Pienenä luulin / uskoin että...

430 posts, 22 pages, 135,666 views

wiwi

#181 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Että ei ole yhtään mitenkään mahdollista että kilo lyijyä ja kilo höyheniä painaa saman verran. Sitten mun vanhempien oli vielä pakko kiusata kysymällä uudestaan ja uudestaan että kumpi painaa enemmän. Joka kerta aloin itkeä turhautumisesta kun tiesin niiin hyvin, ettei höyhenet voi sitten millään painaa saman verran kuin lyijy.

Tyhmät aikuiset*igor*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

oooo

#182 • • oooo
Luulin, että kun menee ulkomaille on kahden maan välillä selvä raja; toisella puolella sataa lunta ja on kylmä, toisella puolella taas paistaa aurinko ja on lämmintä... *nauru*

Onhan sitä luullu kaikenlaista, kun vaan muistus mieleen...
pörri

#183 • • pörri
Hauskoija juttuja kyllä.....

Mä taas luulin että routa on joku eläin joka ryömii maan alla...
pörri

#184 • • pörri
Ai niin ja sit luulin kyl vielä että jos oli sähkökatkos että se on vain meillä ja äidin syy...olin sil lompsinu naapuriin ja tullu sielt pian häntä koipien välis takas...niin ja isoisän akvaariokalat oli muikkuja...
#185 • • infiana Guest
Itse asiassa tosi vanhana vielä luulin että suomessa ei ikinä voi syttyä sotaa koska äiti oli niin luvannut. Olin varmaan teiniikäinen kun tajusin että sehän on täysin mahdollista.
Jännä miten sitä uskoo kun äiti vannoo.
typ0

#186 • • typ0 syntax error

Sparky, 19.12.2005 10:22:
Ranskassa maitokahvit juodaan espanjalaisittain: Café Olé

sori putosin aika lahjakkaasti x)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Kolera

#187 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
en tiiä onko jo ollut tämä täällä mutta kun on oikeen humalassa ni näkee kaiken kahtena. En voi sanoa et oonko joskus nähnyt kaiken kahtena ku muistaminen on aika hankalaa mut lähinnä se on ollu vaan sitä etten oo nähny mitää *nauru*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Roosa

#188 • • Roosa

Saarre, 25.10.2005 17:49:
meil oli joskus perunoita ja kinusin että haluun makaroonia niin äiti sano että makarooniki on tehty perunasta.. siinä sitte sinisilmäsenä söin perunaa siitälähtien

Itse en jostain syystä suostunut syömään lapsena riisiä. Äiti totesin kerran sen olevan kiinalaisten makaronia... siitä lähtien olen riisiä syönyt *nauru*
MiMoSa

#189 • • MiMoSa
Mä luulin pienenä et kun joku joutuu putkaan, niin se laitetaan johonkin ahtaaseen putkeen...*toktok*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Mai

#190 • • Mai Villikisu
Olin joku ehkä 10-12 vuotias

a) Suuseksi tarkoittaa suutelemista

b) Imatra on Espanjassa

*eiei*
Muhvi-

#191 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
No ei oo mulle sattunu, mut kaveri luuli pienen et kaikki oli ennen mustavalkosta, joskus 50-60 luvulla, koska elokuvatki oli. *hihu*

Luulin et Michael Jackson on joku death metal laulaja. *ding*

--
It was once my life - it was my life at one time.

unitarina

#192 • • unitarina
Mä kuvittelin hyvin pitkään, että Jokerit sama kun Suomen maajoukkue.
Niin ja että valkosista lehmistä tulee maitoa, ruskeista kaakaota, sekavärisistä jogurttia jne.

Oon hyvin viisas *tirsk*

--
*jiihaa*

lohikarme

#193 • • lohikarme RitariVittupää
Notta maailma oli mustavalkoinen ennen vanhaan... kyselin isältä että miltä tuntu herätä ja nähdä värit yht'äkkiä *tirsk*

--
Qualis artifex pereo

MiMoSa

#194 • • MiMoSa

wiwi, 2.1.2006 21:03:
Että jos otsatukkaa kasvattaa tarpeeksi pitkään se tippuu pois. Juontaa juurensa siitä kun mulla oli pienenä aina lyhyt otsis niin äiti ehdotti että "kasvattaisin sen pois" eli siis antaisin kasvaa pitkäksi. Mikä pettymys kun sitä jännittävää hetkeä ei sitten koskaan tullutkaan*vink*

Mä pohdin pienenä ihan samaa et miten hiukset voi kasvattaa pois kun leikatahan ne pitäis...*nauru*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

pirpeli

#195 • • pirpeli
...Puuvilla-aluspöksyistä saa tikkuja pyllyyn...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Takyon

#196 • • Takyon Möwkö

yukie^, 6.2.2006 18:59:
No ei oo mulle sattunu, mut kaveri luuli pienen et kaikki oli ennen mustavalkosta, joskus 50-60 luvulla, koska elokuvatki oli. *hihu*

Mä en osaa vieläkään kunnolla kuvitella värejä noille ajoille :P

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Jago

#197 • • Jago un-trained monkee

Takyon, 23.2.2006 19:23:
---
yukie^, 6.2.2006 18:59:

---

Mä en osaa vieläkään kunnolla kuvitella värejä noille ajoille :P

en mäkään. ainakin luulee että ne värit oli silloin semmosia kuin on niiden elokuvien väritetyissä versioissa tai semmoista 70luvun tvsarjojen väriä korkeintaan, mutta aika paljon mustan ja valkosen erisävyjä*lmao*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

djavol

#198 • • djavol Angel Of Sin
mä luulin ihan tosissaan että jos nukun sängyn reunalla, nii joku mörkö nappaa mut sielt... *ding* siksi en kai tykkää vieläkään nukkua siellä *tirsk*

--
Do not mess with me

kakku111

#199 • • kakku111 pikku pioneeri
mä luulin että meidän isä käy joka ilta sytyttää valon särkänniemen huipulle (oliskohan isoveljillä ollut osuutta asiaan:))
sit luulin että iilimadot kaivautuu ihon sisään ja menee syömään sydämen*senkin*
suuri arvoitus oli myös se että miten joku on jaksanut liimata hienoosokerista paloja eli palasokereita.. *tirsk*

ja paljon muuta tyhmää on tullut luultua :)

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

kakku111

#200 • • kakku111 pikku pioneeri
niin juu ja sit olin 5 vanhana sanonut äidille että nyt mä vasta huomasin että mähän oon karoliina enkä elina(elina on kaksois-siskoni).

oli siinä äitillä ollut naurussa pitämistä ja kuittailee siitä vieläkin *nauru*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.