Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,504,654 views

nethr

Posts: 763

#141 • • nethr !!

jago, 13.9.2005 16:35:
niinhän se on että ihmiset joilla ei ole omaa elämää seuraa toisten elämää. miksi luulet että simsseist tuli niin super suosittuja?


Se meni kyllä niin, että "Hanki lisäelämä - Sims" *enkeli*

--
xD

extramppa

Posts: 217

#142 • • extramppa hengailija
Ja jos ei muuta, niin ainakin pirusti tää saa huomiota tää BigBrother ilmiö. Huomaan, että täs topikis on paljon näitä "paskaa" kommentteja ja BB extra myös tursuaa niitä.
Pakkoko ihmisten sitten on ottaa osaa niihin keskusteluihin ja tuhlata rahaa viesteihin, jos ei kiinnosta?
Jos mua ei satu joku ohjelma kiinnostaan, niin en kyllä jaksais nähdä edes sitä vaivaa, että rupeaisin sitä jossain mollaamaan.

[pieni]vai esittääkö jengi vaan, ettei diggais[/pieni]*juonittel*
Jago

Posts: 4,039

#145 • • Jago un-trained monkee
Toi on todella anteekssiantamatonta koska niiden ihmisten pitäisi pystyä olla turvassa ulkopuolisilta ihmisiltä. Sen muistan kyllä englantilaisestakin että ne käskettiin joskus sisään jos aidan yli heitettiin niille viestejä ja musiikki meni päälle jos toiselta puolelta alettiin huutelemaan jotain. Monmielestäni aidan toiselle puolelle ei edes pitäisi päästä kenenkään vana koko tarpeeksi suuri turvaväli pitäisi olla kilpailijoilla ja joillain hulluilla sekä häiriköillä joilla olisi joku syy yrittää taloon tai antaa talossa oleville viestejä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

UnityF

Posts: 15,721

#146 • • UnityF joo just se
viikon oon seurannu kun kone oli rikki... tuntuu jotenkin liian plössölle.. tasapaksuu... tyhmät ihmiset siellä tai liian samanlaisia.. jotenkin niin vain blääääh... *poks*
onneksi toimii taas netti ja klubbarissa on viikon jutut lukematta *plur*
ei tarvii tätä ohjelmaa seuraa *iloinen*
Fyrisch

Posts: 4,525

#147 • • Fyrisch
Toi noitten sällien tunkeutuminen tolle alueelle oli mun mielest aika helvetin ässää :D

Hyvin mahdollista että olen kusipää koska olen tätä mieltä.

Voisin myös kuvitella olevani yksi heistä!
siveys

Posts: 2,492

#148 • • siveys lovely
mä odotan edelleen sitä "big brothel"-sarjaa
Kon-tiki

Posts: 1,936

#149 • • Kon-tiki The Unsinkable

jago:
aidan toiselle puolelle ei edes pitäisi päästä kenenkään vana koko tarpeeksi suuri turvaväli pitäisi olla kilpailijoilla ja joillain hulluilla sekä häiriköillä joilla olisi joku syy yrittää taloon tai antaa talossa oleville viestejä



Mäkin olen samaa mieltä ettei muita "ulkopuolisia" kuin kuvausryhmän ja tuotantoyhtiön jäseniä kannattaisi päästää paikalle. Kilpailijat on olleet talossa keskenään niin kauan, että tuntemattomien näkeminen yhtäkkiä voisi olla joillekin heistä turhan iso shokki (ei silti, mikäpä olisi BB-kontekstissa kivempaa kuin nähdä lässynlässyn-Tiina shokissa pissat housussa).

Viestien välittyminen talon ulkopuolelta taas kuuluu luokkaan mitä välii. Jos joku uutispätkä tai terkut kotoa välittyisikin taloon, se unohtuisi päivässä mutta voisi sitä ennen jopa saada kilpailijoiden aivot ja mielikuvituksen laukkaamaan.
Nacu

Posts: 1,293

#150 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

pirpeli, 1.9.2005 23:04:
- Aivan liian samanlaista porukkaa, ikähaarukka huono, siviilisäädyt samaa..
- Tuntuu et haetaan vaan henkilöiden välistä seksiä..
- Jotenkin latteaa.
- Huomasin senkin, että jotkut suomalaiset on aika tyhmiä..
- Antti A ja Timo on ihan söpöi.
- Vituttaa, etten ite päässy.



