ZEN: D'n'B 8.12.2005 @ helsinki

58 posts, 3 pages, 7,680 views

anis

Posts: 2,451

#41 • • anis
Mäkin oon ruvennu huomaamaan että junkkaa on ihan mukava kuunnella. Enkä muista,milloin viimeksi mulla olisi ollut bileissä noin hauskaa*iloinen* Kiitos järjestäjille!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#42 • • Aziz Combat Fighter

UnityF, 9.12.2005 04:34:
---
Ana-5000, 9.12.2005 04:31:
Pakko sanoo et pitkään aikaan ei oo menny setin alotus noin päin helvettiä. Neula hajos, selektio kusi ja fiilis katos. Keskivaiheilta eteenpäin tosin lattialle alko tulee porukkaa ja fiilis lähti liikkeelle, ja loppupeleissä kokonaisuus alko hahmottumaan.

Pahoittelut kaikille, jotka häipy mun ekojen kämmien aikana. En mä oikeesti oo noin paska :D

---


*lohduttel* ei hitto, olis pitäny jäädä, heti kun lähin niin lähti hyvä onnikikin matkasta selkeesti..*vink**hih*


Harmittaa kun en kuullu siun settii... joku toinen kerta sitten *joo*



Heh, se voi olla et se meni sit sun mukana :D

Jotenki tuntuu toisaalta et a) huonosti suunniteltu setti b) paskat neulat c) laiska fiilis vaikutti enemmän.

Mut voi olla et se olit vaan sä :) Jos niin ni: JUMALAUTA!!
rjv

Posts: 731

#43 • • rjv neuron tuoppi kiitos


Heh, se voi olla et se meni sit sun mukana :D

Jotenki tuntuu toisaalta et a) huonosti suunniteltu setti b) paskat neulat c) laiska fiilis vaikutti enemmän.

Mut voi olla et se olit vaan sä :) Jos niin ni: JUMALAUTA!!



TAI EHKÄ SE OLIN MÄ! HAHHAH! *pahis*
TrixAreForKids

Posts: 42

#45 • • TrixAreForKids
meni kyl fiilikset siin vaihees kun volumen vakioasiakkaat täytti tanssilattiaa, jengi jolla ei todellakaan pääasiana oo ollu musiikin diggailu, vaan kännääminen, yleinen sekoilu, näyttäytyminen ja pariutuminen..
Musa oli kyllä silti tosi jees, taitaa vaan vähentyä jatkossa zeneily ihan vaan mestan takia...

--
maybe yes, maybe no. Questions?no questions

Kirtar

Posts: 771

#47 • • Kirtar

TrixAreForKids, 9.12.2005 13:02:
meni kyl fiilikset siin vaihees kun volumen vakioasiakkaat täytti tanssilattiaa, jengi jolla ei todellakaan pääasiana oo ollu musiikin diggailu, vaan kännääminen, yleinen sekoilu, näyttäytyminen ja pariutuminen..
Musa oli kyllä silti tosi jees, taitaa vaan vähentyä jatkossa zeneily ihan vaan mestan takia...





Nojoo, hyvänäköstä meininkiä, kun porukka tamppaa 2 tuoppia kädessä ja pyörii 360 astetta ittensä ympäri, samalla kun sinkoilevat 3m säteen ympyrää. *nauru*
Lähdettiin Tomaton kanssa kiitämään jo 23:30 aikaisen herätyksen johdosta, mutta siihen asti oli kivaa sosialisoida ystävien kanssa. Respektit pukeutuneille *piis* ens viikolla huhujen mukaan Glamour *vink*

--
asdaf?

Aidan

Posts: 1,524

#48 • • Edited Aidan Soitan suutani koska voin!
- Khaleb r0kkas ihan perkeleen lujaa *jiihaa* LISÄÄ!!!11
- Nuancen settikin oli tosi taagia shittiä! (Eteenki toi yks biisi jos oli vokaalit GITS:istä *sydän*)

Harmittaa etten voinu jäädä kuntelemaan Anan settiä ja oon pahoillani siitä et neulat meni paskaks ne olis pitäny tsekkkaa ennen iltaa (en vaan tajunnu et näin vois käydä)

Iso kiitos Mikolle et hoidit loppu illan ku en ite duunin takia pystyny jäämään! *biGuP* *piis*

--
Hammer Zeit!

innae

Posts: 1,377

#49 • • innae PaskaJätkä
Oli mukavaa.
Anan setti maistui :)
Kiitoksia :)
Kiitoksen vielä sille tyttöselle, joka piti mulle seuraa. Nimi oli Katri, tms. (mullahan on maailaman huonoin nimimuisti).
Kipeä selkä hieman haittasi menoa, mut ei voi mitään.

