Replying to masennus...:
Arsk4_, 9.5.2010 21:55:
Lähtääkö porukalla helevettii
Jospä näin tai kaikia vituttaa.
1,167 posts, 59 pages, 672,031 views
Replying to masennus...:
Arsk4_, 9.5.2010 21:55:
Lähtääkö porukalla helevettii
Replying to masennus...:
Logan Miller, 9.5.2010 21:57:
---
jokke_, 9.5.2010 21:51:
LM: oliskohan sun aika painuu niin sanotusti vittuun..?
---
Rehellisesti sanoen olisi joo kyllä.. mutta on asian haaroja että miksi ei. Tehän asiat aloititte mun mielestä. Mutta tänään on kännipäivä joten en pysty. Kyllä mä sit painun kun on sen aika jos sittenkää.. te olette vaan vittullu mun bisneksistä joka tuottaa mulle nyt 48,000 EUR / vuosi pankkitilin ja sitä en unohda.. eli teidän väitteet osaamisestani on paskaa ja sen olen ehkä tyhmänä aikonut päättää todistaa.
Replying to masennus...:
domi, 9.5.2010 22:00:
---
Logan Miller, 9.5.2010 21:57:
---
jokke_, 9.5.2010 21:51:
LM: oliskohan sun aika painuu niin sanotusti vittuun..?
---
Rehellisesti sanoen olisi joo kyllä.. mutta on asian haaroja että miksi ei. Tehän asiat aloititte mun mielestä. Mutta tänään on kännipäivä joten en pysty. Kyllä mä sit painun kun on sen aika jos sittenkää.. te olette vaan vittullu mun bisneksistä joka tuottaa mulle nyt 48,000 EUR / vuosi pankkitilin ja sitä en unohda.. eli teidän väitteet osaamisestani on paskaa ja sen olen ehkä tyhmänä aikonut päättää todistaa.
---
Vaikka lupasin mennä ns. oikeaan elämään, niin pakko tähän on vielä todeta, että todistit juuri olevasi Mark Hamilton, vaikka aikaisemmin väitit päinvastaista myös privaani.
Kukas nyt kusettaa ja ketä?
Replying to masennus...:
Arsk4_, 9.5.2010 22:13:
Vittu ette lopeta nyt ku sain poppikset valmiiksi
Replying to masennus...:
UkeUke, 9.5.2010 23:14:
Luulin, että täällä olis ollu jonkinsortin asiallista keskustelua masennuksesta, mutta täällähän oliki joku perkeleen trolli kehumassa vuosituloillaan. :D Greatness..
Replying to masennus...:
Logan Miller, 9.5.2010 23:20:
---
Se myönnetään mutta jos myönnetään kaikki että oli tosi vittumaista kun alotin nää hommat niin mulle vituiltiin näistä mun bisneksistä tyyliin mun mielestä että mulla ei ole mitään toivoa.. oeki mun graffat on paskoja sen myönnän mutta mun kodi on hyvää ja sitä esiteltiin.. mä vain sain trauman ja syyllistyin siihen mihin tekin ja aloin uhomaan sillä mikä saavutin näillä mun jutilla..
Sitten kun saan oman kunniani täällä niin katoan kuin tuhka tuleen.. mutta se on ptikä tie..
Replying to masennus...:
nomic, 9.5.2010 23:39:
---
Logan Miller, 9.5.2010 23:20:
---
Se myönnetään mutta jos myönnetään kaikki että oli tosi vittumaista kun alotin nää hommat niin mulle vituiltiin näistä mun bisneksistä tyyliin mun mielestä että mulla ei ole mitään toivoa.. oeki mun graffat on paskoja sen myönnän mutta mun kodi on hyvää ja sitä esiteltiin.. mä vain sain trauman ja syyllistyin siihen mihin tekin ja aloin uhomaan sillä mikä saavutin näillä mun jutilla..
Sitten kun saan oman kunniani täällä niin katoan kuin tuhka tuleen.. mutta se on ptikä tie..
---
Uskoisin, että olet saanut jo sen kunnian täältä, jonka vain voit saada. Mitä enemmän kirjoittelet, sitä vahvemmaksi painuu ihmisille mieleen asiat sinuun liittyen - ja tällä hetkellä ihmiset taitavat muistaa sinusta vuositulosi. :)
Ja miksi annat sellaisten asioiden edelleen vaikuttaa sinuun, jos kerta nyt tienaat jo mainiosti ja teet työtä jota haluat tehdä?
Jos kerta tuntuu paskalta olla täällä, niin kukaan ei pakota. Olin jo lähes unohtanut Mark Hamiltonin, kunnes uudestaan tuli tämä herra esille.
Mielestäni ei ole kovinkaan järkevää mennä paikkaan x, josta on saanut traumat ja tietää, että se voi jatkua kun sinne menee uudestaan - vaikka vaatteet olisivatkin uudet. Toki tietynlaisena terapiana sitä voi pitää, että kohtaa ongelmat, mutta tässä on menty taas päin helvettiä.
Replying to masennus...:
UkeUke, 9.5.2010 23:14:
Luulin, että täällä olis ollu jonkinsortin asiallista keskustelua masennuksesta, mutta täällähän oliki joku perkeleen trolli kehumassa vuosituloillaan. :D Greatness..
Replying to masennus...:
Logan Miller, 9.5.2010 21:35:
Lopeta ahjoissa.
Replying to masennus...:
sts, 10.5.2010 14:29:
---
Logan Miller, 9.5.2010 21:35:
Lopeta ahjoissa.
---
ja sinä voisit lopettaa AJOISSA, oikeasti tämä threadi on masennukseen liittyvä, ei sinun "isofirma oy" (LOL) paskan jauhamiseen. Jos haluat kostaa jollekkin, tee se jossai muualla täällä kukaan ei ymmärrä tätä sinun alterego kostotapaasi ja teet itsesi entistä enemmä naurunalaiseksi. En tiedä mikä tarve sulla koitaa todistaa että sä olet jotain klubitus.orgilla vaikka ketään ei kiinnosta :D
Mut hei kiitos hamilton, logan mikälie aivopieru oletkaan, olet aiheuttanu parhaat naurut aikoihin koko klubituksella.
Replying to masennus...:
--Ai mikä firma..