Roolisi esim. kaveripiirissänne, töissä, opiskeluporukassa yms

112 posts, 6 pages, 30,452 views

AdonisHercules

Posts: 596

#81 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Se jonka seksuaalisuutta jatkuvasti epäillään (syyttä jos multa kysytään) *nauru*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

larzizi

Posts: 1,661

#83 • • larzizi
En oikein osannut valita gallupin vaihtoehdoista sitä täydellistä vaihtoehtoa, mutta kai se sitten toi ilopilleri ja aina kaikkeen hauskanpitoon valmiina oleva on. En pidä itseäni jatkuvana ilopillerinä, joten enemmänkin valintani kallistui jälkimmäiseen osioon. Etenkin kaveri- ja opiskeluporukassa (jonkun verran kyllä samaa porukkaa) olen se, joka joko keksii tai innostuu jostain hauskasta, ihan hullusta, tyhmästä ja mahdottomalta tuntuvasta ideasta. Olen lähes aina (toisinaan mullakin täytyy olla huonoja päiviä) heti mukana toteuttamassa kaikki mahtavat ja mahdottomat ideat.

Opiskeluporukassa olen varmaan enemmän niitä ihmisiä, joka on kaikkien vähänkin tuntemattomampien ihmisten mielestä ihan hullu ja tekee kaikkea tyhmää :D

Töissä meillä on porukka jakaantunut pikkasen kahtia (toinen puoli on kylläkin aika paljon pienempi) ja kuulun siihen "hyvien tyyppien" porukkaan, eli niihin "pahoihin" (toisen puolen mielestä) :D Niihin, jotka ei nuoleskele pomon tai kenekään muun persettä. Niihin, jotka toisinaan saattaa tulla krapulassa töihin. Niihin, jotka ei ilmoita pomolle, jos toinen on krapulassa. Niihin, jotka ei jaksa ottaa niin kovaa stressiä kaikesta. Niihin, jotka ei nussi pilkkua. Niihin, jotka käy vapaa-ajallakin yhdessä viihteellä. Oon kyllä ihan tyytyväinen, että olen sillä puolella, koska meidän tyypit on aivan mahtavia.

Koen olevani seurassa kuin seurassa samanlainen (toki tutumpien ihmisten kanssa olen rennompi ja puheliaampi), mutta ihmisten oma reagointitapa vaikuttaa siihen millaisena mua pidetään. Esim. lähimmät ystävät ovat itsekin niin tärähtäneitä ja sairaita, että en mitenkään erityisen paljon erotu siitä joukosta *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#84 • • Edited Fuzzy Guest
hey mä oon kaikkii noita, paitsi pieni ja lutuinen. not me. no!
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#86 • • WiljamiDzay Nyypiö

C-Hill, 22.8.2007 23:12:
Kyl se on päiväkodista asti ollu toi esiintyjä



Juu sama... Mut mun näytökseen on kuulunu aika olennaisena osana huumori ni tiiä sit oisko se lähempänä totuutta... *ding*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

spoinkel

Posts: 398

#87 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Hullu professori. Eli älykkö jolla on koko joukon kieroimmat läpät ja joka kertoo samaan hengenvetoon aiheeseen sopivaa faktatietoa sumatralaisen rotta-apinan geenipuusta ja goatsesta. Joskus joudun organisaattoriksi, mutta sitä nakkia yritän välttää parhaani mukaan.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Jago

Posts: 4,039

#88 • • Edited Jago un-trained monkee
Mulla vaihteklee aika paljon noi roolit. Kaipa mulla on joka porukassa erilaiset roolit.. Noita porukoita on kuitenkin suht paljon. +en oo vakiintunut mihinkään porukoista niinpaljoo että mulla ois välttämättä löytynyt sitä omaa paikkaa.

