Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?

449 posts, 23 pages, 187,780 views

jUSSi

#101 • • Edited jUSSi äkäinen vanhus
Ohjelmistosuunnittelija. Koulutukseltani olen tietotekniikan insinööri (AMK). Laiskana paskana en jaksanut hakea TKK:lle, liikaa tekemistä. AMK oli sopivan lepposaa, ikinä ei tarvinnut tehdä himassa mitään (pl. pakollisen sähkölaskennan harkkatyöt).

Nyt olen sitten yli 5 1/2 vuotta koodannut C:tä ja Perliä työkseni :)
Stresspill

#102 • • Stresspill rendermonkeywrench
Titteli on tällä hetkellä 3d-suunnittelija/cg-artist ja toimenkuva on pienen yrityksen monitoimimies 3d-graffan, animaation ja liikkuvan kuvan efektoinnin parissa. Työ on huippukivaa ja päivät sika pitkiä. Henkisesti homma on kuitenkin tosi raskasta, koska vastuu on melkoinen ja deadlainit painavat päälle jatkuvasti. Koulutuspohja on medianomi/AMK, mutta taidot on opittu ihan muualta kuin koulunpenkiltä.

--
Aeria Gloris

cloud-c

#103 • • Edited cloud-c Re-form
Koulutus on:

-Peruskoulu
-Taidelukio
-Muotoiluinstituutti: Graafinen Suunnittelu (AMK)

Työssä tällä hetkellä Mainostoimistossa Art Directorina.
Kuukunen

#104 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Nyt opiskelen tietotekniikan DI:ksi.
Ensi vuonna pääsen toivottavasti opiskelemaan biologiaa, haluaisin biologian opettajaksi...

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Elmiira

#105 • • Elmiira

Peppi, 14.11.2005 15:45:
---
mikkihiiri, 14.11.2005 13:01:Tradenomihan musta tulee ja tavotteena, et pääsis tonne markkinoinnin- ja mainonnan alalle (copy ois aika ideaalinen tehtävä).

---

Hah, mullakin on mahdollisesti copywriterin tehtävät suunnitelmissa sitten, kun valmistun.

Meitähän on sitten monta *hymy*
Mainosala ja copyn hommat erityisesti kiinnostaa kovasti.

Itse olen viittä vaille valmis medianomi (AMK),
suuntautumisena käsikirjoitus.

n.4v olen myös kioskimyyjän hommia tehnyt *justjoo*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

#106 • • dew Guest
Meikä opiskelee pukuompelijaksi, jonka jälkeen vielä vaatturiksi.
Lauruska

#107 • • Lauruska nihkee
Minäpä opiskelen miljöösuunnittelijainsinööriks..joka siis tarkoittaa että isona suunnittelen pihoja ja puistoja ja kaavotan ja öö, semmosta.
Mellu-

#108 • • Mellu-
Olen valmistunut jo muovituotevalmistajaksi ja nyt opiskelen levyseppähitsaajaksi *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

MaSari

#109 • • MaSari space jammer
Menossa toinen vuosi sosionomikoulutuksessa Stadiassa. Kivaa on ollu, vaikka se olikin vähän vahinko, että edes hain koko alalle :D Nyt tuntuu jo omalta tämä homma, ja pääsinkin sisään ihan loistavan hyvin.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Temazepam

#110 • • Temazepam Forever N00B
Perskoulu pohjainen LH (Siis Lähihoitaja)
Joskus tulevaisuudessa vois jatkaa eteenpäin tai vaihtaa alaa... Ei nyt ihan hetikohta, vieläkin perse puuduksissa 12vuoden koulunpenkin kulutuksesta *tirsk*

--
-Your Lordy Mistress-

PennyLane

#111 • • PennyLane

tomii, 14.11.2005 19:27:
Opiskelen 3D-apinaksi Evtek Muotoiluinstituutissa. Toivon mukaan teen valmistuttuani työtä animaattorina tai mallintajana. Saattaa kyl olla jatko-opinnotkin yhtenä mahdollisuutena tai lähtö muoilmalle työn perässä (ellei täällä ole joku *vink* tai jokin pidättelemässä sillä hetkellä). No aika näyttää... *hih*

Hehee, terkkuja Muotsikasta! Suljettujen ovien takaa eli konservointiosastolta... *nauru*

--
bass bass BASS!

tomii

#112 • • tomii kallion herttua

PennyLane, 19.11.2005 22:44:
---
---

Hehee, terkkuja Muotsikasta! Suljettujen ovien takaa eli konservointiosastolta... *nauru*

