Supercool 7.9.2005 @ Helsinki

60 posts, 3 pages, 6,528 views

Kirtar

Posts: 771

#41 • • Kirtar

Kaikenkaikkiaan varsin mukavat bileet vaik suuri ihmismäärä vähän haittas. Varmaanki tollanen määrä ihmisiä Uniqii "mahtuis" paremmin jos kaikki olis bilettäjiä mut eilen ku suurin osa oli kumminki taviksia ni meinas pariin kertaan kyl palaa hermot.




Juuri näin *joo*

--
asdaf?

zaler

Posts: 1,545

#42 • • zaler e h k i s
huh huh kun oli hauskaa! kiitos! alkuillasta oli kyllä aika tungosta joo mutta onneks väheni vähän jengiä jossain vaiheessa... flaikkua ei ehtiny kuulla mutta kuisman ja nessin kyllä toimi..

--
let´s eat to the beat!

Ninka

Posts: 564

#43 • • Ninka
*blush* jo paremman juomatavan sisäistänyt minäni, retkahti taas *uuh* *poks* En oo viel tonne narikkaan soittanut mutta jos jollekki on sattunu tarttuu mukaan mun cannon ixsus 30,nokian kännykkä tai todella huonosti toimiva kannettava cd-soitin, ni kaikesta oon valmista maksamaan että saisin ne takas... kaikki meikit katos myös mut niillä nyt ei sinällään oo niin väliä, niitäkin kyl otan vastaan jos sellanen punanen pussi jostain esiin tulee.

Oli kyl tungosta ihan riittämiin. olis varmaan ollu kiva ilta jos ei olis ollu niin hyvis keitois. Ainaki oli kivasti tuttuja siel *iloinen*, ja suuri kiitos viel niille jotka jakso sekuntinkin mun kans siel aikaa viettää!

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

onni3mk

Posts: 3,973

#44 • • onni3mk Onni on.

LooPy, 8.9.2005 13:46:
---
onni3mk, 8.9.2005 12:53:
IMO ihan liikaa porukkaa keskiviikko bileisiin ja liikaa niitä laseja lattialle heitteleviä *eiei* Onhan se tietty kiva, et Supercoolit saa joskus noinkin paljon yleisöä *hymy*
---

Lasien paskominen on tietysti ikävää (ja täysin turhaa), mutta mua ihmetyttää toi väkimäärästä valittaminen.

Eikö siellä mahtunut enää liikkumaan, vai miten perustelet sitä, että porukkaa oli liikaa?

Vois kuvitella, että bileiden järjestäjä on kuitenkin ollut yleisömäärästä mielissään *ding*



Miksan vastaskin tähän juusi sillä tavalla, kuin olisin itse vastannut. Mä olen vain tottunut tietynlaisiin keskiviikko bileisiin, ja eiliset ei ollut sellaiset, joten yllätyin. *hymy**piis*

--
Onni on.

SA-TomTom

Posts: 2,727

#45 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
Kylläpäs pukkas hikee *hikoil*

Arviot väkimäärästä on jotakuin 600 tietämillä, ja kieltämättä se 150m jono kymmenen aikaan oli hieman koomisen ja epätodellisen oloinen keskiviikoksi *iihhih*

Supercoolit avajaiset oli kaikin puolin ja tolkuton määrä tuttuja paikalla *sydän*

Ensi viikolla jatketaan! :: http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=7747

--
Never give up.
Never surrender.

seilori

Posts: 482

#46 • • seilori
Aluksi otti kyllä päähän se tungos ja jonottelu, mut helpottihan se sitten aika nopsaan. Harmi vaan että vielä loppuillastakin edesmenneen tungoksen tunsi konkreettisesti kengänpohjiensa alla..