Meinasinpas kirjottaa juurikin samat asiat *joo*

Toivomuksena olis, että nyt se Perttu äänestettäis pihalle! Syynä vain se, että Antti S. vois jäädä vielä taloon kiusaan niitä muita, kun siitä ei oikein tykätä. *iloinen*

Jos sais vähä hermojen raastelua ja kinaa aikaseks. *juonittel* Tylsää jos kaikki on vaan ihkukavereita.

Edit: APUA!! Mihin juonittel-hymiö on viety!!! *nyyh**grr*

Edit2: Ja grr... *igor* Anqqa kiusaa *uuh*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Jago

Posts: 4,039

#151 • • Jago un-trained monkee

Kon-tiki, 14.9.2005 12:43:
---
jago:
aidan toiselle puolelle ei edes pitäisi päästä kenenkään vana koko tarpeeksi suuri turvaväli pitäisi olla kilpailijoilla ja joillain hulluilla sekä häiriköillä joilla olisi joku syy yrittää taloon tai antaa talossa oleville viestejä

---


Mäkin olen samaa mieltä ettei muita "ulkopuolisia" kuin kuvausryhmän ja tuotantoyhtiön jäseniä kannattaisi päästää paikalle. Kilpailijat on olleet talossa keskenään niin kauan, että tuntemattomien näkeminen yhtäkkiä voisi olla joillekin heistä turhan iso shokki (ei silti, mikäpä olisi BB-kontekstissa kivempaa kuin nähdä lässynlässyn-Tiina shokissa pissat housussa).

Viestien välittyminen talon ulkopuolelta taas kuuluu luokkaan mitä välii. Jos joku uutispätkä tai terkut kotoa välittyisikin taloon, se unohtuisi päivässä mutta voisi sitä ennen jopa saada kilpailijoiden aivot ja mielikuvituksen laukkaamaan.


niinjuu. siinä englanninkielisessä ne ei saanut selvää viesteistä mutta ne kulutti aikaa siihen miettimiseen koska ne kuuli kyllä nimensä. eli ne mietti että tykätäänköhän niistä vai vihataankohan niitä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Oliwer

Posts: 799

#152 • • Oliwer

Oliwer Hirveetä kuraa. Vie aikaa vain muilta (mielenkiintoisemmilta) ohjelmilta. Ei tueta tommosii kyllä *eiei*



Jna
Kato sä vaan Ylee...*igor*



Niin mä yleensä katonkin *nauru* Mitä tahansa yleltä tuleekin, on se yleensä Big Brotheria kiinostavampaa mielestäni.

[pieni]oikeesti oon vaan katkera kun mua ei otettu sinne[/pieni]*vink*
micqo

Posts: 1,094

#153 • • micqo
Saadaan taas turhia julkkiksia lisää *poks* Muutaman jakson olen mielenkiinnosta tsekannut ja täytyy sanoa, et ei ole mun juttu tää BB. *eiei*
Aamu

Posts: 999

#154 • • Aamu you had me at hello
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

vähänkö eilen oli suloisin tv pusu ikinä!!!1

--
Do you think the expansion will make me fat?

futuregirl

Posts: 21

#155 • • futuregirl
Katson melkein aina ainakin sivusilmällä...mut aika tylsää kyllä loppujen lopuks. Samoilla linjoilla olen useimpien kanssa siinä, että porukka on liian samanlaista ja jotenki latteaa..oisin kaivannut värikkäämpiä persoonia.
Keba

Posts: 194

#156 • • Keba
Nettipuheiden mukaan siellä oli harrastettu erotiikkaa..=)
coolcat82

Posts: 771

#157 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Kauheeta skeidaa mun mielestä, mut pakko välillä tsiigailla, kun kerran tollasesta oleskelusta on oikeen tv-ohjelman verran saatu aineistoa.. *igor*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

äm

Posts: 2,376

#158 • • äm
Kohta se taas tulee <3

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

POSER

Posts: 800

#160 • • POSER Wimp and Poser
ihanaa, elämälläni on taas tarkoitus

--
Keppiä Jehoville!