nuance, 6.12.2005 22:26:
Ainahan mä soitan neuroo
tai no en ihan aina. mut aika pitkälti.
Soitat kuitenki taas sitä Beats & Stylesia :(
58 posts, 3 pages, 8,693 views
nuance, 6.12.2005 22:26:
Ainahan mä soitan neuroo
tai no en ihan aina. mut aika pitkälti.
UnityF, 6.12.2005 21:16:
HUOMIO OTUKSET JA NIITTEN PUOLIKKAAT!
Täällä on ajatuksena sitten pukeutuu mahollisimman epämuodikkaasti/ mauttomasti / ihan miten vain
Eli verkkarit ja tuulihousut kaapien perältä kaivelemaan ja mummojen ja pappojen vaatekaappeja koluamaan
Hikipannat päähän ja kreppaukset hiuksiin.. ! Eriparii sukat on kova sana samoin kulahtaneet löysät t-paidat!
Palkintona on luonnollisesti 50 sentin tuoppi!
UnityF, 6.12.2005 21:16:
HUOMIO OTUKSET JA NIITTEN PUOLIKKAAT!
Täällä on ajatuksena sitten pukeutuu mahollisimman epämuodikkaasti/ mauttomasti / ihan miten vain
Eli verkkarit ja tuulihousut kaapien perältä kaivelemaan ja mummojen ja pappojen vaatekaappeja koluamaan
Hikipannat päähän ja kreppaukset hiuksiin.. ! Eriparii sukat on kova sana samoin kulahtaneet löysät t-paidat!
Palkintona on luonnollisesti 50 sentin tuoppi!
Ana-5000, 8.12.2005 19:49:
Tos just kattelin levyjä ja vähän esikuuntelin niitä ni painajaisvirastosta soitettiin et pitäs kuulemma maksaa lisenssejä.
UnityF, 9.12.2005 02:01:
MUTTA ENSI VIIKOLLA SITTEN ON GLAMOURII JA KIMALETTA.
Miehet pukuja päälle ja naisille ykkösvaatteet. Nyt pidetään kunnon hienosto juhlat
Ana-5000, 9.12.2005 04:31:
Pakko sanoo et pitkään aikaan ei oo menny setin alotus noin päin helvettiä. Neula hajos, selektio kusi ja fiilis katos. Keskivaiheilta eteenpäin tosin lattialle alko tulee porukkaa ja fiilis lähti liikkeelle, ja loppupeleissä kokonaisuus alko hahmottumaan.
Pahoittelut kaikille, jotka häipy mun ekojen kämmien aikana. En mä oikeesti oo noin paska :D