Ajankohtaista lähipäivinä

223 posts, 12 pages, 78,275 views

Verano

Posts: 4,649

#41 • • Verano Merituuli

toma, 27.9.2005 09:48:
No ehkä mä voin uhrautua teidän seuraelämän vuoksi... :]



Mä tiesin, että suhun voi luottaa <3
toma

Posts: 2,009

#42 • • toma Tototoototo
Ettei ny menis ihan offtopiciksi [pieni]joo auttaapa tosi paljon enää :D[/pieni], tässä yleisöopastusajat Japan Pop -näyttelyyn:

Ilmaiset yleisöopastukset suomeksi
Keskiviikkoisin klo 18
Lauantaisin klo 14
Sunnuntaisin klo 14

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

toma

Posts: 2,009

#43 • • toma Tototoototo

mayah, 27.9.2005 09:51:
Mä moderoin itseni ulos tästä keskustelusta kunnes mulla on jotain uutta oikeeta sanottavaa tähän laadukkaaseen topikkiin, jonka tarkoitus ei ole käsitellä minun seuraelämääni. ([pieni]se tehdään sit taas sinkkuluukussa[/pieni].)


Kätevä feidaus hei!

Mä moderoin sit itseni kouluun tästä :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Verano

Posts: 4,649

#44 • • Edited Verano Merituuli
No jatketaan off-topicin off-topiccia:

Sirkus Finlandia on Auroran kentällä 5.-30.10. Ti-Pe 19, La-Su 13/17
Ma suljettu.

Mulla on jotain hämäriä muistikuvia, et oon ollu joskus skidinä sirkuksessa. Vois olla ihan hauskaa mennä, mutta mieluiten menisin sirkukseen, jossa ei ole lainkaan eläimiä. Toi Sirkus Finlandia näköjään kerää sivuillaan adressia eläinten säilyttämiseksi sirkuksissa..
Avernian

Posts: 7,451

#45 • • Avernian Kerettiläinen
Muistaakseni olin joskus menossa Finlandiaan, mutta se osoittautui liian rikkaaksi mun kukkarolleni. *uuh*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Verano

Posts: 4,649

#46 • • Verano Merituuli
Hinnat on 16-22 euroa, S-etukortilla saa 3,5 euroa alennusta. (Hankin viime viikolla sellaisen, ekse jossain henkinen ikä -testissä tuo lisävuosia...)

Mut joo, voinee jäädä väliin, tai kuka tietää.
Verano

Posts: 4,649

#47 • • Verano Merituuli
Tänään näkyy rengasmainen, osittainen (26%) auringonpimennys. Stadissa n. 11:30-13:20. maksimi about 12:25.

Eipä ole suojaa silmille ja muutenkin varmaan istun täällä sisällä :/
Damien

Posts: 2,882

#48 • • Damien [tr3ox]
http://www.masinointi.org/mita-teen-jos-aion-osallistua/

4.10 klo 12 kiasman edessä kokoontuminen ja siitä 13 eduskuntatalon eteen, ilmaisemaan mieltä uudesta tekijäinoikeuslaista. Ja ihmiset TÄMÄ LAKI TULEE PAKOSTAKIN KOSKETTAMAAN KAIKKIA.
Et siirrä DVD elokuvia koneellesi, koska se kräkkää DVD:n suojaukset, et siirrä suojattua musalevyä ämppäriksi ämppäri soittimeen. Et osta ETA-alueen ulkopuolelta tuotuja leffoja / tuotteita, koska erikoisliikkeillä ei ole varaa maksaa laista aiheutuvia ylimääräisiä menoja.
Individual

Posts: 10,942

#49 • • Individual HYPNO!
Tää nyt ei ole ihan lähipäivien asia, mutta ens viikolla kumminkin

[iso]KOLAHTAAKO?[/iso]
Kristillisen elokuvan tapahtuma Kotkassa

TAPAHTUMASSA ESITETTÄVÄT ELOKUVAT

Tiistaina 11.10. klo 18.30 K15/13 2h10min
» PAHA MAA

Keskiviikkona 12.10. klo 19.00 K11/9 dokumentti, 1h50min
» MELANCHOLIAN 3 HUONETTA, mm. Prix Italia (paras dokumenttielokuva)

Torstaina 13.10. klo 18.30 K15/13 2h05min
» HOTEL RUANDA, Kolmen Oscar®in ehdokas

Perjantaina 14.10. klo 18.30 K11/9 2h05min
» MERI SISÄLLÄNI, Oscar® voittaja-voittaja (paras ulkomainen elokuva)

Lauantaina 15.10. klo 15.00 K7/5 1h25min
» VALO

Lauantaina 15.10. klo 17.30 K11/9 1h40min
» ELÄVILLE JA KUOLLEILLE

Sunnuntaina 16.10. klo 14.00 K11/9 2h05min
» LUTHER

Sunnuntaina 16.10 klo 17.00 K11/9 1h50min
» ÄIDEISTÄ PARHAIN, Suomen Oscar- ehdokas

