Hitto, tiesin et jossain kohtaa meni mistiin!
498 posts, 25 pages, 211,234 views
Jone, 4.9.2005 23:50:
...ja onko se "lihallisen nautinnon" saaminen nyt sit "seksin harrastamista sen itsensä takia" = the right way? Koska jos on, niin sit mä oon tehnyt väärin moneen otteeseen vuosien varrella kun oon harrastanut seksiä enemmänkin saadakseni henkistä tyydytystä siitä että voin olla rakastamalleni henkilölle niin hyvä kuin vain osaan ja rakastelulla olen osaltani demonstroinut tunteitani ko. henkilöä kohtaan.
Hitto, tiesin et jossain kohtaa meni mistiin!
Lene, 5.9.2005 00:00:
Mikäköhän ihmeen sävy mun kirjoituksissani nyt on? Vai onko vaikea aihe käsitellä?
Lene, 5.9.2005 00:06:
---
Btw - ei kai toi rivien välistä lukeminen nyt vaan meinaa sitä, että esim. itse viiltelen itteäni? Sanotaan näin, että olen kyllä tuntenut itsetuhoisia ihmisiä...
No sulla on ainakin mun, ja kehtaan väittää että monien muidenkin, maailmankuvaan nähden varsin sairas ja kieroutunut käsitys miehistä. Se on selvinnyt näillä forumeilla jo miljoonaan otteeseen.Lene, 5.9.2005 09:15:
En ole miesvihainen (kokonaisvaltaisesti ihmisvihainen joskus kyllä) eikä tarkoituksena ole missään vaiheessa ollut yleistää miesten seksuaaliviettiä pelkäksi vallanhaluksi ja alistamisvälineeksi vaan, että tällaisena se voi myös esiintyä - muistaakseni olen tämänkin seikan aiemmin jo korjannut. Turhaa saivartelua.
Lene, 5.9.2005 10:29:
---
Btw, en tainnut koskaan saada vastausta kysymykseeni: ottaisitko prostituoidun vaimoksi/tyttöystäväksi/lastesi äidiksi? Tai ottaisiko joku muu?
Lene,
Btw, en tainnut koskaan saada vastausta kysymykseeni: ottaisitko prostituoidun vaimoksi/tyttöystäväksi/lastesi äidiksi? Tai ottaisiko joku muu?
Lene, 5.9.2005 15:37:
---
phanatic, 5.9.2005 11:42:
Näillä näkymin en, sillä olen löytänyt jo mieleiseni naisen. Enpä kuitenkaan usko että ketään hylkäisin sen takia että tämä olisi prostituoitu.
---
Niin näinhän on hyvä kiertää vastaamasta: "mulla kiitos vaan on jo tyttöystävä".
Joten asetat prostituoidun silti muuhun kuin tavallisen naisen asemaan? Kun kerran vertailukohteena on ns. tavallisuudesta poikkeava yksilö.
Lene, 5.9.2005 15:42:
---
Ei pitäisi koskaan käsitellä asioita kontekstinsa ulkopuolella. Mielestäni en ole koskaan puhunut miehistä niin, että se käsittäisi kaiken, mikä miehiin liittyy, vaan kyse on varmastikin ollut lähinnä puheena olevista epäkohdista, johon keskustelut on rajattu.
Huomaa että opiskelet lakia. Annat jatkuvasti ihmisten käsittää rivien välistä asioita, mutta jätät itsellesi aukkoja puheisiisi, että jos joku yrittää pistää sinut selkä seinää vasten puheistasi, niin voit aina paeta takaovesta.Lene, 5.9.2005 15:42:
Ei pitäisi koskaan käsitellä asioita kontekstinsa ulkopuolella. Mielestäni en ole koskaan puhunut miehistä niin, että se käsittäisi kaiken, mikä miehiin liittyy, vaan kyse on varmastikin ollut lähinnä puheena olevista epäkohdista, johon keskustelut on rajattu.
Hassua kun se ei ainakaan täällä ikinä tule ilmi, miesten jatkuva arvostelu kylläkin. Onkohan oma kuvasi arvostelukyvystäsi hieman vääristynyt...Jos olisin miesvihaaja niin minkä tähden suurin osa kavereistani, tutuistani jne. on nimenomaan miehiä? Arvostelen kyllä naisia ihan siinä missä miehiäkin.
Eihän tota sun jankkaamista millään jaksa alusta loppuun asti lukea, sori :DJos tarkkaavaisesti olisit lukenut niin tämä asianhaara on myös myönnetty ja samalla tavalla paheksuttu, mutta annat taas varmasti omien ennakkoluulojesi vaikuttaa.
Muah! Edellisessä kappaleessa arvostellaan siitä, että toinen antaa omien ennakkoluulojensa vaikuttaa, ja sitten tulee tälläistä tekstiä perään. Se siitä uskottavuudesta ,)Mua ei muuten pätkän vertaa haittaa, että miehet arvostelee naisia... Itse voin monesti liittyä samaan kuoroon. Mutta annas olla, kun miehiä arvostellaan niin heti on lynkkaysjoukot paikalla.
Lene, 5.9.2005 15:37:
Joten asetat prostituoidun silti muuhun kuin tavallisen naisen asemaan? Kun kerran vertailukohteena on ns. tavallisuudesta poikkeava yksilö.
Ei taivas... Mitäs mä just sanoin :DLene, 5.9.2005 16:00:
---
phanatic, 5.9.2005 15:54:
Jep, vikahan onkin meissä, jotka emme osaa lukea näitä selkeästi ei-yleistäviä väitteitäsi (suoria lainauksia jokainen):
-seksi on miehelle vallan väline ja tapa alistaa naista
-Heti, kun suututaan niin ollaan vyötä avaamassa
-Kertoo taas jotain seksin luonteesta miesten maailmassa.
---
Kyse oli kontekstista ja tietenkin mukana oli sarkasmia.
Lene, 4.9.2005 23:58:
Aiemmin olen eritellyt syitä, mitkä mielestäni pitäisi olla syitä harrastaa seksiä: halut, välittäminen, rakkaus... tai vaikka se lisääntyminen... Mikä nyt sitten suoranaisemmin liittyy itse seksiin kuin esim. raha tai muut tavoitteet.