-Joskus harvoin mä oon kuittaileva/sarkistinen huumoriveikko.
-Esiintyjä mä en oo, mulla on vaan niin kovaäänistä omaakivaa että kaikki luulee että mä esiinnyn*nauru* Puhelias kylläkin(yleensä)
-Joskus mä päädyn olemaan sellanen pieni ja lutunen seinäruusu, mutta se enämmämkin meinaa sitä että kaikki ei oo ihan ok, mutta en osaa sanoa mikä on vialla.
-Oon mä joskus äitiikin leikkiny, mutta harvoin(Silloin tulee aina niin tyhmä fiilis kun on "opettavainen" jollekin joka on 2 kertaa vanhempi*ding*)
-Harmoniaa saatan ylläpitää, koska joskus tulee aina mentyä juttelemaan sen kanssa joka tuntee ittensä ulkopuoliseks, mutta sovittelija taas en oo
-ilopillerikin oon ollut usein, mutta ihmiset hirveen harvoin hakee musta sitäpuola esiin.. Kyllä mut saa villiks suht helposti, mutta se vaatii vähän fiilaribuustailua*joo*

Epäilisin että eniten olen yleishengailija*joo*

edit. kai mä oon sittenkin se pieni ja lutunen(oletan että tällä just meinataan sellista hiljaista seinäruusutyyppiä).. En haluis olla, mutta helposti siihen rooliin nykyään päädyn.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sadesola

Posts: 409

#89 • • sadesola Kettu mikä kettu

AdonisHercules, 22.8.2007 22:56:
Se jonka seksuaalisuutta jatkuvasti epäillään (syyttä jos multa kysytään) *nauru*



Hahaa! Ja minä olen se, jonka seksuaalisuutta
ei koskaan epäillä, vaikka aihetta olisi!

Vaihdetaanko?

--
KABOOM!

AdonisHercules

Posts: 596

#90 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri

sadesola, 23.8.2007 13:18:
---
AdonisHercules, 22.8.2007 22:56:
Se jonka seksuaalisuutta jatkuvasti epäillään (syyttä jos multa kysytään) *nauru*

---


Hahaa! Ja minä olen se, jonka seksuaalisuutta
ei koskaan epäillä, vaikka aihetta olisi!

Vaihdetaanko?


Vaihdetaan ihmeessä *joo* voit samalla saada mun huonon persoonallisuuden ja huonot jutut *hih*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#91 • • Aziz Combat Fighter

sadesola, 22.8.2007 22:32:
Se, jonka luokse tullaan asumaan, kun

1) perheenjäsen kuolee
2) aloitetaan vieroittautuminen
3) ollaan tunnettu kaksi päivää ja
ollaan ihastuneita (ja typeriä)
tai
4) kun ei saada unta ja halutaan
röhnöttää unettomassa seurassa.

Kannattaa pistää lista magneetilla
jääkaapin oveen, vastaisuuden
varalle.



Laitetaan ylös :)
m_a

Posts: 1,017

#92 • • m_a
Tilanteen mukaan.
Kaveripiireissä oon joko humoristi ja/tai sekoilija, jatkuvasti kommentoimassa joka asiaan, tai sitten analyyttinen hissukka, joka typistää kaiken pariin lauseeseen. Mielialan mukaan.
Töissä musta ottaa vallan se sosiaalinen ja iloinen puuhailija. Kai se johtuu siitä että työtehtävät on tässävaiheessa niin yksinkertaisia, että tiedän aina mitä tehdä. Kerran yks työkaveri sano pomolle mun kuullen et oon f40hävittäjälentäjä :--D Exän mielestä olen laiska :)
Opiskeluporukoissa tykkään olla joko työnjohtaja, tai ainakin koordinaattori, mutta jos en oo varma mitä tehdään, jättäydyn suosiolla taka-alalle.
Itse ainakin myönnän käyttäytyväni paljolti sen mukaan mitä ympäristö multa odottaa. Teinivuosina varsinkin olin se yllytyshullu, jonka kustannuksella saatiin naurut. Tai sit oon vastarannan kiiski. Riippuu kans siitä minkälainen fiilis porukassa on. Elämä on tuonut vakavuutta munki touhuihin, mutta olen edelleen se vanha naiivi Mika
Mar6

Posts: 2,178

#93 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Folke westin rooli! :)

--
-Where there is house there is a home-

anniharha

Posts: 1,937

#94 • • anniharha

Aeryn, 25.11.2005 18:44:
Olen hieman sekalaisesti vähän näitä kaikkea, mutta eniten ehkä organisaattori ja luotettava yms. Etenkin koulussa olen usein organisaattorin ja vastuuhenkilön roolissa etenkin silloin, jos kukaan muu ei siihen hommaan lähde.

