Roolisi esim. kaveripiirissänne, töissä, opiskeluporukassa yms

112 posts, 6 pages, 30,362 views

Athene

Posts: 390

#1 • • Athene Tiina
no joop, taas sama perusongelma, eli moni on varmaan sekoitus useampaakin tyyppiä ja kuitenkin yhden vain voi valita. Ja epäilemättä kun tällaisen gallupin kyhää nopsasti kokoon, niin joitakin olennaisia juttuja jää puuttumaan, mutta menköön nyt tällaisena. *blush*
dubious

Posts: 158

#2 • • dubious ribidim
Kyl mä yleensä löydän itteni puuhastelemassa porukalle illanviettoja ja keräämässä kavereita kasaan. Duunissa en kyl niinkään, mä oon vaan töissä täällä, ellei sit oo joku akuutti paniikki jota selvittää, niissä tilanteissa mä viihdyn.
Yallu

Posts: 1,910

#3 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Hmm.. Mä olen kyllä aika usein isähahmo, ilopilleri sekä kaikkitietävä kuittailija..

Mutta ehkä ylitse muiden olen se porukan esiintyjä.. Korjatkaa jos olen väärässä..
Athene

Posts: 390

#4 • • Athene Tiina
omituista, gallupista hävisi ihan itsekseen kaksi kohtaa..*ding* Toisen muistin ja lisäsin, mutta toisen tilalle tuli nyt tuo "ei mikään näistä"
Athene

Posts: 390

#5 • • Athene Tiina
Olen näistä monikin eli ainakin organisoija, hauskanpitäjä, pieni(/lutu?), puhelias ja myös se harmoniatyyppi.
Fyrisch

Posts: 4,525

#6 • • Fyrisch
mä oon vaa oma itteni :E
remotion

Posts: 5,283

#7 • • remotion nostatus guru
Näistä nyt 4 muhun eniten osuvaa, jakautuu ehkä suunnilleen näin persoonallisuuteni osalta.

40% organisaattori, vastuunkantaja, luotettava
20% ilopilleri, aina valmiina kaikkeen hauskanpitoon
20% kuittaileva/sarkastinen huumoriveikko
20% puhelias/esiintyjä
Bio

Posts: 4,429

#8 • • Bio The Bullies / Pinky
Mä olen varmaan sit toi yleishengailija ja hyvä tyyppi.. ja känäs..
Nectarine

Posts: 475

#9 • • Nectarine Rouva T
kaikkia muita paitsi pieni/lutunen (kotona kaksin ehkä) ja kaikkitietävä *joo*

--
Prinsessa Ruusunen

Claquesous

Posts: 3,206

#10 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Kai mä oon jonkun sarkastisen huumoriveikon, kaikkitietävän ja hengailevan hyvän tyypin sekasikiö.

--
32. of December

Miika

Posts: 893

#11 • • Miika
Roolit romukoppaan! Ailahtelu sallittu. Enimmäkseen harmoniaa, iltasin taivun helposti hauskanpitoon, toisinaan esiintyjä ja joskus harvoin sarkastinen kuittailija. Kaikkitietävä en koskaan. Tämmösiä pitäis kysellä kavereilta, ne osaa vastata paremmin.
pirpeli

Posts: 5,533

#12 • • pirpeli
Vähän kaikkia, riippuu tilanteesta. Useimmiten kyllä ihan oma itseni..Monesti kuuntelija, lohduttaja, huumoriveikotar(tosin koko ystäväpiiri on aika hulvatonta..)Ei kai kellään mitään selkeää "roolia" ole..? Tai saattaapa tietty ollakin, mutta omana itsenä on kaikkein kivintä.*joo*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Karvinen

Posts: 699

#13 • • Karvinen SekaiSin MariSta
meikä on vähän kaikkee. .
Yritän leikkii kaikki tietävää, vastaus ja selitys kaikkeen.
Äiti hahmo, pidän huolta joistain ihmisistä, niistä ja niitten asioista.
Pieni ja lutunen, jos oon kymmenien tuntemattomien ihmisten keskellä jossain ruuhkassa niin piiloudun mies puolisen kaverin taakse piiloon ja yritän olla huomaamaton *hymy*

jne jne Sun muut noi. . *tirsk*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

SyndroDome

Posts: 1,103

#14 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Kai mä oon nykyään se bilehile, aina menossa ja aamusta iltaan siideri kourassa *känni* *tanssittel*

Ennen olin passiviisempi ja rauhallisempi bile/ryyppy rintamalla, mutta nykyään on vähän eri ääni kellossa.

Noh mut hyvä näin päin! *aplodit* *tanssittel*

--
Life is full of choises.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#15 • • liikkuva muna an egg on the move
Pieru-, suoli-, oksennus- ja sikiöhuumorin ylläpitäjä.
ville

Posts: 3,780

#18 • • ville olen oikeasti ujo
jos mä en ole koko ajan suunnittelemassa, aikatauluttamassa ja toteuttamassa jotain olen nukkumassa
Cloud

Posts: 2,162

#19 • • Cloud Game Freak
Jeesiä.. Asioiden kehitteliä.. yrittää piristää. Näistä syistä useast abusattu ja seläntakana naureskeltu.. ihmiset ovat sellaisia.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.