Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 350,143 views

Tini-

#2861 • • Tini-
Kiitos hyvistä kemuista..tällasia lisää turkuun ;)
Jalat ihan tohjona polkkaamisesta,mut kivaa oli!!!!
sapeli

#2862 • • sapeli jokukukamikä?
Oli kyl mahtavat bileet! Ekaan ilmaiseen bussiin ei mahtunut mutta melkein yhtä helposti pääsi kuitenkin Kampista normibussilla paikan päälle, ja saatiin vähän seikkailuhenkeäkin mukaan kun ei kukaan oikein tiennyt miten bussipysäkiltä löytää paikan päälle... *hih*

Parhaita paloja:
+ kohtuuhintaiset tarjoilut
+ koko ajan hyvää musaa pääareenalla
+ ihmiset hyvillä mielin
+ omat kaverit
+ paljon UV:tä

Ja miinuksia en oikeastaan keksikään sitten ollenkaan! *nauru* Eli hyvät oli bileet. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Syntse

#2863 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Onnitelut viel Samille...

Kyl bileet oli mahtavat... näytti hyvälle, kuulosti hyvälle ja juoma maistu.

Hki bussi oli oikein mukavasti järjestetty kiitokset siitä ja matkaseurasta kanssamatkustajille.
Worin

#2864 • • Worin
No kyllä palveli. Meidän hämeenlinnan ekskursion kuljettaja sai vielä cd:n, et sitä sit paukutettiin pois mennessä :)
Hyzenthlay

#2865 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
täytyy kyl sanoo et erittäin hyvin järkätyt bileet kaikin puolin! erityisesti kuljetus bilepaikalle (tai sielt takaisin) oli enemmän kuin hyvä juttu. Iso kiitos entropylle *hihu*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Dandi

#2866 • • Dandi *sanaton*
Kiitos ja kumarrus! Kivaa oli! Kävely tosin tuottaa hetken tuskaa, sillä polkaatua tuli... mutta oli se sen arvoista!*aplodit*

--
Aliquando insanine iucundum est

Nightraver

#2867 • • Nightraver Nightraver
Huh huh oli kyllä melkoista mäiskettä. Enpä muista hetkeen, millon olis viimeksi tullut tampattua näin rankasti *jiihaa*. Todellakin käveleminen vaatii jo pientä asennetta kyllä sen verran paikkoja särkee *hih*

Kiitos järjestäneelle taholle. Oli oikein mukava piipahtaa Turuus *hymy*

--
In TRANCE We TRUST

fisq

#2868 • • fisq
Olipas taas kemut. Itse olin tosin selvin päin mutta silti sielä soitettiin muutamia suosikki biiisejäni kiitos niistä! Äänentoisto oli pääasiassa hyvää, mutta jossain kappaleissa ääni meni vähän monoksi. Ehdoton suosikki oli Nico and Tetta - Untouchables ;)

ja pienenä miinuksena oli jengin sekasuus... ambulanssi pihassa ja muutamia rähinäviinaa ottaneita.
AcidR

#2869 • • Edited AcidR Serine (Distortion)
Huhhuh mitkä pirskeet *känni*

Ja onnee viel kerran samille
Verottaja

#2870 • • Verottaja no-life / luuviulu
Mainiot bileet. Oli tilaa tanssia, hyvää musaa, ja volat oli mun mielestä kohdillaan, ei liian kovalla eikä liian hiljaisella. Kiitos ja onnea!

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

#2871 • • Edited Krankkenhakken Guest
Kiitokset mielettömistä bileistä! Musa oli jo alkuillasta hyvää eikä mitään nössöilyä.
Bussikyydillä Helsingistä Turkuun sai hyvin selville mikä on stadilaisten asenne Turkua kohtaan; "Me ollaan menos Turkuun onks rokotukset kunnos?!" *lmao*

Oli kuuma, meikit levis ja kengät hiersi kantapäät verille mut eipä haitannu ja vetelin ihan kympillä.
Jos oikein muistan niin Criss vs. Friik veti kovimman setin! *aplodit*
Stylet ei täl kertaa uponnu niin hyvin mitä yleensä mut hyvää se silti oli.

Kuulin valituksia lasereista mut mua ei osottanu missään vaihees silmään vaikka tanssein edessä, keskellä, takana ja sivulla. :D

Niin ja kuvia kiitos! *nauru*
SASHA  F

#2872 • • SASHA F
Kiitoksia kaikille paikalla oleville, oli tosi mukawat pirskeet.
Nyt koitetaan selvitä pikku hiljaa hehe
*känni**tanssittel**pepsodent*
Vincet

#2873 • • Vincet
Jaahas.. tuli sit rekisteröityä klubbariinkin... monesti olen sivuja lukenyt etc.. mut nyt vasta ajattelin tulla.. ehkä olen jo tarpeeksi kypsä siihen *ding*

Mut jooh.. asiaan:

Huh.... Tampattua tuli oikein urakalla... siinä kului pääsiäiskalorit *jiihaa*
Kannatti lupautua kuskiksi... ja tällä tavoin varmistaa pääsy aivan messeviin bileisiin... Illan kruunasi kyllä bileistä saatu cd-lätty joka piti kotimatkan Hämptowniin virkeänä *aplodit*

Joku yritti ostaa mun krakankin... en myynyt.. pitää ehkä väsätä useampi yksilö kapitalismin rattaisiin *blush*

--
Come with me to the dance floor,
You and me cause that´s what it´s for
Show me now what is it
You got to be doing
And the music in the house... is so soothing

Zakna

#2874 • • Zakna
Hienoot bileet kyllä, soundit kohdillaan ja porukkaa mukavasti. Kiitos ja Onnea
merzu

#2875 • • Edited merzu
Kiitos Entropylle kaikin puolin erittäin hyvin onnistuneista bileistä *sydän*
Mazzaus

#2876 • • Mazzaus Screecher (Distortion)
joo, vaikka suoraa duunista lähinkin ni jakso kyl mallikkaasti kiitos hyvien bileiden, oli hyvä meno. :)) *känni* kiits ja onnea viel samille
Tape

#2878 • • Edited Tape
Erittäin hyvää musaa ja kyl turustakin löytyy hyviä paikkoja... Flipside yllätti positiivisesti o/

Kuulemma hese oli lähellä ku nälkä iski taas mut en tietenkään tajunu sitä keltään ajoissa kysyä :(

Ihan pirun kivaa oli ottaen huomioon et oon juuri selvinny kahesta flunssasta ja silmätulehduksesta ja tuli jopa otettua muutama

Kiitos synttärisankarille bussista ja bileistä mahtavaa oli...

Tämä kaveri painuu takaisin pehkuihin --->>>

E: Jos tälläistä on lisää tiedossa niin voisin jopa lähteä toistamiseen turkuun :D

ja kyllä dösäs huomas pk-seudun asenteen turkua kohtaan.. oli jo aika paha aluks ja paheni ku tuli kyltti että Turku 10km

--
This is what I love and can`t stop loving!

Drugs is for losers!

#2879 • • Edited Sunshine^82 Guest
:D Kiitos bileistä, meno oli aika hupaisa! *tanssittel* *pahis* nyt ei auta kun juoda lisää kaljaa *känni*

Edit. äänentoisto oli kohdillaan!! iso plussa siitä ja selvisi illasta hienosti ilman korvatulppia. <3
larpap

#2880 • • larpap UG
Kiitos! viellä samille