Kenestä seuraava presidentti?

956 posts, 48 pages, 396,268 views

Juhgu

Posts: 7,921

#181 • • Juhgu Virnistelijä

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:08:
---
Tuntuu vaan et suomen systeemi on sellanen, että jos haluut yrittää kukaan ei tue sua ja jos heittäydyt täys loiseks kaikki on paapomassa. En ole sitä mieltä että kenenkään pitäisi nälkään yms. kuolla, mut jokainen on oman onnensa seppä.



Kyllähän uusia yrityksiä autetaan alkuun. Siinä vaiheessa kun on suurituloinen, pärjää tukemattakin. "Täys loiseks" ei voi heittäytyä jos saa tuloja, ja mitä nyt sosiaaliavustuksien varassa elävien edesottamuksia olen seurannut, niin erittäin harva haluaa olla siinä tilanteessa. Enkä nyt esim. jotain toimeentulotukea kuvailisi sanoin "kaikki on paapomassa", vaikka sillä asunnon ja ruoan kustantaakin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

mane

Posts: 137

#182 • • mane

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:08:
---



Ja, jos sinun mielestä Suomen nykyisillä sosiaalituilla tulee hyvin toimeen niin miksi Suomessa elää moni köyhyyrajan alapuolella.
Ja vaikka kuinka heittäisit vain läppää omasta mielestäsi, esim kokoomus ei heitä, väittäessään että kun tuloeroja kasvattaa niin pienempituloisten ostovoima ei laske.
Juhgu

Posts: 7,921

#183 • • Edited Juhgu Virnistelijä

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:15:
---
Mut sekin on perseestä että ihmiset jotka käyttävät viinaa asiallisesti, joutuvat kärsimään ( eli maksamaan vitusti veroa ) sellaisten ihmisten takia, jotka ei osaa ottaa asiallisesti.



Niille jotka juovat asiallisesti, ei alkoholivero ole yhtään mikään ongelma. Eikä kärsimys.



MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:17:
---
tarvii tai ei, mut miks syyttömien pitää maksaa??



Nii mixei ne voi vaa pitää niit massei ku on iha ite ne tienannu?!?!?1+11½! *justjoo*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#185 • • Edited Gilgamint.com Making questions
voiha sitä keittää omaa ponuu jos sit silt tuntuu et ostettu viina o liia hintavaa =D=D=D=D
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#186 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

_mane_, 24.11.2005 03:20:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:08:
---


---


Ja, jos sinun mielestä Suomen nykyisillä sosiaalituilla tulee hyvin toimeen niin miksi Suomessa elää moni köyhyyrajan alapuolella.
Ja vaikka kuinka heittäisit vain läppää omasta mielestäsi, esim kokoomus ei heitä, väittäessään että kun tuloeroja kasvattaa niin pienempituloisten ostovoima ei laske.



Oon ite kokoomuksen linjoilla. Onks se mun vika jos jollain ei oo rahaa, jokainen on oman onnensa seppä.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#188 • • Gilgamint.com Making questions

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:23:
---
_mane_, 24.11.2005 03:20:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:08:
---


---


Ja, jos sinun mielestä Suomen nykyisillä sosiaalituilla tulee hyvin toimeen niin miksi Suomessa elää moni köyhyyrajan alapuolella.
Ja vaikka kuinka heittäisit vain läppää omasta mielestäsi, esim kokoomus ei heitä, väittäessään että kun tuloeroja kasvattaa niin pienempituloisten ostovoima ei laske.

---


Oon ite kokoomuksen linjoilla. Onks se mun vika jos jollain ei oo rahaa, jokainen on oman onnensa seppä.



mul on kyl semmone fiilis ettei kokoomus oo sitä mieltä et jokainen on oman onnensa seppä... siis jos köyhyys menee liian pitkälle ja köyhyysrajan alapuolella elää liikaa jengiä joita ei kiinnosta enää vittuakaa mikää... ni it be good trouble ku alkaa looting ja rioting... ranskassa jengi vähä tais näyttää esimakua tommosesta...
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#190 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

DR 100N, 24.11.2005 03:26:

mul on kyl semmone fiilis ettei kokoomus oo sitä mieltä et jokainen on oman onnensa seppä... siis jos köyhyys menee liian pitkälle ja köyhyysrajan alapuolella elää liikaa jengiä joita ei kiinnosta enää vittuakaa mikää... ni it be good trouble ku alkaa looting ja rioting... ranskassa jengi vähä tais näyttää esimakua tommosesta...



