4,996 posts, 250 pages, 1,538,859 views
satumetsä, 28.9.2006 23:08:
Niin just sehän onki ihan sairasta avautua ikävistä asioista ja itkeä. Pistetään kaikki sinne taloon ja katsotaan kuka pysyy vittu hiljaa ja PLUR
*Mirri*, 28.9.2006 23:20:
Ikävistä asioista pitää nimenomaan puhua ja itku helpottaa, mutta ihminen jolla on ton tason ongelmia taitaa olla väärässä paikassa ulisemassa. Jos sillä on nyt ihan oikeesti noin vaikeeta olla niin sillon pitäs lähtee meneen sieltä. Ei kukaan pakota olemaan. Se ei edes yritä osallistua ja kun muut yrittää jutella sen kanssa tai kysyy mikä on, niin se menee yksin ulisemaan sänkyynsä tai vaihtoehtosesti ei puhu mitn. Plur.
rmtn, 28.9.2006 23:19:
... aivan uskomaton tuo horella. väittääköhän se huomenna että joku niistä eläimistä yritti sekaantua siihen xD
...
se toinen äänestettävänä oleva tsubu sais kyllä vaikka voittaa koko kisan. se on lutunen.
njoo. mun mielestä ois semmonen hyvä sääntö et aina kun joku lentää ulos ni tilalle äänestetään joku eläin sinne. mä haluun sinne kirahvin saunomaan ja sitten norpan paljuun ^__^
Rx, 28.9.2006 22:06:
Saanks mä kysyy et ... "Mikä *vetin SPOILERI varoitus?" mitä helvettiä big brotherin kaltasessa formaatissa voi muka spoilata?? totahan voi olla kattomatta vaikka kuulkauden missaamatta mitään?
Lyylikki, 28.9.2006 23:01:
Saakohan noi jotain ammattiapua tuolta poistuessaan? Ku menny aika järkyttäväksi tämä juttu.
rmtn, 28.9.2006 23:19:
klippendaali
Lyylikki, 29.9.2006 09:55:
---
Izabel,
Höh. Mä en löydä mistään sitä Mikan ja Sorellan kähmimisvideoo. En oo sitä nähny, ja ois ollu mielenkiintosta nähdä mistä kaikki vaahtoo...
---
Youtube -> Search -> sorella mika
Ei se voi olla niin vaikeeta.
miikka, 29.9.2006 08:58:
Ei se Sorella mihinkään ole lähdössä. Ihan selvää huomionhakuisuutta ainoastaan tuo. "Lähden talosta, oliko se harkinta-aika 12 tuntia?" :D Siis niin läpinäkyvää kuin vain voi olla. Epävakaa, häiriintynyt persoonallisuus, harvoin näkee tuommoisia ihmisiä!
peepe, 29.9.2006 11:17:
---
miikka, 29.9.2006 08:58:
Ei se Sorella mihinkään ole lähdössä. Ihan selvää huomionhakuisuutta ainoastaan tuo. "Lähden talosta, oliko se harkinta-aika 12 tuntia?" :D Siis niin läpinäkyvää kuin vain voi olla. Epävakaa, häiriintynyt persoonallisuus, harvoin näkee tuommoisia ihmisiä!
---
En nyt ehkä kuitenkaan lähtis ihan tuon perusteella ketään sanomaan epävakaaksi häiriintyneeksi persoonallisuudeksi...Helppohan se on tältä puolen ladella totuuksia, kukaan meistä ei kuitenkaan tiedä, kuinka esim itse reagois vastaavassa tilanteessa, suljetussa tilassa vieraiden ihmisten kanssa.
Varmaankin osa käytöksestä todellakin on pelkkää huomionhakuisuutta, eikös hän jossain kohtaa itse sanonutkin jotain sellaista, että opettajaksi hakeutuu sellaiset ihmiset jotka haluaa olla esillä tms...mutta varmaan myös noi talon tapahtumat on saanu ihan oikeasti sen pään sekasin, ei kuitenkaan vaikuta kaikista vahvimmalta ihmiseltä.
Jammailija, 29.9.2006 11:23:
Ja mitä tulee jonkun aiempaan heittämään kommenttiin Sorellan sopivuudesta opettajaksi, niin uskon kyllä, että hän hoitaa työnsä hyvin ja ammattitaidolla. Yksityiselämä on sitten toinen juttu. Se ei välttämättä aina ole kunnossa niin papilla kuin psykiatrillakaan (pari esimerkkiä mainitakseni). Yksityiselämän perusteella en lähtisi vielä kokonaan tuomitsemaan kenenkään ammattitaitoa hoitaa työtään.
peepe, 29.9.2006 11:32:
---
Jammailija, 29.9.2006 11:23:
Ja mitä tulee jonkun aiempaan heittämään kommenttiin Sorellan sopivuudesta opettajaksi, niin uskon kyllä, että hän hoitaa työnsä hyvin ja ammattitaidolla. Yksityiselämä on sitten toinen juttu. Se ei välttämättä aina ole kunnossa niin papilla kuin psykiatrillakaan (pari esimerkkiä mainitakseni). Yksityiselämän perusteella en lähtisi vielä kokonaan tuomitsemaan kenenkään ammattitaitoa hoitaa työtään.
---
Niinpä niin, opet, papit, psykiatrit ja sosiaalityöntekijäthän eivät ole ihmisiä :)
*Mirri*, 28.9.2006 23:20:
---
satumetsä, 28.9.2006 23:08:
Niin just sehän onki ihan sairasta avautua ikävistä asioista ja itkeä. Pistetään kaikki sinne taloon ja katsotaan kuka pysyy vittu hiljaa ja PLUR
---
Ikävistä asioista pitää nimenomaan puhua ja itku helpottaa, mutta ihminen jolla on ton tason ongelmia taitaa olla väärässä paikassa ulisemassa. Jos sillä on nyt ihan oikeesti noin vaikeeta olla niin sillon pitäs lähtee meneen sieltä. Ei kukaan pakota olemaan. Se ei edes yritä osallistua ja kun muut yrittää jutella sen kanssa tai kysyy mikä on, niin se menee yksin ulisemaan sänkyynsä tai vaihtoehtosesti ei puhu mitn. Plur.