edit: Mutta tänään mielenkiinnolla kyllä seuraan sitä väittelyä. "Vitut, turpa kiinni, haista vittu..."
4,996 posts, 250 pages, 1,538,050 views
Kon-tiki, 29.9.2006 12:23:
On menossa oikea vihaa mielenterveyshäiriöistä -päivä.
Tontsis, 28.9.2006 23:32:
"Mä en kestä enää. Haluan nyt harkita 12 tuntia, että lähdenkö talosta. Vai miten se meni? Olikse 12 tuntia?" ='D *itkunauru*
satumetsä, 28.9.2006 23:08:
Niin just sehän onki ihan sairasta avautua ikävistä asioista ja itkeä. Pistetään kaikki sinne taloon ja katsotaan kuka pysyy vittu hiljaa ja PLUR
Karski,
kukaan tuskin vihaa (---) huomionkipee
marttyyri (---) miten yks ihminen voi tehdä
noin ison numeron itestään.
Kon-tiki, 29.9.2006 13:17:
---
Karski,
kukaan tuskin vihaa (---) huomionkipee
marttyyri (---) miten yks ihminen voi tehdä
noin ison numeron itestään.
---
Jos nyt täällä ei ihan tappouhkauksia latele niin hyvin negatiivista ja kyllä, minun mielestäni vihapitoista, tekstiä kumminkin.
**JenKKis**, 29.9.2006 13:08:
Mutta ehkä se MITÄ sieltä suustaan päästelee... "mua ei kukaan rakasta...oivoi...vollotivolloti..."
Karski,
Eikö noi teatraaliset itkukohtaukset ja omien
ongelmien esille tuominen leikin varjolla sun mielestä
edusta minkäänlaista huomionkipeyttä?
Mut ei tää tietenkään tarkota että mä tuntisin
minkäänlaista vihaa tuntematonta ihmistä kohtaan -
pikemminkin sääliä.
Kon-tiki, 29.9.2006 13:37:
Kyllä ne edustaa huomionkipeyttä, tottakai, mutta mitäs pahaa huomionkipeydessä on? Eihän tosi-tv-sarjoja olisi olemassakaan, jos ei olisi huomionkipeitä ihmisiä (tai niitä helposti jallitettavia, jotka kaverit esim. yllyttää telkkariin remonttihommiin )
Suomessa mykkää "älykästä analyyttisyyttä" tai rentoa läpänheittoa pidetään tavoiteltavana ja joskus teatraalisuus menee ihmisillä yli, mutta kuten sanoin tänään talossa on ollut rauhallisempaa. Ja ne joita teatraalinen sekoilu inhottaa voi katsella vaikka Kotikatua tai curlingia.
Mut aika vähän klubbarissakaan on niille omistettuja yli 50 sivun topicceja.
satumetsä, 29.9.2006 13:35:
---
Mutta ehkä se MITÄ sieltä suustaan päästelee... "mua ei kukaan rakasta...oivoi...vollotivolloti..."
---
Jos siitä tuntuu oikeasti siltä ja se on oikeasti sitä mieltä? Ehkä toi talo on saanut sen pään nyt sekaisin tai jotain.
Noh kohta se pääsee sieltä kotiin..
Niño, 29.9.2006 13:44:
Tällaista uutista luki BB:n virallisilla sivuilla:
"Ensi maanantaina 2.10. kannattaa herätä ajoissa. Big Brother -talossa alkaa tapahtua jo klo 8.
Tämän vuoden suurin Big Brother -käänne on vielä edessä."
Mielenkiinnolla odotan mitä tulee tapahtumaan.
Karski,
televisiossa esiintyminen ylipäätään on eri asia
kuin teatraalinen huomionkipeys.
Ja toi kotikatuun tai curlingiin vaihtaminen nyt meni
kokolailla ohi multa, ts. se mikä sun pointti oli?
miikka, 29.9.2006 13:57:
---
satumetsä, 29.9.2006 13:35:
---
--
Täytyypä joskus koittaa porukassa tuota, "Hei pelataanko tällasta peliä, kenen iskä on rakastanu sitä? Mun iskä ei oo, mulla ei oo koskaan ollu ketään" Kunnon ice-breaker!
Kon-tiki, 29.9.2006 14:18:
Mä en sanonutkaan, että koko televisiotoimiala kaatuisi ilman joidenkin ihmisten teatraalista huomionkipeyttä. Mutta tosi-tv-sarjat kyllä loppuisivat niin että napsahti. Mun mielestä se olisi kaikesta huolimatta huono asia, sillä oikeita ihmisiä eikä näyttelijöitä katsellessa pystyy vahvemmin miettimään omia valintojaan jossain tilanteissa. Näytellyt esim. toimintaleffat ovat enemmän toiveiden toteuttamisfantasioita ja niillekin tietysti löytyy paikkansa viihteen kartalta.
Kotikadussa ja curlingissa on kummassakin tylsät 'käsikirjoitukset'. Ei tartte pelätä että kukaan kävisi "teatraaliseksi" tai "huomionkipeäksi" ja siksi ne ovat mun mielestäni epäkiinnostavaa katseltavaa.
Koska Sormella on huomionkipeä, epästabiili narsisti
hrdkvr, 29.9.2006 14:25:
lisäks otti vähän korvaan kommentti lähdöstä.. " et pääsen mankin ja tatun kaa sit.."
luuleeko se tosissaa et manki uskaltaa sen kanssa mennä mihinkään tai että tatu lähtis sen kanssa johonkin yöhön :D
tautuhan inhos sitä
satumetsä, 29.9.2006 14:38:
---
Koska Sormella on huomionkipeä, epästabiili narsisti
---
Eikö ihminen saa olla huomionkipeä, epästabiili? Enkä nyt kyllä todellakaan lähtisi puhumaan narsistista tässä yhteydessä. Ihminen ei saa olla sairas eikä se saa käyttäytyä ei terveesti, koska se tekee siitä huonon ja nolon ja ties minkä.
Kyllä taas ymmärtää miksi mielenterveys yms asiat ovat tabu.