Usein olenkin hieman semmoinen kameleontti (tjsp *nauru*) eli sulaudun siihen rooliin joka siitä kyseisestä ryhmästä saattaa puuttua. Jos joku muu haluaa olla pomo niin olkoot. *nauru* Ehkä parasta oisikin sanoa että olen "joka paikan höylä" joka kattoo että hommat toimii, kaikki viihtyy ja avustan siellä missä tarvetta on. *hymy*



Allekirjoitan saman. Lisäks toisinaan oon se provoava takapulpetin pahis, joka avaa suunsa välillä muidenkin puolesta, kun muut eivät "puolusta oikeuksiaan" tai ilmenee muuta vastaavaa ns. hyvää syytä reklamaatioida. Toisaalta jos kaikilla muilla menee sukset ristiin, niin yritän olla se joka hakee kahvit koko porukalle ja esittää ensimmäiset kompromissiehdotukset. Oon myös usein se, jonka apinoinnin ja älämölön takia muilla menee hermot, tai sit ne sairaimmat yksilöt sortuvat nauramaan ruokkiakseen typerehtimistäni. Sitten on niitä hetkiä kun oon hiljaa, jolloin aina joku luulee että oon kipeä, kuollut tai sekoamassa.

En ainakaan itse huomaa, että mun roolini vaihtuis kiinteästi porukan tai tilanteen mukaan, vaikka yritänkin sopeutua aina ko. hetken vaatimuksiin. Sama anni olen, vaikka hillitsisinkin huonoimpia vitsejä naapurinmummon kans jutellessa, hymyilisin duunissa duunin vuoksi tai kaivaisin nenääni kilpaa pikkusiskon kanssa. Mussa vaan on monta puolta, tai ainakin kaks.

--
and though my words could save the world they never come out right

Gleba

Posts: 549

#95 • • Gleba
roskalaatikko.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

SyndroDome

Posts: 1,103

#96 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Hmm oon näköjään pari vuotta sitten viimeks tähän postannu, mut vedetääs uusiks. Eli lainatakseni edellistä postausta:

18.11.2005 13:16 Kai mä oon nykyään se bilehile, aina menossa ja aamusta iltaan siideri kourassa *känni* *tanssittel*

Ennen olin passiviisempi ja rauhallisempi bile/ryyppy rintamalla, mutta nykyään on vähän eri ääni kellossa.

Noh mut hyvä näin päin! *aplodit* *tanssittel*

No joo, että näin sillon :) Ei kai tosta kyllä paljon mikään ole muuttunut. Ehkä nykyään kaveripiirissä/piireissä en se kaikista pahin bilehile enään ole, kyl moni muukin jaksaa =) Ja siis noin yleisellä taholla luulisin, et mua pidetään puheliaana, hauskana (?), veikeenä (?) , rentona, suorana ja pilkettä silmäkulmassa tyyppinä.. Näin luulisin ja ehkä salaa myöskin toivoisin *hymy*

Mut toki vaikee itse sanoa mitä muut musta kelaa, pitäis kysyä frendeiltä. Nehän sen tietää.. Kertokaas nyt joku! *hih* tai olkaa kertomatta :D

--
Life is full of choises.

SyndroDome

Posts: 1,103

#97 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Mar6, 23.8.2007 17:50:
Folke westin rooli! :)



Jäbä on folke! :D

--
Life is full of choises.

SyndroDome

Posts: 1,103

#98 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

WiljamiDzay, 23.8.2007 09:08:
---
C-Hill, 22.8.2007 23:12:
Kyl se on päiväkodista asti ollu toi esiintyjä

---


Juu sama... Mut mun näytökseen on kuulunu aika olennaisena osana huumori ni tiiä sit oisko se lähempänä totuutta... *ding*



Joo kylhän jäbäl juttu lentää ihan hyvin ja jututki on viel hyviä :)

--
Life is full of choises.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#99 • • WiljamiDzay Nyypiö

SyndroDome, 23.8.2007 23:53:
Ja siis noin yleisellä taholla luulisin, et mua pidetään puheliaana, hauskana (?), veikeenä (?) , rentona, suorana ja pilkettä silmäkulmassa tyyppinä.. Näin luulisin ja ehkä salaa myöskin toivoisin *hymy*

Mut toki vaikee itse sanoa mitä muut musta kelaa, pitäis kysyä frendeiltä. Nehän sen tietää.. Kertokaas nyt joku! *hih* tai olkaa kertomatta :D



Pyh ja pah, ihan paska jätkä oot... *grr*

(No ei vaiskaan, kyl noi ylläolevat tuntomerkit sulle sopii; omituinen höpöttäjä ja hyvää seuraa *joo**hali**hymy*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.