Ajankohtaista lähipäivinä

223 posts, 12 pages, 76,545 views

Freja

Posts: 8,775

#101 • • Freja Sihteeri
Koskas sitä kellonaikaa vaihdettiin?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#102 • • Edited Verano Merituuli

Freja, 13.10.2006 12:39:
Koskas sitä kellonaikaa vaihdettiin?



29.10 siirretään kelloja taaksepäin eli saadaan se menetetty tunti takas!

ed. iiihan pieni sekoilu
Pablo

Posts: 1,875

#103 • • Pablo

Verano,

29.10 siirretään kelloja taaksepäin eli saadaan se menetetty tunti takas!

ed. iiihan pieni sekoilu



Se on hyvä muistisääntö että kelloja siirretään tunti aina "kesään päin" marras- sekä maaliskuun viimeisinä sunnuntaina kello kolmelta. Tais olla silleen :)
Lyylikki

Posts: 2,975

#104 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Linnanmäellä linkki vietetään Valokarnevaaleja 14.-21.10 eli huvipuisto kylpee valossa ja siellä on muutamia laitteita auki. Tunnelmallista esim. mennä Vuoristorataan ja katsella kaupungin valoja. Jos viikonloppuna keskustassa liikkuessa ihmetytti taivaalla seilaavat valokeilat, niin ne tulivat Linnanmäeltä.

Ohjelmassa muun muassa:
- tuliakropatiaa
- sirkushuveja
- nuorisodisko *pepsodent*

Että jos jäi väliin kesällä, niin vielä kerkiää. Lämpimästi päälle vaan!
Lyylikki

Posts: 2,975

#105 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

mayah, 17.10.2006 10:21:
Kiitos. Onkin vaivannut jo mutaman päivän nuo Kallion yläpuolella pyörivät valot!



Menee pahasti OT, mutta:

Ne valot killuu suoraan mun sänkyni yläpuolella taivaalla. Pikkasen on hankalaa saada unenpäästä kiinni, kun niitä jää seuraamaan *nauru*

Itse olen huvipuistoilemaan menossa to tai pe, kun veljentyttö tulee viettämään syyslomaa mun luokse. Kerrankin jotain kivaa ohjelmaa.
toma

Posts: 2,009

#106 • • toma Tototoototo
Huomenna keskiviikkona 18.10. alkaa nykysirkusfestivaali Cirko. Luvassa on paljon ohjelmaa puolentoista viikon ajan yleisöluennoista nykysirkuksen tilasta pariakrobatian kautta nykyklovneriaan.

http://www.cirko.net/

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Freja

Posts: 8,775

#107 • • Edited Freja Sihteeri
Muistakaa sunnuntaina isäänne! *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#108 • • Verano Merituuli
"Venäjän presidentti Vladimir Vladimirovich Putin vierailee Suomessa 23.–24.11.

Helsingissä järjestetään mielenosoitus Venäjän ihmisoikeusloukkauksia vastaan perjantaina 24.11. klo 16 - 18 Tuomiokirkon portailla.

Amnestyn, Suomen Penin ja Suomen Rauhanpuolustajien järjestämä mielenosoitus vetoaa Venäjän ja Euroopan johtajiin demokratian ja ihmisoikeuksien palauttamiseksi Venäjälle.

Ihmisiä toivotaan paikalle sankoin joukoin. Osallistujia pyydetään ottamaan mukaan kynttilä, joka jätetään mielenosoituksen jälkeen kirkon portaille palamaan ja muistuttamaan ihmisoikeuksista."
Verano

Posts: 4,649

#109 • • Verano Merituuli
*nostel* Harmi että ite oon viiteen duunissa, mut sen jälkeen ehtinee vielä :)
La Petite

Posts: 1,160

#110 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*grr* pysys nyt vaan hipit poissa meidän kulmilta mellakoimasta *tirsk*

viimeksikin oli niin hankalaa päästä kotiin ku oli se saarto käynnis *toktok*

*provoil* *pepsodent*

--
Rem tene, verba seqventur

Verano

Posts: 4,649

#111 • • Verano Merituuli

La Petite, 24.11.2006 13:36:
*grr* pysys nyt vaan hipit poissa meidän kulmilta mellakoimasta *tirsk*

viimeksikin oli niin hankalaa päästä kotiin ku oli se saarto käynnis *toktok*

*provoil* *pepsodent*



Juuh, tästä mielenilmauksesta varsinkin ne mellakat alkaa. Nii ja iih, pääsenköhän ollenkaan himaan ku asun Kluuvis.

*hymiö*
Verano

Posts: 4,649

#112 • • Verano Merituuli
Tänään vietetään hampaattomien päivää! Duunikaveri sai steissiltä pussillisen puuroaineksia *joo*
Jone

Posts: 8,258

#113 • • Jone Archibald Haddock
Ei välttämättä nyt ihan tän topicin matskua, mutta enpä keksinyt muutakaan mestaa mihin tän tunkis, joten...

MissQ Recordsin (jenkkiläinen 2nd hand-levykauppa) alennusmyynti kestää kymmenenteen päivään ja tällä hetkellä jäljellä oleva matsku lähtee kiitettävällä 90% alennuksella. Tuolta löytyy ainakin toistaiseksi vielä artikkeleita, jotka itse tilaisin mikäli rahatilanne antaisi myöten.

http://missq.gemm.com

Kertokaa ihmeessä mikäli päädytte tilaamaan jotain l. tästä oli jotain hyötyä. *hihu*
innae

Posts: 1,377

#114 • • innae PaskaJätkä
On tässä vielä reilu viikko, mut Matkamessut 19.-21.1 Messukeskuksessa.
Itse toivon löytäväni parille reissulle mukavat lennot :)

--
PaskaJätkä

Freja

Posts: 8,775

#115 • • Freja Sihteeri

innae, 10.1.2007 00:28:
On tässä vielä reilu viikko, mut Matkamessut 19.-21.1 Messukeskuksessa.
Itse toivon löytäväni parille reissulle mukavat lennot :)



I'm so there! Ite menen äipän ja iskän kanssa ihan vaan sen takia, kun ollaan aina oltu *nauru* mutta kyllä nyt aion löytää paljon aussiesitteitä, ja käydä tsekkaas finskin pisteen. Ja muutenkin, siellä on aina paljon nähtävää, ja halun taas voittaa jotain arvonnoissa :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lunake

Posts: 800

#119 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

hallucinogen, 16.2.2007 15:18:
---
lunake, 16.2.2007 15:04:
Pari vkoa vielä aikaa...

http://www.toys4boys.fi/mitamissamilloin.shtml


Missä tytsyille samanlainen tapahtuma!? *hmph*

---

Eli laukkuja, kenkiä ja kauneudenhoitoa? :D Johan niitä messuja on vaikka muille jakaa :D.



Eieieieiei....

Samoi asioita mitä tuollakin mutta naistenmaailmaan mukautettuna.
Lisänä mm. kodinkoneet, seksivälineet, korut, drinksut, kauppakassiautot jne.

*lmao**hih**nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

tomppi

Posts: 1,600

#120 • • tomppi thzombie ™
"Suomessa nähdään täydellinen kuunpimennys sunnuntain vastaisena yönä, jos pilvet eivät peitä taivasta. Täydellinen kuunpimennys alkaa kello 0.44 ja kestää reilun tunnin. Kuunpimennystä voi seurata esimerkiksi paljain silmin tai kiikareilla, tiedottaa tähtitieteellinen yhdistys Ursa". - HS

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984