Ainakin tuon Melancholian kolme huonetta ja Äideistä parhain elokuvan aion mennä katsomaan.

http://www.kolahtaako.fi/elokuvat.php
mekaanikko

Posts: 1,176

#51 • • mekaanikko don selecta

Individual, 3.10.2005 19:25:
[iso]KOLAHTAAKO?[/iso]
Kristillisen elokuvan tapahtuma Kotkassa

TAPAHTUMASSA ESITETTÄVÄT ELOKUVAT

Perjantaina 14.10. klo 18.30 K11/9 2h05min
» MERI SISÄLLÄNI, Oscar® voittaja-voittaja (paras ulkomainen elokuva)



No oho, onpas aika mielenkiintoinen valinta kristillisen elokuvan tapahtumaan. Tossahan nimenomaan kirkko (no, toki katolinen sellainen) saa aika rankkaa kyytiä. Mut erinomainen elokuva kyl, ja muutenkin todella hyvän näköistä tarjontaa.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Individual

Posts: 10,942

#52 • • Individual HYPNO!
AUDIOVISUAL 2005-ÄÄNTÄ, KUVAA, VALOA JA MUSIIKKIA
Pohjoismaiden suurin AV-alan tapahtuma Helsingin Messukeskuksessa 19.-21.2005

( näytteilleasettajista mainittakoot mm. Roland Scandinavia, Soundata Oy, Sony Finland, Apple Computer International...)

Tuossa lisää tietoa: http://194.29.195.32/avita/2005/sivu5.cfm

Itse olen lähdössä perjantaina kyseiseen tapahtumaan.
Tarsu

Posts: 2,449

#53 • • Tarsu
vkonloppu!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Individual

Posts: 10,942

#54 • • Edited Individual HYPNO!

mekaanikko, 3.10.2005 20:51:
---
Individual, 3.10.2005 19:25:
[iso]KOLAHTAAKO?[/iso]
Kristillisen elokuvan tapahtuma Kotkassa

TAPAHTUMASSA ESITETTÄVÄT ELOKUVAT

Perjantaina 14.10. klo 18.30 K11/9 2h05min
» MERI SISÄLLÄNI, Oscar® voittaja-voittaja (paras ulkomainen elokuva)
---


No oho, onpas aika mielenkiintoinen valinta kristillisen elokuvan tapahtumaan. Tossahan nimenomaan kirkko (no, toki katolinen sellainen) saa aika rankkaa kyytiä. Mut erinomainen elokuva kyl, ja muutenkin todella hyvän näköistä tarjontaa.



Itseasiassa kyseisen tapahtuman tarkoituksena on pikemminkin käsitellä elokuvien kautta kristillisiä arvoja jokapäiväisessä elämässä, hyvyyttä, pahuutta ja sen sellaista.

Tuo Melancholian 3 huonetta oli kyllä hieno elokuva, suosittelen. Toimi kuin metrinen halko näitten Leppilampien, Levottomien ja Jasper Pääkkösten ( Toki Paha Maa on hyvä elokuva muuten ) ja muun hittielokuvatuotannon seassa nähdä tuollainen elokuva. Toki jonkinasteinen hitti oli leffan esityskin eilen, kun isoimman leffateatterimme jokainen penkki sekä ylhäällä, että alhaalla oli täytetty, osa istui lisäksi portailla, käytävillä ja irtopenkeillä. Järjestettiinpä vielä n. 40 ulosjäänelle heidän vaatimuksestaan ylimääräinen näytös samalla illalle klo 22. Elokuvan juhlaa!
Jutu

Posts: 3,054

#55 • • Jutu Blondi
Kansainvälistä väkivallatonta viikkoa vietetään 16.-22.10.

Tässä eräs tapahtuma, minkä ajattelin käydä katsomassa:

Ti 18.10 - To 20.10. klo 14-18 NNKY:n salissa (Vapaudenkatu 8, Lahti) taideteoksia väkivallasta ja siitä selviytymisestä, tietoa auttajatahoista sekä kollaasi, jonka näyttelyssä kävijät tekevät.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Tarsu

Posts: 2,449

#57 • • Tarsu

ja humalahakuisuus!


mä juan coronaa ku mä tykkään siitä !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Tarsu

Posts: 2,449

#58 • • Tarsu

"kelpaako sol kun ei coronaa?"



hell fcuking yeah !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Verano

Posts: 4,649

#60 • • Verano Merituuli

mayah, 18.10.2005 09:22:
Maailman imetysviikkoa vietetään Pohjoismaissa 17.- 23.10. 2005

Suomessa vietämme imetyspäivää TIISTAINA 18.10. 2005 kello 9.00-14.30 Helsingin ammattikorkeakoulu Stadian Sofianlehdonkadun toimipisteessä.

http://www.imetys.fi/itu/iviikko_kutsu2005.html


Ei muuta ku tissit tiskiin sitte vaan.



Vapaaehtosia?