Nämä olivatkin mun ekat keskiviikkobileet Helsingissä noin viiteen vuoteen yhtiä Premihommia lukuunottamatta.. kivaa ja mielenkiintoista oli tutustua uuteen paikkaankin. Bunkkerimaisuus ei häirinnyt lainkaan, mutta en kyllä olisi halunnut olla dj:nä setin parasta kohtaa soittelemassa pörssiromahduksen vetäessä tasot alas :)

Maralle ja Tanjalle kiitokset paluukyydistä ja seurasta.. ja tietenkin järjestäjille bileistä. Eiköhän tänne vielä useammankin kerran tule eksyttyä.
sapeli

Posts: 11,768

#47 • • sapeli jokukukamikä?
Kivaa oli kuten yleensäkin supercooleissa (ja muissa saman poppoon keskiviikkobileissä *vink*) - juoma maistui, musa oli varsin passelia, ja kuten yleensä, illan ikävin puoli oli se että piti lähteä jo yhden aikaan pois *nauru*

Flaikun setti oli mukavan leppoisaa seurustelumusaa joka pisti niskan ja nilkan nytkymään mutta ei vielä raaskinut mennä tanssimaan kun alkuillasta on halvimmat juomat *hih*

Miika Kuisman setti oli kaikin puolin imuvoimaista ja kun savut ja valot alkoi enemmän luomaan tunnelmaa niin alkoi meikälläkin alkaa hikeä pukkaamaan tanssilattialla *jiihaa* En kyllä hirveästi ehtinyt tanssimaan kun oli niin paljon mukavaa sakkiakin paikalla *hihu*

Tällä kertaa ei edes ottanut päähän uniqin hintava pörssi *hymy*

Kiitämmä, ja tulemma uudemman kerran! *kiitoskiitos*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mar6

Posts: 2,178

#48 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

Kirtar, 8.9.2005 12:01:
Ohoh Ihmeelisen paljon väkeä ilmestyi paikalle, paikkahan oli täynnä kuin denan pää sossutuen jälkeen. Mkuisma pisteli illan parasta mazkua ja tulikin tampattua melkein koko setti. Venuena Uniq ei mielestäni ole paras mahdollinen, bunkkerimainen olo kun mennään maan alle ja paikalla oli liikaa taviksia, joiden suurta hupia oli lattialle lasien paiskominen. Yritä siinä tampata musan tahtiin kun lattialla on niin paljon lasia, että voisi luula jonkun saaneen paskahalvauksen lekan kanssa kuuluisassa jää baarissa. No ei se mitään keskiviikkoksi tunnelma ja meno oli enemmän kuin olin odottanut.


Kirtar kuittaa.



Word! :D
Uniq on venuena vähän tavis ja sinne eksyy sellasta porukkaa kadulta jotka tekee just jotain edellämainitun kaltaista tyhmää..Edit. Ei klubipiirejen kännääliöitä paljon. Keskiviikkomusiikki ja keskiviikkomeininki, tuollaista letkeetä jaksaa tampata myös keskiviikkona, kuisman settiä fiilisteli mielellään.
Olihan tuolla välillä ahdasta ja kyynerpäätä saatiin ja annettiin puolin ja toisin. Ihan kiva ilta oli kiitos vain kaikille osallisille :)

--
-Where there is house there is a home-

kml

Posts: 1,142

#49 • • kml Keyhole Markup Language
Mullakin meinas todella pariin otteeseen palaa hermot, kun koitat tanssia just sitä biisin parasta kohtaa, ja sitten joku tönii itsensä sun ohi, kun on just sillä hetkellä, just sun kohdalta pakko päästä tanssilattian toiselle puolelle. Siinä on mun mielestä Uniq:n kompastuskivi, kun on istumatilaa/pöytiä tanssilattian molemmilla puolilla niin trafiikkia tulee väkisinkin.

Ja en sitä lasin rikkomista tajua. Ne kuulosti ja näytti mun mielestä ainakin aivan täysin tahallaan rikotuilta.

Mutta! Miika Kuisma *sydän* ! Aivan loistavaa settiä alusta loppuun, tykkäsin!

Mäkin hukkasin muuten mun narikkalapun, mutta sain repun kuitenkin kun osasin kertoa mitä se sisälsi.

Enivei, kiitokset supercoolin poppoolle bileistä!

