60 posts, 3 pages, 7,525 views
LooPy, 8.9.2005 13:46:
---
onni3mk, 8.9.2005 12:53:
IMO ihan liikaa porukkaa keskiviikko bileisiin ja liikaa niitä laseja lattialle heitteleviä Onhan se tietty kiva, et Supercoolit saa joskus noinkin paljon yleisöä
---
Lasien paskominen on tietysti ikävää (ja täysin turhaa), mutta mua ihmetyttää toi väkimäärästä valittaminen.
Eikö siellä mahtunut enää liikkumaan, vai miten perustelet sitä, että porukkaa oli liikaa?
Vois kuvitella, että bileiden järjestäjä on kuitenkin ollut yleisömäärästä mielissään
Kirtar, 8.9.2005 12:01:
Ohoh Ihmeelisen paljon väkeä ilmestyi paikalle, paikkahan oli täynnä kuin denan pää sossutuen jälkeen. Mkuisma pisteli illan parasta mazkua ja tulikin tampattua melkein koko setti. Venuena Uniq ei mielestäni ole paras mahdollinen, bunkkerimainen olo kun mennään maan alle ja paikalla oli liikaa taviksia, joiden suurta hupia oli lattialle lasien paiskominen. Yritä siinä tampata musan tahtiin kun lattialla on niin paljon lasia, että voisi luula jonkun saaneen paskahalvauksen lekan kanssa kuuluisassa jää baarissa. No ei se mitään keskiviikkoksi tunnelma ja meno oli enemmän kuin olin odottanut.
Kirtar kuittaa.
kumimuumi, 8.9.2005 22:27:
Mullakin meinas todella pariin otteeseen palaa hermot, kun koitat tanssia just sitä biisin parasta kohtaa, ja sitten joku tönii itsensä sun ohi, kun on just sillä hetkellä, just sun kohdalta pakko päästä tanssilattian toiselle puolelle. Siinä on mun mielestä Uniq:n kompastuskivi, kun on istumatilaa/pöytiä tanssilattian molemmilla puolilla niin trafiikkia tulee väkisinkin.
Kirtar, 8.9.2005 22:56:
---
Mäkin hukkasin muuten mun narikkalapun, mutta sain repun kuitenkin kun osasin kertoa mitä se sisälsi.
---
hieman offtopiccina mutta mitä se sisälsi ? ?
zara, 8.9.2005 23:02:
Siis tuollahan oli tiettyjen valtsikan laitosten fuksijatkot...siitä varmaan johtu väenpaljous?
Miksan, 8.9.2005 23:21:
---
zara, 8.9.2005 23:02:
Siis tuollahan oli tiettyjen valtsikan laitosten fuksijatkot...siitä varmaan johtu väenpaljous?
---
Juurikin siitä
sts, 8.9.2005 23:33:
Lisäks teekkarit oli saanu vihiä myös ilmasesta boolista.