Käytätkö nuuskaa?

399 posts, 20 pages, 614,367 views

domi

Posts: 7,069

#301 • • domi Työn sankari.

Jypã, 27.10.2007 14:30:
Mutta vittuako sönkkäätte täällä nuuska-topicissa millanen mä oon.


Ei täs oo kukaan sönkännyt, vaan totesimme että olet idiootti. Kumpikaan ei esittänyt vastakkaista mielipidettä, joten tämä oli vain vahvistus sille :)
Android

Posts: 3,908

#302 • • Android

Jypã, 27.10.2007 14:30:
Mutta vittuako sönkkäätte täällä nuuska-topicissa millanen mä oon.



No kyllä tuo "pussinuuska on naisille" kertoi ihan tarpeeksi jotta sinusta jonkinlasia johtopäätöksiä voi vetää.
Jypä

Posts: 116

#303 • • Jypä Raep

Android, 27.10.2007 16:38:
---
Jypã, 27.10.2007 14:30:
Mutta vittuako sönkkäätte täällä nuuska-topicissa millanen mä oon.

---


No kyllä tuo "pussinuuska on naisille" kertoi ihan tarpeeksi jotta sinusta jonkinlasia johtopäätöksiä voi vetää.



Semmoisen johtopäätöksen voitte vetää tosta mun mielipiteestä, että en käytä pussinuuskaa.

Ootte kyllä söpöjä kun takerrutte muiden kommentteihin, varsinkin niiden, jotka ovat tuntemattomampia ja voivat olla vaaraksi teidän egoillenne, joten teidän on joko pakko haukkua tuntemattomampi henkilö lyttyyn tai sitten muuten vaan levitellä että "tää tyyppi on ihan vitu h0mo 16v palliton kusipää menkää haukkuu se paskaks ja spämmäätte vittu sille kokoaja!!1".
nomic

Posts: 4,120

#305 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Jypã, 27.10.2007 16:47:
---
kiljahduksia!!



Tota... Olisikohan vika siellä suunnassa? Kyse ei ole siitä, että olet vasta liittynyt klubbariin, vaan kyse on noista aivopieruista, joita kirjoittelet. Ja kun seuraat tarkemmin eri aiheita, niin huomaat hyvin, kuinka on väittelyä myös heidän välillään, jotka on olleet jo paljon pidempään klubbarissa. Eli kyse ei ole siitä, että olet uusi, alaikäinen tai muuta semmoista. Kyse on vain siitä mitä päästää ulos päästään. Joskus kannattaa miettiä mitä kirjoittaa. Tosin, olisin olettanut että se bännäys mikseri.net:ssä olisi opettanut. Eipä tainnut...
Mar6

Posts: 2,178

#306 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
*tirsk*

--
-Where there is house there is a home-

sts

Posts: 7,969

#307 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Jypã, 27.10.2007 16:47:
-clips-



sä oot kyl skarppi kaveri :D

Pakko lainaa vähä talenttia "Elämän realiteettejen ymmärtämiseen tarvitaan kyllä vähän enemmän kilometrejä kuin teinivuodet, mitä jos menisit vielä kotiin hetkeksi kasvamaan"

Ja sulla on oikeasti vielä pitkä matka edessäs.
CM

Posts: 1,507

#308 • • CM
Android

Posts: 3,908

#311 • • Edited Android
EU on nyt päättänyt kieltää nuuskan myynnin myös Ruotsin aluevesillä eli 1.1.2008 jälkeen nuuskaa ei myydä suomalaisilla aluksilla enää ollenkaan.

Jos nuuskaa siis meinaatte ostaa niin olkaa tarkkana että valitsette aluksen joka purjehtii Ruotsin lipun alla.

Edit: nuuskan myynti on kuitenkin niin hyvää bisnestä että luultavasti loputkin laivat purjehtivat kohta Ruotsin lipun alla.
Android

Posts: 3,908

#313 • • Edited Android

DeeJay-Ego, 22.11.2007 19:14:
---
Android, 10.11.2007 19:17:
-Clips_

---

Täh*whaat* Mistä luit&tiedät? Oisko mtn linkkii johonkin kyseiseen aiheeseen?*justjoo*



Tuossa linkki http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ahvenanmaalaisvarustamot+Suomalaislaivojen+nuuskakielto+v%C3%A4%C3%A4rist%C3%A4%C3%A4+kilpailua/1135231721857

Ja tässä vastaus sähköpostiin jonka kirjoitin Viking Linelle


Hei!

Kiitos viestistäsi.

Nuuskaa myydään Suomen lipun alla liikennöivillä laivoilla
vielä helmikuuhun 2008 saakka, mutta vain Ruotsin aluevesillä.
Helmikuun 2008 jälkeen nuuskaa myydään vain Ruotsin lipun alla
liikennöivillä laivoilla (M/S Cinderella ja M/S Ålandsfärjan).

Voit siis ostaa nuuskaa vielä tammikuussa Suomen lipun alla
liikennöiviltä laivoilta (Ruotsin aluevesillä).


