Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 326,455 views

asdf

Posts: 3,155

#2841 • • asdf
Sininen LM pääsääntösesti, sen puutteessa sit valkonen Marlboro.
Peepee

Posts: 24

#2842 • • Peepee Auschwitzin atleetti
Kultainen Davidoff!
Tarsu

Posts: 2,449

#2843 • • Tarsu
vihreä kent a.k.a next

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

kala

Posts: 543

#2844 • • kala Selfmade Executable
Jooh, oli ihan hyvät kemut...

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

fantaB

Posts: 134

#2847 • • fantaB
Sillon tällön (aika harvoin) vihree mallu light

--
Come and take a trip with me
to a land where love is free...

Freja

Posts: 8,775

#2848 • • Freja Sihteeri

Freja, 27.10.2005 22:35:
Oivoih, minun vihreä Barclay *sydän* Kaipaan, ja en kaipaa. Mä oon savuton nyt *hihu*



Jaa katos, melkeen kaks vuotta savuttomana siis, tai ainakin lähes. Hmm. Iha jees.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

miGGi

Posts: 236

#2849 • • miGGi ...same shit, different asshole...
punainen smart

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Avatar
#2850 • • gnomex Guest
amiksen vastaus: jonkun toisen sätkä

hauskaa *pökr*
Avangion

Posts: 2,529

#2851 • • Avangion Punakardinaali
Maistuuhan ne kaikki. Hemmetin pahalta nimittäin. *hahjust*


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Progress

Posts: 955

#2852 • • Progress
menthol green Kent. -ei muita.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

tupilo

Posts: 10

#2853 • • tupilo
pääsin tossa muutama viikko sitten maistamaan corner- merkkistä savuketta ja oli oikein hieno kokemus: pehmeää, lämmintä ja oi, niin pehmeää! mut ihan normaalisti punainen level, ehdottomasti! onneks sitäkin saa nykyään suomestakin..
¡ Previous post about a year ago !
seilori

Posts: 482

#2854 • • seilori
Jättikiitokset Entropylle yhdistä vuoden parhaista bileistäni! Ja Jeminalle ja Oddille pizzaleipuri-etkoista :)

Bileissä oli vaikka mitä positiviista; dj:en selektiot olivat nykypäivän trendistä poiketen riittävän potkivaa omaan makuuni, tila toi muistot mieleen vuosikymmenen takaa, äänentoisto oli lähes prikuulleen optimaalisella voimakkuudella, paikalla oli paljon kavereita (myös muista piireistä kuin entropy-hytky) mutta myös uusia naamoja, tunnelma oli rento ja ennenkaikkea ihmiset olivat hyväntuulisia ja helposti lähestyttäviä (vaikka yksin kotiin tulinkin :( ;).

Kuvaaminenkin saattoi jossain määrin onnistua kun olin vaan sopivasti pienessä iloisessa huppelissa, täytyy päivällä vilkuilla että mitä kameraan on jäänyt.

<3
Avatar
#2855 • • Edited astaroth Guest
kivat oli discot

oli kiva käydä pyörähtämässä turquses haistelemassa ilmaa pienen tauon jälkeen. oli mukavaa tavata monia ihmisiä irl ja kaliakin uppos kivasti parin päivään pohjien jälkeen

kaiken kaikkiaan sympaattista bilehenkeä aistittavissa all around ja kiitokset vielä nutille jälleen kerran soittoseurasta. sanoisin olleeni ihan bileissä

ps. laite bongattu. wtf?

edit: klubbari ei näköjään halua liittää otsikkoa automaattisesti. onnea vielä samille
scold

Posts: 471

#2856 • • scold Therapist (Distortion)
Turku on täynnä yllätyksiä. Onnea Samille vielä kerran =D
stewie

Posts: 54

#2857 • • stewie cloud-9
I found my Flipside! Loistavat kemut.....
Comandante

Posts: 359

#2858 • • Comandante aka Miranda
Oli oikeen hienot kemut, allekirjoittanutkin pääs tanssaamaan pitkästä aikaa, ja vielä selvinpäin.

--
Hooverhullu

Sin_nombre

Posts: 203

#2859 • • Sin_nombre
huh, olipas mahtavaa musakkia.*plur*
tälläisiä paljon lisää

KIITOS
Aeslie

Posts: 356

#2860 • • Aeslie
Tuli kävästyä, tais jopa tulla tanssahdeltua pari askelta.

ps. Illan parhaan biisin veti hardstyle mafia , sitä voi sitten miettiä että mikä biiis ;)