Nyt olen sitten yli 5 1/2 vuotta koodannut C:tä ja Perliä työkseni :)
449 posts, 23 pages, 209,982 views
Peppi, 14.11.2005 15:45:
---
mikkihiiri, 14.11.2005 13:01:Tradenomihan musta tulee ja tavotteena, et pääsis tonne markkinoinnin- ja mainonnan alalle (copy ois aika ideaalinen tehtävä).
---
Hah, mullakin on mahdollisesti copywriterin tehtävät suunnitelmissa sitten, kun valmistun.

tomii, 14.11.2005 19:27:
Opiskelen 3D-apinaksi Evtek Muotoiluinstituutissa. Toivon mukaan teen valmistuttuani työtä animaattorina tai mallintajana. Saattaa kyl olla jatko-opinnotkin yhtenä mahdollisuutena tai lähtö muoilmalle työn perässä (ellei täällä ole jokutai jokin pidättelemässä sillä hetkellä). No aika näyttää...
PennyLane, 19.11.2005 22:44:
---
---
Hehee, terkkuja Muotsikasta! Suljettujen ovien takaa eli konservointiosastolta...
Aeryn, 21.11.2005 14:44:
Minusta tulee isona insinööri
Olen opiskellut itseni jo datanomi+ylioppilaaksi ja nyt sitten oisi tarkoitus tahkota ittensä vielä Mediatekniikan insinööriksi HAMK Riihimäellä vuoteen 2008 mennessä. Puolet takana ja ainakin puolet viel edessä päin.
Gnizhak, 22.11.2005 07:21:
Kuin sä jaksat Kuittista?
- terv. ex-IM02
Nykyään Mediatekniikan inssin papereita jahtaan EVTEK-Mediatekniikasta, osin ylläolevasta syystä. Pääosin siks ku pää ei kestäny Riihimäkeä. Todennäkösesti valmistuminen menee tonne 2008 tienoolle mullakin tosin vaikka alotin aiemmin :)
Taustalla on perustylsä kolmen vuoden lukio ja paskat yo-paperit, muuten oisin varmaan yliopistolla kun jäin viimekerralla yrittäessä 0.65 pojoo.. tai sit vaihtanu AMK:iin kun oon niin laiska :)

Kuuleman mukaan se on vähän rauhottunu siitä mitä se joskus on ollu... mut kyl se edelleenkin hermoille käy sillä jatkuvalla selittämisellään ja pätemisellään.
sit ois tarkotus pyrkii taikkii tai johonki taidepajalle
jos sitä joskus vaikka pääsis sisustelee ihmisten kämppii
ei voi tietää mitä elämä tua tullessaan...

MetsänHenki, 23.11.2005 23:03:
maalarix opiskelen ja valmistun keväälläsit ois tarkotus pyrkii taikkii tai johonki taidepajalle
jos sitä joskus vaikka pääsis sisustelee ihmisten kämppii
![]()
ei voi tietää mitä elämä tua tullessaan...