Terkut takasin! *hymy*

--
reivaan kunnes kuolen

Mandex

#113 • • Mandex
bioanalyytikko jouluna 2008*iloinen*
eli ihmisten piikittäjä *lmao*
Aeryn

#114 • • Aeryn
Minusta tulee isona insinööri *hih*

Olen opiskellut itseni jo datanomi+ylioppilaaksi ja nyt sitten oisi tarkoitus tahkota ittensä vielä Mediatekniikan insinööriksi HAMK Riihimäellä vuoteen 2008 mennessä. Puolet takana ja ainakin puolet viel edessä päin. *nauru*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Z_

#115 • • Z_ Axu
Tuleva, kaukainen sellainen ilmeisesti ainakin tällä tahdilla, ammattini on meteorologi (vaikkei tietystä ammatista voikaan tarkalleen puhua).

Eli fysiikkaa ja muuta sellaista kuivaa tai kivaa opiskellaan helsingin yliopistossa tutkintona filosofian maisteri. Mutta televisiossa mua tuskin näkee, ainakaan moneen moneen vuoteen.*iloinen*
Gnizhak

#116 • • Edited Gnizhak iku

Aeryn, 21.11.2005 14:44:
Minusta tulee isona insinööri *hih*

Olen opiskellut itseni jo datanomi+ylioppilaaksi ja nyt sitten oisi tarkoitus tahkota ittensä vielä Mediatekniikan insinööriksi HAMK Riihimäellä vuoteen 2008 mennessä. Puolet takana ja ainakin puolet viel edessä päin. *nauru*

Kuin sä jaksat Kuittista?
- terv. ex-IM02

Nykyään Mediatekniikan inssin papereita jahtaan EVTEK-Mediatekniikasta, osin ylläolevasta syystä. Pääosin siks ku pää ei kestäny Riihimäkeä. Todennäkösesti valmistuminen menee tonne 2008 tienoolle mullakin tosin vaikka alotin aiemmin :)
Taustalla on perustylsä kolmen vuoden lukio ja paskat yo-paperit, muuten oisin varmaan yliopistolla kun jäin viimekerralla yrittäessä 0.65 pojoo.. tai sit vaihtanu AMK:iin kun oon niin laiska :)

--
Don't Just Stand There

Aeryn

#117 • • Aeryn

Gnizhak, 22.11.2005 07:21:

Kuin sä jaksat Kuittista?
- terv. ex-IM02

Nykyään Mediatekniikan inssin papereita jahtaan EVTEK-Mediatekniikasta, osin ylläolevasta syystä. Pääosin siks ku pää ei kestäny Riihimäkeä. Todennäkösesti valmistuminen menee tonne 2008 tienoolle mullakin tosin vaikka alotin aiemmin :)
Taustalla on perustylsä kolmen vuoden lukio ja paskat yo-paperit, muuten oisin varmaan yliopistolla kun jäin viimekerralla yrittäessä 0.65 pojoo.. tai sit vaihtanu AMK:iin kun oon niin laiska :)

Kuittista nyt harva kestää muuta ku pakosta. *nauru**hih* Kuuleman mukaan se on vähän rauhottunu siitä mitä se joskus on ollu... mut kyl se edelleenkin hermoille käy sillä jatkuvalla selittämisellään ja pätemisellään. *eikä*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

MetsänHenki

#118 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
maalarix opiskelen ja valmistun keväällä *hihu* sit ois tarkotus pyrkii taikkii tai johonki taidepajalle *hih* jos sitä joskus vaikka pääsis sisustelee ihmisten kämppii *justjoo* *nauru* ei voi tietää mitä elämä tua tullessaan...
Samael Mighty

#119 • • Samael Mighty ((( no comments )))
Hjooh, työskentelen kansainvälisen lääkefirman suomalaisessa tytäryhtiössä, tuotantopuolella elikkä koneenhoitajana.. hohdokasta, ain't it? *joo*

Työn ohessa opiskelen myös RastorCollegessa teknikoksi, vaihtelevalla intensiviteetillä.. *hymy*

--
Innocue vivite, numen adest

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

#120 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

MetsänHenki, 23.11.2005 23:03:
maalarix opiskelen ja valmistun keväällä *hihu* sit ois tarkotus pyrkii taikkii tai johonki taidepajalle *hih* jos sitä joskus vaikka pääsis sisustelee ihmisten kämppii *justjoo* *nauru* ei voi tietää mitä elämä tua tullessaan...

Toivotaan parasta.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA