Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?

449 posts, 23 pages, 187,780 views

jUSSi

#101 • • Edited jUSSi äkäinen vanhus
Ohjelmistosuunnittelija. Koulutukseltani olen tietotekniikan insinööri (AMK). Laiskana paskana en jaksanut hakea TKK:lle, liikaa tekemistä. AMK oli sopivan lepposaa, ikinä ei tarvinnut tehdä himassa mitään (pl. pakollisen sähkölaskennan harkkatyöt).

Nyt olen sitten yli 5 1/2 vuotta koodannut C:tä ja Perliä työkseni :)
Stresspill

#102 • • Stresspill rendermonkeywrench
Titteli on tällä hetkellä 3d-suunnittelija/cg-artist ja toimenkuva on pienen yrityksen monitoimimies 3d-graffan, animaation ja liikkuvan kuvan efektoinnin parissa. Työ on huippukivaa ja päivät sika pitkiä. Henkisesti homma on kuitenkin tosi raskasta, koska vastuu on melkoinen ja deadlainit painavat päälle jatkuvasti. Koulutuspohja on medianomi/AMK, mutta taidot on opittu ihan muualta kuin koulunpenkiltä.

--
Aeria Gloris

cloud-c

#103 • • Edited cloud-c Re-form
Koulutus on:

-Peruskoulu
-Taidelukio
-Muotoiluinstituutti: Graafinen Suunnittelu (AMK)

Työssä tällä hetkellä Mainostoimistossa Art Directorina.
Kuukunen

#104 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Nyt opiskelen tietotekniikan DI:ksi.
Ensi vuonna pääsen toivottavasti opiskelemaan biologiaa, haluaisin biologian opettajaksi...

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Elmiira

#105 • • Elmiira

Peppi, 14.11.2005 15:45:
---
mikkihiiri, 14.11.2005 13:01:Tradenomihan musta tulee ja tavotteena, et pääsis tonne markkinoinnin- ja mainonnan alalle (copy ois aika ideaalinen tehtävä).

---

Hah, mullakin on mahdollisesti copywriterin tehtävät suunnitelmissa sitten, kun valmistun.

Meitähän on sitten monta *hymy*
Mainosala ja copyn hommat erityisesti kiinnostaa kovasti.

Itse olen viittä vaille valmis medianomi (AMK),
suuntautumisena käsikirjoitus.