Kenestä seuraava presidentti?

956 posts, 48 pages, 396,512 views

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#161 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

DR 100N, 24.11.2005 02:56:


ite ajattelin lähinnä muuttoa pois isompaan kaupunkiin jossa kukaan ei tunne minua ja eikä minun tarvitse tuntea ketään. tykkään enemmän megalopoliksista... =D



Kuin myös *nauru* Tuol pikkukylissä vituttaa kun kaikki kyttää toisiaan.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#162 • • Gilgamint.com Making questions

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 02:57:
---
DR 100N, 24.11.2005 02:56:


ite ajattelin lähinnä muuttoa pois isompaan kaupunkiin jossa kukaan ei tunne minua ja eikä minun tarvitse tuntea ketään. tykkään enemmän megalopoliksista... =D

---


Kuin myös *nauru* Tuol pikkukylissä vituttaa kun kaikki kyttää toisiaan.



Lainaus tuntematon:

Helsinki on euroopan kouvola! =D=D=D=D=D eiks tää stadiki oo pikkukylä jos jengi vahtaa toisiaa...
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#163 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

_mane_, 24.11.2005 02:57:


Joo-o. Kerro miks varakkaita SYRJIVÄ verotus pitäis saada pois. Enemmän niillä varakkailla on sitä rahaa käytössä kuin keskiluokalla, vaikka verotus pysyisi nykyisenä. Alkaa suoraan sanottuna ahdistamaan se , että Suomikin alkaa olla täynnä tuollaisia itsekkäitä mulle kaikki ja heti tyyppejä, joilla ei ole mitään käsitystä normaalista elämästä.
Ja mainitseppas joku hyvinvointivaltio jossa yhteiskunta toimii kannattamallasi verotuksella.



Jos joku on tehny pitkään duunia tai keksinyt jonkun uuden hyvän liikeidean, miksi hänen täytyy silloin kustantaa kaikkien sossupummien elämää. Mielestäni jokaiselle on oikeus nauttia itse tienaamistaan rahoista. Eestis ja jenkeissä homma toimii. *iloinen*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

mane

Posts: 137

#164 • • mane

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:00:
---
Jos joku on tehny pitkään duunia tai keksinyt jonkun uuden hyvän liikeidean, miksi hänen täytyy silloin kustantaa kaikkien sossupummien elämää. Mielestäni jokaiselle on oikeus nauttia itse tienaamistaan rahoista. Eestis ja jenkeissä homma toimii. *iloinen*


Mun puolesta voit muuttaa kavereittes kanssa sinne eestii. *nauru*
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#165 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

DR 100N, 24.11.2005 02:58:


Lainaus tuntematon:

Helsinki on euroopan kouvola! =D=D=D=D=D eiks tää stadiki oo pikkukylä jos jengi vahtaa toisiaa...



Helsinki on täys takapajula. *nauru*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#166 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

_mane_, 24.11.2005 03:01:

Mun puolesta voit muuttaa kavereittes kanssa sinne eestii. *nauru*



Jos mun kaikki kaverit muuttas eestiin, kukas sit teidän elämisen maksas *nauru*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#167 • • Edited Gilgamint.com Making questions

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:00:
---
_mane_, 24.11.2005 02:57:


Joo-o. Kerro miks varakkaita SYRJIVÄ verotus pitäis saada pois. Enemmän niillä varakkailla on sitä rahaa käytössä kuin keskiluokalla, vaikka verotus pysyisi nykyisenä. Alkaa suoraan sanottuna ahdistamaan se , että Suomikin alkaa olla täynnä tuollaisia itsekkäitä mulle kaikki ja heti tyyppejä, joilla ei ole mitään käsitystä normaalista elämästä.
Ja mainitseppas joku hyvinvointivaltio jossa yhteiskunta toimii kannattamallasi verotuksella.

---


Jos joku on tehny pitkään duunia tai keksinyt jonkun uuden hyvän liikeidean, miksi hänen täytyy silloin kustantaa kaikkien sossupummien elämää. Mielestäni jokaiselle on oikeus nauttia itse tienaamistaan rahoista. Eestis ja jenkeissä homma toimii. *iloinen*



Mä kannatan ainakin ite kansalaispalkkaa KAIKILLE... mutta samalla kannatan myös että veroprosentti olisi kaikille ihan sama... sanotaan esim. 35% haha eipäs laiteta viel mitää perusteluja...
tasaveroprosentista sen verran, että kaverin mutsi vähens töitään puolella jollonka sen verojen jälkeiset tulot tippu vaan 15% vaikka ennen veroja tulot tippu puolella.... joka ei kyllä ole mikään kannustin työn tekoon... päinvastoin... mutta ihmisiä pitää tukea. ja jos joku ei halua tehdä rahallisia töitä niin miksi hänen pitäisi? 700 euroa kuussa ei ole hääppöinen summa... eli jos haluaa enemmän niin töihin.
Juhgu

Posts: 7,921

#168 • • Juhgu Virnistelijä

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:00:
---
_mane_, 24.11.2005 02:57:
---
Jos joku on tehny pitkään duunia tai keksinyt jonkun uuden hyvän liikeidean, miksi hänen täytyy silloin kustantaa kaikkien sossupummien elämää. Mielestäni jokaiselle on oikeus nauttia itse tienaamistaan rahoista.



Entäs sit jos liikeidea meneekin reisille ja tulee vararikko? Sit voi kuolla vaikka nälkään kun ei vaan osannu?

Enivei, jos nyt välttämättä haluaa pitää ton asenteen, niin sit vois vaikka lähteä ajamaan toimeentulotuen vähentämistä. Verorahoilla kun kustannetaan aika paljon kaikkea muutakin hyödyllistä kuin "sossupummien elämä".

