel* *tanssittel*



joo mä oon ainakin mukana tossa... *hihu* *lmao* *nauru*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

sts

Posts: 7,969

#28 • • sts Sama pyynti aitta!
voipi olla että zenit jää väliin. *flunssa*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#29 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

UnityF, 6.12.2005 21:16:
HUOMIO OTUKSET JA NIITTEN PUOLIKKAAT! *pepsodent*

Täällä on ajatuksena sitten pukeutuu mahollisimman epämuodikkaasti/ mauttomasti / ihan miten vain *joo*

Eli verkkarit ja tuulihousut kaapien perältä kaivelemaan ja mummojen ja pappojen vaatekaappeja koluamaan *joo*
Hikipannat päähän ja kreppaukset hiuksiin.. ! Eriparii sukat on kova sana samoin kulahtaneet löysät t-paidat! *pepsodent*


Palkintona on luonnollisesti 50 sentin tuoppi! *nauru*



*tanssittel* *tanssittel* *tanssittel* *tanssittel* *tanssittel*




Jos joku oikeesti meinaa voittaa mut tässä kisassa niin aika hemmetin hyvä saa olla *lmao* Löysin nimittäin sellaset releet että oksat pois *iloinen*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

toma

Posts: 2,009

#30 • • toma Tototoototo
Nääh emmä kyl taida pukeutua rumasti, ei sovi mulle :P

Mut vois tulla tuopposelle käymään kyllä.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#31 • • Aziz Combat Fighter
Tos just kattelin levyjä ja vähän esikuuntelin niitä ni painajaisvirastosta soitettiin et pitäs kuulemma maksaa lisenssejä.
rjv

Posts: 731

#32 • • rjv neuron tuoppi kiitos
meitsi on väkisinkin mukana tos rumasti pukeutumisessa. sånt är livet.
hemuz

Posts: 2,178

#33 • • hemuz kätevä emäntä
Ootan kyllä innolla kuvitä täältä, kun itse ei kynnelle kykene *joo*
sts

Posts: 7,969

#34 • • sts Sama pyynti aitta!

Ana-5000, 8.12.2005 19:49:
Tos just kattelin levyjä ja vähän esikuuntelin niitä ni painajaisvirastosta soitettiin et pitäs kuulemma maksaa lisenssejä.



Vittu ja nyt sit tietty oon kipeenä. *grr*

Pitää siis vaan buukkaa toistekki.
UnityF

Posts: 15,721

#35 • • Edited UnityF joo just se
Oli kyllä kivaa *plur*

Kivaa nähä että porukka oli panostanu pukeutumaan mauttoman naurettavan hauskasti *hihu*
Kuviakin on muutama otus napsinu *joo*

Musa oli jees pidän päivä päivältä enemmän ja enemmän.. et käänytys on menny hyvin *aplodit*

Mut koska viimeinen bussi päättää aina lähtee näin aikasin kotii niin ei voi muuta kun tyytyy tähän tyhmään kohtaloon.. *grr*


MUTTA ENSI VIIKOLLA SITTEN ON GLAMOURII JA KIMALETTA.
Miehet pukuja päälle ja naisille ykkösvaatteet. Nyt pidetään kunnon hienosto juhlat *joo* *hih*



ps. kiitti stefulle pyyhkeestä! *super**pihkassa*
sts

Posts: 7,969

#36 • • sts Sama pyynti aitta!

UnityF, 9.12.2005 02:01:
MUTTA ENSI VIIKOLLA SITTEN ON GLAMOURII JA KIMALETTA.
Miehet pukuja päälle ja naisille ykkösvaatteet. Nyt pidetään kunnon hienosto juhlat *joo* *hih*



onks zen:psy sit "hippi-look"(tm) päivä?
Amanita

Posts: 93

#37 • • Edited Amanita
edit: vois lukee koko ketjun

Ja samalla harmittelen ku ei päässyt lähtee junkkaamaan. Pitää varmaan lopettaa opiskelu.
patient

Posts: 102

#38 • • patient
Ööm, mitään erikoisia pukeutumisia en havainnut, vaikka olin kieltämättä paikalla melkein ensi hetkistä saakka.

Silti... tosi siistiä ja mukavaa oli! Musiikki oli aivan mahtavaa ihan alusta loppuun. Kaiken kaikkiaan ei voi muuta kuin ihailla koko Zenin konseptia. :P
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#39 • • Aziz Combat Fighter
Pakko sanoo et pitkään aikaan ei oo menny setin alotus noin päin helvettiä. Neula hajos, selektio kusi ja fiilis katos. Keskivaiheilta eteenpäin tosin lattialle alko tulee porukkaa ja fiilis lähti liikkeelle, ja loppupeleissä kokonaisuus alko hahmottumaan.

Pahoittelut kaikille, jotka häipy mun ekojen kämmien aikana. En mä oikeesti oo noin paska :D
UnityF

Posts: 15,721

#40 • • UnityF joo just se

Ana-5000, 9.12.2005 04:31:
Pakko sanoo et pitkään aikaan ei oo menny setin alotus noin päin helvettiä. Neula hajos, selektio kusi ja fiilis katos. Keskivaiheilta eteenpäin tosin lattialle alko tulee porukkaa ja fiilis lähti liikkeelle, ja loppupeleissä kokonaisuus alko hahmottumaan.

Pahoittelut kaikille, jotka häipy mun ekojen kämmien aikana. En mä oikeesti oo noin paska :D



*lohduttel* ei hitto, olis pitäny jäädä, heti kun lähin niin lähti hyvä onnikikin matkasta selkeesti..*vink**hih*


Harmittaa kun en kuullu siun settii... joku toinen kerta sitten *joo*