4,996 posts, 250 pages, 1,537,629 views
Zenni, 27.9.2006 21:18:
---
locoster, 27.9.2006 18:42:
klips
---
Miks aina pitää kärjistää?
satumetsä, 27.9.2006 21:29:
Miks aina pitää vähätellä?
phanatic, 27.9.2006 21:16:
Tossa tajuissaan olevan ihmisen perseen hiplaamisessa on se ero, että kohde voi lopettaa sen jos ei pidä siitä. Tajuttoman rämppäily on vähän eri asia ja ymmärrät sen varmaan itsekin. Vai haluaisitko sä herätä siihen että joku äijä on vetänyt kalsaris kinttuihin ja on sovittelemassa keppiään koloosi?
maude, 27.9.2006 22:21:
Kunnon tirinä-liisa!! Miten kukaan voi tiristä noin paljon...
Taitaa olla palkattu tirisiä...
*Mirri*, 27.9.2006 22:13:
Onks toi Sorella vähä draamaqueen...
Cloud, 27.9.2006 22:29:
---
*Mirri*, 27.9.2006 22:13:
Onks toi Sorella vähä draamaqueen...
---
Toisaalta jos se on oikeastikin noin pahoillaan tapahtuneesta. ON musta tosi kornia, että joku poliisi voi ylittää ton ihmisen valtuudet/oikeudet ja nostaa tästä vielä suuremman haloon. Varsinkin kun jos se ei kerta halua tolle mitään pahaa ja on sitä mieltä että asia on mennyt ohi.
locoster, 27.9.2006 22:32:
Mun mielestäni näyttää enemmän siltä että Sorella ei uskalla sanoa Mikaa vastaan koska tietää että kaikki syyttää sitä tapahtuneesta. Perinteisestihän raiskauksen uhrit syyttävät itseään ja jättävät esim. ilmoittamatta poliisille tapauksista. Mikäli joku raiskauksen uhri näkee, miten Sorellaa ja Mikaa kohdellaan tämän tapauksen tiimoilta, luuletteko että uskaltaa kertoa asiasta kellekään?
Mun mielestäni näyttää enemmän siltä että Sorella ei uskalla sanoa Mikaa vastaan koska tietää että kaikki syyttää sitä tapahtuneesta. Perinteisestihän raiskauksen uhrit syyttävät itseään ja jättävät esim. ilmoittamatta poliisille tapauksista. Mikäli joku raiskauksen uhri näkee, miten Sorellaa ja Mikaa kohdellaan tämän tapauksen tiimoilta, luuletteko että uskaltaa kertoa asiasta kellekään?
*Mirri*, 27.9.2006 22:36:
---
---
Aika rankkaa lähtee puhumaan raiskaajista ja raiskauksen uhrista tässä tilanteessa.
Cloud, 27.9.2006 22:42:
---
---
Niin harva mieskään soittaa poliisille kun herää siihen, että vaimo on sen mulkku suussa.. Täyttäähän sekin seksuuaalisen ahdistelun piirteet koska mies ei ole ollut tietoinen vaimonsa tekosista. Ei pahalla, mutta toi sorellan ja mikan tapaus ei kyllä ollut raiskausta nähnytkään.