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

mane

Posts: 137

#169 • • mane

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:03:
---
Jos mun kaikki kaverit muuttas eestiin, kukas sit teidän elämisen maksas *nauru*




No onhan Suomessa joulupukki jonka vuosittainen liikevaihto lähentelee 500 miljardia :a, et kyl me pärjätää, koska lahjavero on aika törkeä Suomessa.
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#170 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

Juhgu, 24.11.2005 03:05:


Entäs sit jos liikeidea meneekin reisille ja tulee vararikko? Sit voi kuolla vaikka nälkään kun ei vaan osannu?

Enivei, jos nyt välttämättä haluaa pitää ton asenteen, niin sit vois vaikka lähteä ajamaan toimeentulotuen vähentämistä. Verorahoilla kun kustannetaan aika paljon kaikkea muutakin hyödyllistä kuin "sossupummien elämä".



Tuntuu vaan et suomen systeemi on sellanen, että jos haluut yrittää kukaan ei tue sua ja jos heittäydyt täys loiseks kaikki on paapomassa. En ole sitä mieltä että kenenkään pitäisi nälkään yms. kuolla, mut jokainen on oman onnensa seppä.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#171 • • Gilgamint.com Making questions

_mane_, 24.11.2005 03:06:
---
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:03:
---
Jos mun kaikki kaverit muuttas eestiin, kukas sit teidän elämisen maksas *nauru*

---



No onhan Suomessa joulupukki jonka vuosittainen liikevaihto lähentelee 500 miljardia :a, et kyl me pärjätää, koska lahjavero on aika törkeä Suomessa.



haha osa verotuloista on ilmaa =D
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#172 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

_mane_, 24.11.2005 03:06:


No onhan Suomessa joulupukki jonka vuosittainen liikevaihto lähentelee 500 miljardia :a, et kyl me pärjätää, koska lahjavero on aika törkeä Suomessa.



Pääsiäispupu vois myös auttaa tiukan paikan tullen *nauru*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Riku

Posts: 3,187

#173 • • Riku The Little Prince

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 02:42:
...(about kaikki, vitsiä tai ei)...

Anteeksi mutta ottaisit nyt asioista edes hieman selvää ennenkuin naureskelet täällä muille. Mielipideasioitahan nämä ovat, mutta sun faktat ja asenteet tuntuu olevan aika omituisia / hukassa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#174 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

pHaze, 24.11.2005 03:11:

Anteeksi mutta ottaisit nyt asioista edes hieman selvää ennenkuin naureskelet täällä muille. Mielipideasioitahan nämä ovat, mutta sun faktat ja asenteet tuntuu olevan aika omituisia / hukassa.



Millä perusteella voit sanoo et mun asenteet on hukassa?
*nauru*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#175 • • Edited Gilgamint.com Making questions
ite ainaski oon sitämieltä että suomessa on monessakin kohtaa verotus persiällään... mielestäni sitä pitäisi yksinkertaistaa... koneistoa vähentää... ja antaa periksi joissain asioissa.

verotusta voisi oleellisesti kiristää luontoa tuhoavissa asioissa ja epäterveellisiä tuotteita kuten viinaa pitäisi raiskausverottaa! =D

vittu veikkaan et ku viinanhinta laski ja 50c tuopit ja 1 e tuopit jokapäivä tekee nuorista holistei ennenpitkää kuten musta =D
mane

Posts: 137

#176 • • mane

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:08:
---

Tuntuu vaan et suomen systeemi on sellanen, että jos haluut yrittää kukaan ei tue sua ja jos heittäydyt täys loiseks kaikki on paapomassa. En ole sitä mieltä että kenenkään pitäisi nälkään yms. kuolla, mut jokainen on oman onnensa seppä.



Joo, mutta ois siihen verorahojen säästöön parempiakin keinoja. Esim. nostaa lainmukasia minimipalkkoja siten, että työssäkäyville ei tarvitse maksaa KELA:n avustuksia. Muutenkin pidän erittäin typeränä sitä, että verorahoilla kustannetaan loppuosa jonkin henkilön palkasta, vaikka se selkeästi kuuluisi kyseisen työnantajan maksamaksi. Sitäpaitsi tolla tyylillä tulisi enemmän veroja koska ko. työntekijä maksaisi veroillaan muunkin kuin oman toimeentulotukensa.
MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

Posts: 957

#177 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather

DR 100N, 24.11.2005 03:13:

verotusta voisi oleellisesti kiristää luontoa tuhoavissa asioissa ja epäterveellisiä tuotteita kuten viinaa pitäisi raiskausverottaa! =D



Mut sekin on perseestä että ihmiset jotka käyttävät viinaa asiallisesti, joutuvat kärsimään ( eli maksamaan vitusti veroa ) sellaisten ihmisten takia, jotka ei osaa ottaa asiallisesti.

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#178 • • Edited Gilgamint.com Making questions

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA, 24.11.2005 03:15:
---
DR 100N, 24.11.2005 03:13:

verotusta voisi oleellisesti kiristää luontoa tuhoavissa asioissa ja epäterveellisiä tuotteita kuten viinaa pitäisi raiskausverottaa! =D

---


Mut sekin on perseestä että ihmiset jotka käyttävät viinaa asiallisesti, joutuvat kärsimään ( eli maksamaan vitusti veroa ) sellaisten ihmisten takia, jotka ei osaa ottaa asiallisesti.



voi voi ei kukaan tarvii viinaa niinq oikeesti!

i mean 90% entisistä mun kavereista on alkoholisteja tai narkkeja.