Käytätkö nuuskaa?

399 posts, 20 pages, 614,025 views

Jusuplussa

Posts: 1,292

#122 • • Jusuplussa UG-///
Kyl pussinuuskaa aina huuleen voi heittää, jos jollain on...eli aika harvoin
POSER

Posts: 800

#123 • • POSER Wimp and Poser

cPo, 17.3.2007 16:13:
Mitä mieltä ootte jos mimmillä on mörkö hytissä? Näin stadissa sangen kuuman mimmin, joka sit rupes ylähuulestaan tonkimaan pussia. Oli aikamoinen turn off..



Mikäs siinä, kyllähän naisetkin joutuu kestään meidän miesten käyttöö joten jos nainen haluaa käyttää niin ei oo mun asemani siitä vinkua sille... itekkään tuskin jätkät pitää jos muija valittaa sen olevan hirveetä ku käytät.

--
Keppiä Jehoville!

JayVee

Posts: 887

#124 • • JayVee FINRG / Supercharged
joutu lopettaa...nosti verenpaineen liian korkeeks :(

--
FINRG / Supercharged

Fyrisch

Posts: 4,525

#125 • • Fyrisch
koht pitäs taas käydä laivalt hakemas varastoon pikkasen.
Muikku

Posts: 427

#126 • • Muikku
Sori vaan, mut musta nuuska kuulostaa jotenki lame.

Ei pahalla.
Kim123

Posts: 127

#127 • • Kim123 jokke123
käytin 9vuotta mutta nyt yli puolivuotta ilman..onneksi pääsin eroon.

--
pioneer

unoha

Posts: 929

#128 • • Edited unoha Lti-/UG Collective

Wanna B, 17.3.2007 16:29:
---
cPo, 17.3.2007 16:13:
Mitä mieltä ootte jos mimmillä on mörkö hytissä? Näin stadissa sangen kuuman mimmin, joka sit rupes ylähuulestaan tonkimaan pussia. Oli aikamoinen turn off..

---


Ei toimi jos naisella on nuuska huules, se tosiaan toimii fiiliksen lamauttajana...



Joo naiselle Ruotsin ihanuus ei oikeen minun mielestä sovi, mutta en kyllä avaudukkaan jos käyttää niin käyttäköön mikäs minä olen arvostelemaan... tosin harvat naiset ymmärtävätkään hyvän päälle... Btw: Salee cPo oisit pannu sitä jokatapaukses?

--
Never Quit !

unoha

Posts: 929

#129 • • unoha Lti-/UG Collective

jokke123, 18.3.2007 19:58:
käytin 9vuotta mutta nyt yli puolivuotta ilman..onneksi pääsin eroon.



Onneksi?

--
Never Quit !

unoha

Posts: 929

#130 • • unoha Lti-/UG Collective

JayVee, 18.3.2007 19:13:
joutu lopettaa...nosti verenpaineen liian korkeeks :(



On se elämä julmaa :| Ootko sit kokonaan ilman mtn paheita? tupakoitko?

--
Never Quit !

Septique

Posts: 441

#131 • • Septique
Aika paljo frendeistä käyttää ja sillontällön nappailen niiltä sit :)
Kolera

Posts: 4,256

#133 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

cPo, 17.3.2007 16:13:
Mitä mieltä ootte jos mimmillä on mörkö hytissä? Näin stadissa sangen kuuman mimmin, joka sit rupes ylähuulestaan tonkimaan pussia. Oli aikamoinen turn off..


eipä se minua haittaa sen enempää kuin tupukin polttelu. Tokihan se kun naisten pitää aina olla niin siveitä ja kilttejä ja nättejä ja muuta paskaa niin se sitten useimpia tuppaa häiritsemään enemmänkin.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Fyrisch

Posts: 4,525

#134 • • Edited Fyrisch
onhan naisille keksitty pussinuuskaa kans, paljon pienempi pussiannos joka ei pullota, ja makuvaihtoehtoja löytyy sopivasti.

format_mini.gif

edit: kuva lisätty
Claquesous

Posts: 3,206

#135 • • Claquesous viidettä kolonnaa
SNUS

--
32. of December

Yoni

Posts: 440

#136 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Alottelin tuota typerää tapaa intissä ja jonkin aikaa siviilissä kunnes nuuska loppui... Siten loppui myös tapa ja ihan hyvä niin.
unoha

Posts: 929

#137 • • unoha Lti-/UG Collective

Yoni, 19.3.2007 02:40:
Alottelin tuota typerää tapaa intissä ja jonkin aikaa siviilissä kunnes nuuska loppui... Siten loppui myös tapa ja ihan hyvä niin.



Piditkö tunneillakin? Mitäs upseeristo tykkäs? Oliko vaikee saada sieltä käsin ostettuu Ruotsin ihanuutta? Diilasko joku? <--- Kauhee tenttiminen*hihu*

--
Never Quit !

Yoni

Posts: 440

#138 • • Yoni Tyhmä Vartija!

DeeJay-Ego, 19.3.2007 17:53:
---
Yoni, 19.3.2007 02:40:
Alottelin tuota typerää tapaa intissä ja jonkin aikaa siviilissä kunnes nuuska loppui... Siten loppui myös tapa ja ihan hyvä niin.

---


Piditkö tunneillakin? Mitäs upseeristo tykkäs? Oliko vaikee saada sieltä käsin ostettuu Ruotsin ihanuutta? Diilasko joku? <--- Kauhee tenttiminen*hihu*



Taisin pitää joo tunneillakin. Suuriosa upseeristosta käytti ite myös. Ja kyllä eräs alikessu diilasi sitä mulle ja muille jotka maksoi (oli samaa saapumiserää miun kanssa.)
unoha

Posts: 929

#139 • • unoha Lti-/UG Collective
Siinähän tuli kaikki kaipaamani vastaukset*hymy* Kiitos*nauru*

--
Never Quit !

Sin_nombre

Posts: 203

#140 • • Sin_nombre
en käytä. ja se on sitäpaitsi ihan mielettömän typerän näköstä ku porukka vetää tuolla ihan apinan näkösenä ku se nuuskäkökkäre siellä pullottaa...*poks*