Eiks ne mellakoijat ollu pääosin ulkomaalaisia, eikö rikolliset ulkomaalaiset voi karkoittaa kotimaahansa?

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Juhgu

Posts: 7,921

#193 • • Juhgu Virnistelijä

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:23:
---
Oon ite kokoomuksen linjoilla. Onks se mun vika jos jollain ei oo rahaa, jokainen on oman onnensa seppä.



Jeespoks. Ehkä tulevaisuudessa tapahtuu jotain yllättävää ja jäät täysin puille paljaille. Sitten kun haluaisit parikymmentä senttiä makaroniin, sosiaalitoimiston työntekijä voisi todeta että "no hei, ei oo mun vika jos sulla ei oo rahaa".

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

mane

Posts: 137

#194 • • mane

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:23:
---
[


Oon ite kokoomuksen linjoilla. Onks se mun vika jos jollain ei oo rahaa, jokainen on oman onnensa seppä.



Eikö ole ikinä tullut mieleen ettei kaikilla ole samoja lähtökohtia elämään. Ootko ite keksinyt jotain maailmaa mullistavaa jolla koet olevasi oikeutettu parempiin tuloihin kuin esim. Jorma Ollila. Ollilallahan on niin paljon rahasta pulaa, että alkaa ihan itkettämään sen maksamien verojen määrä. Sitäpaitsi rikkaitahan suositaan tälläkin hetkellä aika helvetesti pääomaveron yhteydessä. Kaikki spurguthan elelee osingoilla ja osakkeiden myynnistä tulevilla tuotoilla.
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#195 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

_mane_, 24.11.2005 03:33:
Kaikki spurguthan elelee osingoilla ja osakkeiden myynnistä tulevilla tuotoilla.



Jos on spuge ja kiskoo lasolia niin ei voi muuta sanoa kun omaa tyhmyyttä. *nauru*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

mane

Posts: 137

#196 • • mane

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:28:

Eiks ne mellakoijat ollu pääosin ulkomaalaisia, eikö rikolliset ulkomaalaiset voi karkoittaa kotimaahansa?



Ne rikolliset niistä maista joista Ranskan varallisuus pohjautuu siirtomaa-ajoista lähtien. Mellakat johtuvat nimenomaan siitä, että osa yhteiskunnasta ajettu niin ahtaalle ettei ole mitään hävittävää.
Juhgu

Posts: 7,921

#197 • • Juhgu Virnistelijä

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:35:
---
Jos on spuge ja kiskoo lasolia niin ei voi muuta sanoa kun omaa tyhmyyttä. *nauru*



Jep. Yleensäottaenkin köyhyysrajan alapuolella elävien ihmisten vaikeudet johtuu pääosin siitä, että ne vaan on niin vitun tyhmää jengiä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#198 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Juhgu, 24.11.2005 03:32:

Jeespoks. Ehkä tulevaisuudessa tapahtuu jotain yllättävää ja jäät täysin puille paljaille. Sitten kun haluaisit parikymmentä senttiä makaroniin, sosiaalitoimiston työntekijä voisi todeta että "no hei, ei oo mun vika jos sulla ei oo rahaa".



Kyllä aina jostain sen verran rahaa kaivaa. Omasta tahdosta kiinni.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Juhgu

Posts: 7,921

#199 • • Juhgu Virnistelijä

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:37:
---
Kyllä aina jostain sen verran rahaa kaivaa. Omasta tahdosta kiinni.



Ja kyllä nyt vuokraan aina jostain ne massit löytyy, eikä mahd. lasten elättäminenkään oikeasti ole niin iso ongelma. Esim. sohvatyynyjen välistä löytyy tosi usein muutama kolikko.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#200 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

_mane_, 24.11.2005 03:37:

Ne rikolliset niistä maista joista Ranskan varallisuus pohjautuu siirtomaa-ajoista lähtien. Mellakat johtuvat nimenomaan siitä, että osa yhteiskunnasta ajettu niin ahtaalle ettei ole mitään hävittävää.



Sun ratkaisu olisi tietysti se että sosialisoidaan varakkaiden omaisuus ja jaetaan pummeille. Perustetaan Suomen kansandemokraattinen tasavalta ja tehään susta propagandaministeri.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA