Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,504,710 views

mummoankka

Posts: 369

#2601 • • mummoankka

*PinkBunnY*, 25.9.2007 07:33:
---
Birgie, 24.9.2007 23:06:
---


Se on seurustellut mun tutun tutun (tytön) kanssa, että se ei ole mikään keksitty juttu.



..mutta että tilanne missä sen heittää... *toktok* timo kattelee uutta tyttöä casanovan katseellaan, niin Heli hätäpäissään heittämään: "mä en oo vastannu viel siihen yhteen juttuun..et oon bi-seksuaali.." tms. HohHoij. Ja pojilta pisteet *justjoo*
oooo

Posts: 1,249

#2602 • • oooo

**JenKKis**, 27.9.2007 00:18:
---
*PinkBunnY*, 25.9.2007 07:33:
---
Birgie, 24.9.2007 23:06:
---


Se on seurustellut mun tutun tutun (tytön) kanssa, että se ei ole mikään keksitty juttu.

---


..mutta että tilanne missä sen heittää... *toktok* timo kattelee uutta tyttöä casanovan katseellaan, niin Heli hätäpäissään heittämään: "mä en oo vastannu viel siihen yhteen juttuun..et oon bi-seksuaali.." tms. HohHoij. Ja pojilta pisteet *justjoo*



Kun mun mielestä se oli jo sen sanonut aiemminkin, että on bi tms. eikä siis tossa tilanteessa ensimmäistä kertaa. Ei se ainakaan mulle ollut uusi juttu, kun heitti sen siinä. Toki voin myös sekoilla jotain..ei olisi uutta.
anis

Posts: 2,451

#2603 • • anis

MesMeRise, 27.9.2007 00:18:
---
**JenKKis**, 27.9.2007 00:14:
---
MesMeRise, 26.9.2007 23:53:
Anteeks, mutta missä noi on kasvanu?

Yks ei osaa laittaa pussilakanaa eikä tiedä mikä on lakana...

*whaat*

---


petauspatja pussilakanaan *lmao* apua..

---


No kyllä mulle tuli sellanen lievä "ei todellakaan voi olla totta"- fiilis.



ei joidenki oo tarvinnu opetella, kun kaikki tehdään puolesta.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

domi

Posts: 7,069

#2604 • • domi Työn sankari.

MesMeRise, 26.9.2007 23:53:
Anteeks, mutta missä noi on kasvanu?

Yks ei osaa laittaa pussilakanaa eikä tiedä mikä on lakana ja toinen ei osaa keittää riisiä eikä tiedä mikä on munakas....

*whaat*


Ne on niitä, joiden elämän suurin onnistuminen on siinä, kun saa keitettyä riisit ilman et polttaa niitä pohjaan. Tästä oli pari vuotta sit dokumentti televisiossa. Oli nimetty varsin osuvasti "uusavuttomat".
josbe

Posts: 1,982

#2605 • • josbe suomalainen juhlakinkku

anis, 27.9.2007 08:49:
---
MesMeRise, 27.9.2007 00:18:
---
**JenKKis**, 27.9.2007 00:14:
---
MesMeRise, 26.9.2007 23:53:
Anteeks, mutta missä noi on kasvanu?

Yks ei osaa laittaa pussilakanaa eikä tiedä mikä on lakana...

*whaat*

---


petauspatja pussilakanaan *lmao* apua..

---


No kyllä mulle tuli sellanen lievä "ei todellakaan voi olla totta"- fiilis.

---


ei joidenki oo tarvinnu opetella, kun kaikki tehdään puolesta.


Ollaanpas sitä nyt yksioikoisia. Voisiko johtua myös siitä, ettei hän ole koskaan nähnytkään pussilakanaa, jota ei käytetä lähes missään muualla kuin Suomessa? Enemmän kuin yksi ulkomaalainen ystäväni on ihastellut kyseistä keksintöä.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#2606 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ja eikös toi Fabe todennut, et kotona niillä käytetään vaan lakanaa?! tai sit oon nähnyt unta..*ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Miinapiina

Posts: 3,494

#2607 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

satumetsä, 27.9.2007 00:29:

Kun mun mielestä se oli jo sen sanonut aiemminkin, että on bi tms. eikä siis tossa tilanteessa ensimmäistä kertaa. Ei se ainakaan mulle ollut uusi juttu, kun heitti sen siinä. Toki voin myös sekoilla jotain..ei olisi uutta.



no se ainakin sano tossa tilanteessa, et mä en oo viel vastannut siihen yhteen juttuun... tms
en mä ainakaan oo kuullut sitä aikasemmin ja pojatki oli sen verrran innoissaan et vaikutti et ne kuuli siitä ekaa kertaa *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

mummoankka

Posts: 369

#2609 • • mummoankka

josbe, 27.9.2007 09:02:
---


Voisiko johtua myös siitä, ettei hän ole koskaan nähnytkään pussilakanaa...


sille mä ainakin juuri olin huvittunut... ymmärrän jos ulkomailla asuvat ystäväsi ei ole nähneet pussilakanaa, mutta luulis että kundi joka asunu suomessa pidemmän aikaa olis kyseiseen juttuun törmännyt edes joskus. vaikka siellä tyttöystävänsä luona... *tirsk*
josbe

Posts: 1,982

#2610 • • josbe suomalainen juhlakinkku

**JenKKis**, 27.9.2007 10:44:
---
Voisiko johtua myös siitä, ettei hän ole koskaan nähnytkään pussilakanaa...

---

sille mä ainakin juuri olin huvittunut... ymmärrän jos ulkomailla asuvat ystäväsi ei ole nähneet pussilakanaa, mutta luulis että kundi joka asunu suomessa pidemmän aikaa olis kyseiseen juttuun törmännyt edes joskus. vaikka siellä tyttöystävänsä luona... *tirsk*


No ilmeisesti sitten ei... Eipä siihen välttämättä kiinnitä huomiota, jos ei ole just sattunut tyttöystävän luo silloin, kun niitä vaihdetaan, ja jos kotona käytetään pelkkiä lakanoita. Ilmeisesti ovat seurustelleet kuitenkin aika hetken aikaa, eivätkä asu yhdessä?

Itellänikin on kokemusta siitä, miten miehiltä jää ihan helvetin usein huomaamatta tällaset asiat.

Esimerkiksi oma poikaystäväni laittaa yhä päiväpeiton nurinpäin joka ikinen kerta, kun ei kuulemma huomaa siinä mitään eroa.
*nauru*
MesMeRise

Posts: 667

#2611 • • MesMeRise Spinnamon

**JenKKis**, 27.9.2007 10:44:
---
josbe, 27.9.2007 09:02:
---


Voisiko johtua myös siitä, ettei hän ole koskaan nähnytkään pussilakanaa...

---

sille mä ainakin juuri olin huvittunut... ymmärrän jos ulkomailla asuvat ystäväsi ei ole nähneet pussilakanaa, mutta luulis että kundi joka asunu suomessa pidemmän aikaa olis kyseiseen juttuun törmännyt edes joskus. vaikka siellä tyttöystävänsä luona... *tirsk*



Voin olla täysin väärässä, mut eikö se sanonu asuneensa Suomessa 8 vuotta? Kai nyt siinä ajassa kerkee parit pussilakanat nähdä, jos ei ni en tiiä sit missä komerossa asuu.
josbe

Posts: 1,982

#2612 • • josbe suomalainen juhlakinkku

MesMeRise, Voin olla täysin väärässä, mut eikö se sanonu asuneensa Suomessa 8 vuotta? Kai nyt siinä ajassa kerkee parit pussilakanat nähdä, jos ei ni en tiiä sit missä komerossa asuu.


Entä jos ei ole integroituminut suomalaiseen yhteiskuntaan? *pepsodent*
Moni 8 vuotta Suomessa asunut ei edes puhu Suomea. :)
MesMeRise

Posts: 667

#2613 • • MesMeRise Spinnamon

josbe, 27.9.2007 14:06:
---
MesMeRise, Voin olla täysin väärässä, mut eikö se sanonu asuneensa Suomessa 8 vuotta? Kai nyt siinä ajassa kerkee parit pussilakanat nähdä, jos ei ni en tiiä sit missä komerossa asuu.

---

Entä jos ei ole integroituminut suomalaiseen yhteiskuntaan? *pepsodent*
Moni 8 vuotta Suomessa asunut ei edes puhu Suomea. :)



No kai mä oon sitte niin pimeessä tynnyrissä kasvanu etten voi ymmärtää miten aikuinen ihminen ei osaa keittää riisiä tai tiedä mikä on lakana. (siis olettaen nyt et asuu suomessa)
Sallakat

Posts: 2,220

#2614 • • Sallakat jungle, baby !

MesMeRise, 27.9.2007 14:32:
---
josbe, 27.9.2007 14:06:

---

Entä jos ei ole integroituminut suomalaiseen yhteiskuntaan? *pepsodent*
Moni 8 vuotta Suomessa asunut ei edes puhu Suomea. :)

---


No kai mä oon sitte niin pimeessä tynnyrissä kasvanu etten voi ymmärtää miten aikuinen ihminen ei osaa keittää riisiä tai tiedä mikä on lakana. (siis olettaen nyt et asuu suomessa)



eiköhän se nyt ole siitäkin kiinni, että hänen kulttuurissaan ei miehet tee yhtikäs mitään kotona IKINÄ. Perheen äiti ja tyttäret tekevät kaiken. Tästä hellästä huomasta miehet menevät naimisiin ja tuleva vaimo hoitaa kaikki työt taas. En yhtään ihmettele, jos pussilakanoita ei ole nähnyt ikinä.
jos niitä edes käytetään siellä päin maailmaa?!?
-V-

Posts: 587

#2615 • • -V-

Sallakat, 27.9.2007 14:46:
---
MesMeRise, 27.9.2007 14:32:
---
josbe, 27.9.2007 14:06:

---
---

---

---

---


eiköhän se nyt ole siitäkin kiinni, että hänen kulttuurissaan ei miehet tee yhtikäs mitään kotona IKINÄ. Perheen äiti ja tyttäret tekevät kaiken. Tästä hellästä huomasta miehet menevät naimisiin ja tuleva vaimo hoitaa kaikki työt taas. En yhtään ihmettele, jos pussilakanoita ei ole nähnyt ikinä.
jos niitä edes käytetään siellä päin maailmaa?!?



Tiedän kyllä suomalaisiakin miehiä, joita äidit on aina passanneet ku pikkulapsia eikä vielä kolmikymppisenä suju pyykinpesu tai siivoominen, ruuanlaitosta nyt puhumattakaan...


Asiasta kukkalapioon:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1440203
-V-

Posts: 587

#2617 • • -V-

nethr, 27.9.2007 15:44:
---
violet_angel, 27.9.2007 14:49:
---

Asiasta kukkalapioon:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1440203

---


Olisko muka mahdollista, että Aki heivattais talosta pihalle tollasten juttujen perusteella? *pier*



En tiä...

Nyt asiasta oli jo tiedotettu bb:n omilla sivuillakin...



Big Brotherin tuottaja Mikko Räisänen kommentoi tilannetta seuraavasti:

- Tämänkaltaisissa tilanteissa tuotantoyhtiö tarkistaa asianmukaisesti kaikki asiaan liittyvät faktat ja harkitsee yhdessä kanavan kanssa mahdollisia jatkotoimenpiteitä, jos asiassa selviää jotain sellaista, joka saattaa vaikuttaa Akin tulevaisuuteen talossa.

Asiassa tehtävistä mahdollisista päätöksistä tiedotetaan, kun sen aika tulee.
Kolera

Posts: 4,256

#2618 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

nethr, 27.9.2007 15:44:
---
violet_angel, 27.9.2007 14:49:
---

Asiasta kukkalapioon:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1440203

---


Olisko muka mahdollista, että Aki heivattais talosta pihalle tollasten juttujen perusteella? *pier*


eikse perinteinen vastaus olis et se voitais heivata maasta tollasten takia =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Twist

Posts: 925

#2620 • • Twist Team Kemuttajat
Voi vittu! Miks aina pitää katsoa menneisyyteen? Noiki on tapahtunut päälle 10 vuotta sitten. On kyl todella tyhmää, jos Aki heitetään ulos asioiden takis jotka on tapahtunut kauan sitten.