Supercool 7.9.2005 @ Helsinki

60 posts, 3 pages, 6,556 views

onni3mk

Posts: 3,973

#21 • • onni3mk Onni on.

Minnie10, 7.9.2005 12:42:
Ei boolia voi jättää rauhaan, koska miten me muuten pystyisimme edes hetkellisesti olemaan ajattelematta liikaa. *lmao*
Tänään jytää



Totta. Mut Elite + Booli + Onni ei oo ennenkään ollu hyvä vaihtoehto, mut ehkä Supercool + Booli + Onni on erilainen *nauru*

--
Onni on.

Minnie10

Posts: 114

#22 • • Minnie10

onni3mk, 7.9.2005 12:43:
---


Totta. Mut Elite + Booli + Onni ei oo ennenkään ollu hyvä vaihtoehto, mut ehkä Supercool + Booli + Onni on erilainen *nauru*



Supercool + alkoholi toimii aina. Takuuvarma torstaikrapula. Mut on sit kyllä takuuvarmat superbileetki *jiihaa*
onni3mk

Posts: 3,973

#23 • • onni3mk Onni on.
Mitä Ness soittaa?

--
Onni on.

Unik

Posts: 4,117

#24 • • Unik
Eiköhän se Jani levyjä soita. Semmoisia pyöreitä mis on reikä keskellä ja usein ne ovat mustia. *hihu**nauru*
Aidan

Posts: 1,524

#28 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Vois tulla vähän myöhemmin, tsekkaa Kuisma ja sit lähtee kotiin! :)

--
Hammer Zeit!

onni3mk

Posts: 3,973

#29 • • onni3mk Onni on.

sts, 7.9.2005 15:15:
---
onni3mk, 7.9.2005 13:27:
Mitä Ness soittaa?

---


Musiikkia?



No hehheh! Minkalaista musiikkia? Kun olen ymmärtänyt, ettei ihan semmosta, mistä mä tykkäisin. Ja mietin, että lähdenkö kotiin ajoissa, että jäänkö paitsi jostain hyvästä.

--
Onni on.

mniittymaki

Posts: 1,641

#31 • • mniittymaki
Meitsin setti tulee tänä iltana sisältämään leijailevaa progetrancea. Kaikki ajoissa paikalle, boolia kun on vaa se eka tuntu tarjolla :)

.m
iam

Posts: 3,085

#32 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

flaikku, 7.9.2005 18:18:
Meitsin setti tulee tänä iltana sisältämään leijailevaa progetrancea. Kaikki ajoissa paikalle, boolia kun on vaa se eka tuntu tarjolla :)


Noo.. Mä vielä mietin täällä et mitä ihmettä sitä soittais :) No eivaa.. noita albumibiisejä ainakin ja sitten muutamia remixejä yms joita en olekaan vielä koskaan soittanut.
Minnie10

Posts: 114

#33 • • Edited Minnie10
Kuulostaa hyvältä.
Kuski pistää vaan kaasun pohjaan niin päästään täältä chicagostaki sinne sit heti alotukseen.
:D

Posts: 3,707

#34 • • Edited :D
Jengia oli hitosti!
Fiilis näytti olevan rules!
Naiset oli taas kauniita!

Nessi soitteli illan parasta ääntä, ainakin siihen asti
kun lähdettiin, eli noin vartin vaille kolme.

Cool, Supercool!

Hei vaan kaikki steissipissikset !


Edit: pahoittelen välillä kun tukin käytäviä hitaalla
kulkunopeudellani, jalka nyt oli/on poikki.
Kirtar

Posts: 771

#35 • • Kirtar
Ohoh Ihmeelisen paljon väkeä ilmestyi paikalle, paikkahan oli täynnä kuin denan pää sossutuen jälkeen. Mkuisma pisteli illan parasta mazkua ja tulikin tampattua melkein koko setti. Venuena Uniq ei mielestäni ole paras mahdollinen, bunkkerimainen olo kun mennään maan alle ja paikalla oli liikaa taviksia, joiden suurta hupia oli lattialle lasien paiskominen. Yritä siinä tampata musan tahtiin kun lattialla on niin paljon lasia, että voisi luula jonkun saaneen paskahalvauksen lekan kanssa kuuluisassa jää baarissa. No ei se mitään keskiviikkoksi tunnelma ja meno oli enemmän kuin olin odottanut.


Kirtar kuittaa.

--
asdaf?

Chimppa

Posts: 59

#36 • • Chimppa
Hauskaa oli ja populaa riitti , kiitti kaikille
onni3mk

Posts: 3,973

#37 • • onni3mk Onni on.
Kyllä oli hämmästys melkoinen, kun tulin Uniqin kohdalle aika tasan kymmeneltä ja jono oli Kluuvin oville asti. IMO ihan liikaa porukkaa keskiviikko bileisiin ja liikaa niitä laseja lattialle heitteleviä *eiei* Onhan se tietty kiva, et Supercoolit saa joskus noinkin paljon yleisöä *hymy*

Flaikku soitteli mun makuun vähän turhan rauhallista, mutta fiilis oli silti hyvä. Kuisma kelpas hyvin, tykkäsin *hih* Nessiä en ehtinyt kuulla ollenkaan, kun piti lähtee vikalla junalla kotiin.

Illan paras kommentti oli kyl, kun mun vieressä pari tyttöä keskusteli keskenään, kun Kuisman toinen biisi alkoi soimaan:
"Eiks tää oo Safri Duuoo?"
"Ei...Ei tää taida olla"
"Kyl on! Ihan varmasti on! On tää Safri Duuoo!"
"Joo, niimpäs onki!"
*lmao*

Boolinkin jätin rauhaan *iloinen*

--
Onni on.

villelope

Posts: 2,846

#39 • • villelope Lope of Lope & Kantola

onni3mk, 8.9.2005 12:53:
IMO ihan liikaa porukkaa keskiviikko bileisiin ja liikaa niitä laseja lattialle heitteleviä *eiei* Onhan se tietty kiva, et Supercoolit saa joskus noinkin paljon yleisöä *hymy*


Lasien paskominen on tietysti ikävää (ja täysin turhaa), mutta mua ihmetyttää toi väkimäärästä valittaminen.

Eikö siellä mahtunut enää liikkumaan, vai miten perustelet sitä, että porukkaa oli liikaa?

Vois kuvitella, että bileiden järjestäjä on kuitenkin ollut yleisömäärästä mielissään *ding*
Miksan

Posts: 1,464

#40 • • Miksan
Liian ahdasta oli.

Mun mielestä jos järjestäjä on tyytyväinen väkimäärään ei tarkota sitä että bilettäjienki pitäis olla siihen tyytyväisiä vai oonko missannu jonku oleellisen pointin bilettämisestä?

Miika soitti tosiaan ihan loistavan setin ja ei jaksa kyl enää kauaa oottaa et debyytti albumi tulis ulos*hih*
Flaikku soitti alkuillasta mukavan chilliä musaa, joka sopi loistavasti mun olotilalle.
Nessiä en sit jääny kuuntelee ku piti lähteä himaan lepuuttamaa kuumetta pois.

Kaikenkaikkiaan varsin mukavat bileet vaik suuri ihmismäärä vähän haittas. Varmaanki tollanen määrä ihmisiä Uniqii "mahtuis" paremmin jos kaikki olis bilettäjiä mut eilen ku suurin osa oli kumminki taviksia ni meinas pariin kertaan kyl palaa hermot.