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Kirtar

Posts: 771

#50 • • Kirtar

Mäkin hukkasin muuten mun narikkalapun, mutta sain repun kuitenkin kun osasin kertoa mitä se sisälsi.

hieman offtopiccina mutta mitä se sisälsi ? *vink* ?

--
asdaf?

sapeli

Posts: 11,768

#51 • • sapeli jokukukamikä?

kumimuumi, 8.9.2005 22:27:
Mullakin meinas todella pariin otteeseen palaa hermot, kun koitat tanssia just sitä biisin parasta kohtaa, ja sitten joku tönii itsensä sun ohi, kun on just sillä hetkellä, just sun kohdalta pakko päästä tanssilattian toiselle puolelle. Siinä on mun mielestä Uniq:n kompastuskivi, kun on istumatilaa/pöytiä tanssilattian molemmilla puolilla niin trafiikkia tulee väkisinkin.



Toi toimii kyl yleensä paremmin - tällä kertaahan Miikka (Miika?) Kuisma oli eri paikassa esiintymässä kuin DJ normaalisti - eli ihanteellisin tanssipaikka oli juuri käytännöllisimmän kulkureitin kohdalla...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zara

Posts: 157

#52 • • zara bassotyttö
Siis tuollahan oli tiettyjen valtsikan laitosten fuksijatkot...siitä varmaan johtu väenpaljous?
kml

Posts: 1,142

#53 • • kml Keyhole Markup Language

Kirtar, 8.9.2005 22:56:
---
Mäkin hukkasin muuten mun narikkalapun, mutta sain repun kuitenkin kun osasin kertoa mitä se sisälsi.
---
hieman offtopiccina mutta mitä se sisälsi ? *vink* ?



"Mitäs tääl on sisällä?"
"Joo siel on yks lonkero, kofeiinitablettei, paita, kasikybänen saarenmaa.."
"A-ha! Saarenmaa paljasti! Ole hyvä."

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Miksan

Posts: 1,464

#54 • • Miksan

zara, 8.9.2005 23:02:
Siis tuollahan oli tiettyjen valtsikan laitosten fuksijatkot...siitä varmaan johtu väenpaljous?


Juurikin siitä
sts

Posts: 7,969

#55 • • sts Sama pyynti aitta!

Miksan, 8.9.2005 23:21:
---
zara, 8.9.2005 23:02:
Siis tuollahan oli tiettyjen valtsikan laitosten fuksijatkot...siitä varmaan johtu väenpaljous?

---

Juurikin siitä



Lisäks teekkarit oli saanu vihiä myös ilmasesta boolista.
Miksan

Posts: 1,464

#56 • • Miksan

sts, 8.9.2005 23:33:
Lisäks teekkarit oli saanu vihiä myös ilmasesta boolista.


Mä kyllä parille kerroin koulussa mut enpä mä siellä ketään tuttua nähny.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#57 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Oli taas loistoo *super**heiii* (Lue: SuperCool)

Kaikki Dj:t rokkas mutta nessi vei jälleen voiton. Toimivia kipaleita tuli illalla alusta loppuun ja jalatkin sen huomas *jiihaa*
Väen paljous ei haittanu ainakaan minua millään tavalla. Oli hienoa huomata että taviksetkin tykkäs *hihu*

Illan paras oli minun kohdalla...

Minä: "Hei sori mutta kuisma soittaa tuolla... Ei viittis selkä edellä tanssia"
Hän: "Just joo... Mitä sä yrität kusettaa... Lähe menee.."
Minä: "Siis oikeesti, vilkase taakses. Tossahan tuo kuisma soittelee"
Hän: "Ai katos vaan siellähän se *blush* Kiitti" (Ja jatkaa *jiihaa*)

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Miika

Posts: 893

#58 • • Miika
Miikan settiä tultiin kuulemaan eikä pettänyt :)
Avatar
#59 • • ayame Guest
Mulla oli ainakin ihanaa *plur*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#60 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tämän viikonlopun jälkeen on tullut niin tajuttomasti kuvia että meinaa jäädä heti lisäyksen jälkeen meinaa jäädä jalkoihin... Pakko vähän mainostaa *iloinen*

http://www.klubitus.org/kuvasto.php?id=618

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?