4,996 posts, 250 pages, 1,537,737 views
UnityF, 7.8.2006 12:05:
kyl tätä kattoo ennemmin tyhjää ruutuu tai oknaa tai anastasiaa tai jotain ungalabungalaa tättärää ohjelmaa
ja pitää se mielenkiinnosta kattoo miten tän vuoden BB eroo viime vuoden.
JereBBA, 8.8.2006 10:38:
ei kai tää taas ala kuluttaa telkkarii ja hermoi...
Jammailija, 10.8.2006 10:13:
No jos mä yhtään itteeni tunnen, ni mä koukutun tähän ihan totaalisesti*yingyang*
polve, 10.8.2006 10:21:
---
JereBBA, 8.8.2006 10:38:
ei kai tää taas ala kuluttaa telkkarii ja hermoi...
---
Niin aivan, pakollista touhua BB:n katsominen onkin.
Koita kestää. Mun sympatiat on täysin sun puolella.
JereBBA, 10.8.2006 11:46:
heikkoa sinänsä ajatella tämän olevan reality tv:tä, tuskin kukaan voin olla normaali oma "reality" itsensä kameroiden ja BB fanien edessä...
esim. tämä viimevuoden voittaja, esitti sellaista koko kaupungin vinskiä, naistennaurattaja pelleä.. ja todellisuudessa (reality) pieksi muijaansa..
eli periaatteessa sama katsotko tänä tai salkkareita..
pirpeli, 8.8.2006 10:35:
Mä hain tänne*blush*, mut en päässy ekaa haastattelua pidemmälle (mistä olen kyl ihan ilonen.)
Nassu, 10.8.2006 14:51:
---
heikkoa sinänsä ajatella tämän olevan reality tv:tä, tuskin kukaan voin olla normaali oma "reality" itsensä kameroiden ja BB fanien edessä...
esim. tämä viimevuoden voittaja, esitti sellaista koko kaupungin vinskiä, naistennaurattaja pelleä.. ja todellisuudessa (reality) pieksi muijaansa..
---
Eiks se just oo realityn ideakin, että on "oikee" ihminen tekemässä jotain muuta mitä normaalisti.. Ois tylsä reality sarja jos vaikka 4 tuntia kuvattais ku mä juon bissee ja pelaan änhooällää :o Mut ois aina real realityä
Nassu, 10.8.2006 14:51:
---
---
Eiks se just oo realityn ideakin, että on "oikee" ihminen tekemässä jotain muuta mitä normaalisti.. Ois tylsä reality sarja jos vaikka 4 tuntia kuvattais ku mä juon bissee ja pelaan änhooällää :o Mut ois aina real realityä