--
PaskaJätkä

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#50 • • Aziz Combat Fighter

Aidan, 9.12.2005 13:46:
- Khaleb r0kkas ihan perkeleen lujaa o/ LISÄÄ!!!11
- Nuancen settikin oli tosi taagia shittiä! (Eteenki toi yks biis ijos oli vokaalit GITS:istä *sydän*)

Harmittaa etten voinu jäädä kuntelemaan Anan settiä ja oon pahoillani siitä et neulat meni paskaks ne olis pitäny tsekkkaa ennen iltaa (en vaan tajunnu et näin vois käydä)

Iso kiitos mikolla et hoidit loppu illan ke en ite duunin takia pystyny jäämään! *biGuP* *piis*



meh, ne olin mun omat neulat ku hajos :D

Tai en mä tiiä mikä siin oli, ei soinu toisessa vasen kanava ja toisesta kuulu ihme pauketta ja träkkäs päin helvettiä. Sit ku vaihto talon neulat tilalle ni lähti toimii taas. Eli vika oli allekirjottaneen tarpeessa kikkailla omien neulojen kanssa :(
Aidan

Posts: 1,524

#52 • • Aidan Soitan suutani koska voin!

Ana-5000, 9.12.2005 15:08:
---
Aidan, 9.12.2005 13:46:
- Khaleb r0kkas ihan perkeleen lujaa o/ LISÄÄ!!!11
- Nuancen settikin oli tosi taagia shittiä! (Eteenki toi yks biis ijos oli vokaalit GITS:istä *sydän*)

Harmittaa etten voinu jäädä kuntelemaan Anan settiä ja oon pahoillani siitä et neulat meni paskaks ne olis pitäny tsekkkaa ennen iltaa (en vaan tajunnu et näin vois käydä)

Iso kiitos mikolla et hoidit loppu illan ke en ite duunin takia pystyny jäämään! *biGuP* *piis*

---


meh, ne olin mun omat neulat ku hajos :D

Tai en mä tiiä mikä siin oli, ei soinu toisessa vasen kanava ja toisesta kuulu ihme pauketta ja träkkäs päin helvettiä. Sit ku vaihto talon neulat tilalle ni lähti toimii taas. Eli vika oli allekirjottaneen tarpeessa kikkailla omien neulojen kanssa :(



Aaaah noh sääli että näin ihmettelinkin koska ei nissä talon neuloiissa ole ollut mitään ja tarkasti ne pari vikkoa sitten :) Toivottavasti saat omat taas kuntoon *piis*

--
Hammer Zeit!

nuance

Posts: 1,963

#53 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Huh. Oman settini eka puolisko oli vähän plää. Sit tuli vielä varmuuden vuoks vedettyä aika hurjat tumut. Olipahan ilta.
nuance

Posts: 1,963

#55 • • nuance cov ops, combat, sunrise

innae, 9.12.2005 14:25:
Kiitoksen vielä sille tyttöselle, joka piti mulle seuraa. Nimi oli Katri, tms. (mullahan on maailaman huonoin nimimuisti).



Heh. Toi tyttönen melkein lähti jatkoille. Melkein.

Pahoitteluni karvaisten junglistien sekoilusta loppuillasta.
clupipeipe

Posts: 323

#56 • • clupipeipe
Oonkohan mä ollu eri bileissä...? Volumen kantisjengiä ei paria pissistä lukuun ottamatta juurikaan ollut ja mitkä ihmeen erikoiset asut? *täh* Tosin paikalla vasta siinä puoliltaöin... Hyppihän se vähän joo mut meininki oli kuitenki kiva, kiitän *hymy* Tätä lisää.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#57 • • Aziz Combat Fighter

nuance, 9.12.2005 22:54:
---
innae, 9.12.2005 14:25:
Kiitoksen vielä sille tyttöselle, joka piti mulle seuraa. Nimi oli Katri, tms. (mullahan on maailaman huonoin nimimuisti).

---


Heh. Toi tyttönen melkein lähti jatkoille. Melkein.

Pahoitteluni karvaisten junglistien sekoilusta loppuillasta.



Vitut!½

I REGRET NOTHING!