Roolisi esim. kaveripiirissänne, töissä, opiskeluporukassa yms

112 posts, 6 pages, 30,401 views

anthocyan

Posts: 1,511

#61 • • anthocyan Kohti valoa...
Olen aika paljon kaikkea riippuen tilanteesta. *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

alphamagic

Posts: 3,628

#62 • • alphamagic
Pieni ja lutuinen *tirsk*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Kate

Posts: 186

#63 • • Kate
Töissä:

- tarkka, vaativa, suorapuheinen ja aikataulujen mukaan elävä *grr*
- pyrin tulemaan kaikkien kanssa toimeen tasapuolisesti, inhoan kaikenmaailman kuppikuntien kehittymistä ja shaissen jauhamista, en osallistu sellaisiin, enkä myöskään halua kuulla mitään tuollaista

Kaveripiirissä:

- huomattavasti rennompi, kuin työrooli
- välillä älytön tarve päteä ja hakeutua kaikenmaailman väittelyihin, joissa mun on ehdottomasti saatava se viimeinen sana *pepsodent*

Kotona:

- aikataulut seuraavat kotiin, vapaapäiville täytyy järjestää tehtävää
- kaikennäköinen kiukku purkautuu yleensä kotona eli silloin mennään tuonne nalkuttamis/asshole osastolle, mies on oppinut jo olemaan noteeramatta sanomisiani silloin *justjoo*
¡ Previous post about a year ago !
aaaaaaaa

Posts: 178

#64 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Räyhähenki*grr* Jostain syystä jotkut pelkää mua hirveesti. Joskus olen kyllä aika kova sanomaan mut sillon kun sanon niin se on varmasti asiasta esim. paskan puhuminen kaverin selän takana, siitä sietääkin olla peloissaan.
Toisaalta jostain syystä olen rauhoittunut tosi paljon viime aikoina, aiemmin pultti lensi pienimmästäkin asiasta ja otin kaiken tosi henkilökohtaisesti mut nyt ajattelen vaan että "ohhoh, onpas tollakin pieni elämä kun jaksaa tostakin asiasta huutaa". Niiden mahahaava se on. Ja usein kauhean ehdoton ihminen tekee itsestään pellen.
Muuten olen kyl aikamoinen huumorinainen eli takuuvarmaa räävitöntä kuittailua suoraan vyön alle*nauru*

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

remotion

Posts: 5,283

#66 • • Edited remotion nostatus guru
kyllä mä se kuittailija / huumorihemmo oon selkeesti ja tavallaa ryhmän vetäjä.

mut sarkasmia yritän välttää. sarkasti on sairautta, nörttien heiniä ja pilaa helposti tunnelman.

edit: oon mä kyl toi puhelias/esiintyjäkin aika paljon.
Lyylikki

Posts: 2,975

#67 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Haa, mahtava topikki taas kaivettu tuolta topikkimetsän kätköistä. Mä luulen, että tää on tänpäivän hittituote *vink* Ja noi vaihtoehdot tossa äänestyksessä on ihan mahtavat.

Täähän on myös niitä kysymyksiä, joihin itse ei oikeastaan pysty vastaamaan. Itse sitä näkee itsensä vähän toisenlaisena, kuin oikeastaan onkaan. Mäkin kuvittelen olevani suuri huumorveikko, mutta välillä kukaan ei naura mun jutuille. Mitä se sitten musta kertoo.

Toisaalta taas roolit vaihtuu, ihmisten ja tilanteiden edessä. Välillä tulee oltua räävitön rämäpää, mutta toisinaan taas tulee emoiltua (enkä nyt tarkoita mitään EMO-kid emoilua). Ehkä kumpikaan ei sitten kuitenkaan ole se todellinen luonne. Kai mä oon joku tavan hengailija, keksin kyllä juttuja, mutta innostun muittenkin jutuista. Aina ei silti vaan jaksa.
vivesteri

Posts: 309

#68 • • vivesteri karmea mörkö
Se jolle soitetaan, kun tarvitaan jotain, tai ei löydetä muuta seuraa *justjoo*
kinderi

Posts: 1,783

#69 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tällä hetkellä se,jonka ulkomuotoa on mukamas lupa kauhistella..
Se jota saa kosketella mielensä mukaan..

Ihanaa.

..ja koskee siis niin kaveriporukkaa kuin tuntemattomiakin *igor*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avernian

Posts: 7,451

#71 • • Edited Avernian Kerettiläinen
Taisi mennä organisaattori/vastuunkantaja, luotettava -osastolle.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Trixie

Posts: 1,342

#72 • • Trixie
Mä taidan olla aika paljon kaveripiirissä sellanen kiva kaveri, kuuntelija, terapeutti, psykologi jne. Töissä melko määrätietoinen ja auttava (jos joku apua tarvii). Joku joskus sanonu kaikkitietäväx mut enpä itte pistäis siihen kategoriaan. kotona oon sitten se pieni ja lutuinen *hihu*

--
face your fears and live your dreams

anco

Posts: 201

#73 • • anco

Avernian, 22.8.2007 12:55:
Taisi mennä organisaattori/vastuunkantaja, luotettava -osastolle.



Nakkikone *hih*

--
Materialismi, mukavuudenhalu, aineelliset nautinnot ja liika kiintyminen maalliseen mammonaan.

Garo

Posts: 446

#74 • • Garo #jake
Kaverit sanoo et oon turvallisuusvastaava kun kiellän aina kaiken "kivan" (kuten tulella leikkimisen) *nauru*

- Garo
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#75 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mulla on sata erillaista kaveriporukkaa ja taidan olla kaikissa niistä se joukon *pelle*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

RiD

Posts: 2,817

#76 • • RiD Nukemi
Mä oon se jätkä joka aina alkuillasta heittää läppää ja on olevinaan hauska ja loppuillasta hakeudun johonkin komeroon ja mökötän.

--
*super* *possu*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#77 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
LIFECOACH *JOO* *NAURU*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

r0n

Posts: 2,258

#78 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
YLIPÄÄLLIKKÖ

--
6er reihe

Nitta

Posts: 5,021

#79 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Rooli riippuu porukasta ympärillä *vink*
sadesola

Posts: 409

#80 • • sadesola Kettu mikä kettu
Se, jonka luokse tullaan asumaan, kun

1) perheenjäsen kuolee
2) aloitetaan vieroittautuminen
3) ollaan tunnettu kaksi päivää ja
ollaan ihastuneita (ja typeriä)
tai
4) kun ei saada unta ja halutaan
röhnöttää unettomassa seurassa.

Kannattaa pistää lista magneetilla
jääkaapin oveen, vastaisuuden
varalle.

--
KABOOM!