Ystävällisin terveisin

Viking Line Abp
Miia Taskinen
Myyntipalvelu



Itse olen tammikuussa menossa risteilylle täydentämään varastoja. Viking Linen aluksista yksikään Suomesta lähtevä laiva ei purjehdi Ruotsin lipun alla eli Vikingin laivoilla myynti loppuu kaikilla Suomesta kulkevila laivoilla helmikuusta lähtien. Tallink-Siljalla on kaksi alusta (M/S Festival ja M/S Symphony) jotka purjehtivat Ruotsin lipun alla eli näillä kahdella aluksella myynti jatkunee.
unoha

Posts: 929

#314 • • unoha Lti-/UG Collective
Kiitos infost, pitänee käydä tammikuus hakee täydennyst.

--
Never Quit !

nethr

Posts: 763

#315 • • nethr !!
No perhana! "Ehkä" tammikuussa pitää lähteä reissuun. Tulee kyl vaan pirun hankalaks jatkossa lähteä laivalle, kun pitää posotella eka Suomen Turkuun junalla. Ja sit viel se paluumatkakin !! No, se ei ole este, pelkkä hidaste *hihu*

Onneks nykyisessä duunissa voi tod näk vaihtaa helposti Tukholman toimistoon jos käy liikaa ahdistaa.

Niin, tai jos vaan lopettais nuuskan käytön *täh* ...Se nyt ei vaan ole oikea ratkaisu *nauru*

--
xD

unoha

Posts: 929

#316 • • unoha Lti-/UG Collective
Nyt Ruotsissa kolmatta päivää ja tullu tutustuttuu muutamaan uuteen merkkiin tarkemmin*hymy* Paremmat arvostelut sit myöhemmin*stop*

--
Never Quit !

Android

Posts: 3,908

#317 • • Edited Android
2006077815297334058_rs.jpg

Eiköhän näillä jonkin aikaa pärjäile =)

Torneittain 6x General, 3x Göteborgs Rapé, 3x Nick and Johnny ja 1x Grov. Sitten muutamia kiekkoja Onyxia, Ettania sekä löysää Generalia & Rapéta.

Nick and Johnnyn saatavuus on ainakin Vikingillä (Mariella) nyt todella hyvä, tarjouksena oli 5 tornia 4:n hinnalla. Tornien hintaa on hieman nostettu, elokuussa oli 22 euroa, nyt 25.

Laivojen valikoima kuitenkin on mitä on, joten Tukholmasta pitää käydä metsästämässä jos haluaa ei-niin-tavallista nuuskaa. Mukaan lähti sitten mm. Skruf stark, Diplomat, Granit, Lucky Strike, Röda Lacket, Tre Ankare, Montecristo ja Romeo Y Julieta.

Tukholmasta jos haluatte ostaa nuuskaa niin Capital Tobacco Drottninggatanilla (se kävelykaty joka johtaa Åhlénsiin ja Sergels Torgiin päin) on paikka jota suosittelen. Valikoima on paras jota olen nähnyt koskaan! Hinnat ovat tosin nyt nousseet Ruotsissa kun tupakkavero nostettiin joten kiekko on merkistä riippuen 35-50 SEK. Joten jos hamstrata mielii niin kipin kapin laivalle.

Pitäisi jossain vaiheessa tehdä arvio kaikista nuuskista jota on tullut kokeiltua, myös muiden kokemuksia olisi kiva kuulla.

Kuinka moni on muuten törmännyt seuraaviin nuuskiin? =)

Montecristo

Tupakka Kuubasta, vetenä käytetty norjalaista lähdevettä ja valmistettu Gotlannissa.

2006074651480289951_rs.jpg

2006008384070509696_rs.jpg

Romeo Y Julieta

Valmistettu samalla tavalla kuin Montecristo.

2006099029629702478_rs.jpg

2006062917473690949_rs.jpg

Näitä ei ihan joka paikasta saa. Västerlånggatanilla (Tukholman vanhassa kaupungissa) on sikareiden erikoiskauppa josta näitä saa. Varautukaa tosin maksamaan huomattavasti enemmän kuin nuuskasta tavallisesti.

Arviot sitten joskus =)
nethr

Posts: 763

#318 • • nethr !!

Android, 9.1.2008 13:16:
2006077815297334058_rs.jpg

Eiköhän näillä jonkin aikaa pärjäile =)



Aika hyvä setti kyl *hymy* Ite pääsen vasta viikon päästä reissuun, mutta sitten pitääkin tuoda aika isot satsit. Nyt on aikamoista kitkuttelua siihen asti *igor*

Kotona saa varmaan taas kuulla jääkaappitilan viemisestä *nauru* Olenkin ehdottanut isoman jääkapin hankkimista...

--
xD

stefanus

Posts: 192

#319 • • stefanus B.O.B.
Olis toi Abiristeily tos 14.02. mahtaako Europalta saada sillon vielä?
Kolera

Posts: 4,256

#320 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

stefanus, 16.1.2008 22:57:
Olis toi Abiristeily tos 14.02. mahtaako Europalta saada sillon vielä?


kun se ei ole ruotsin lipun alla niin suurella todennäköisyydellä ettoo kuraa saamassa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä