250 posts, 13 pages, 174,025 views
Oman kehon tuntemus lienee paras keino hallita liikkeitä tanssiessa. Esim. jooga, uinti ja monet itämaiset kamppailulajit luovat hyvän pohjan tietoisille liikkeille.
vinha, 9.3.2006 16:35:
Mä koen niin, että kun varsinkin isommissa kemuissa tanssiessa spottaa jonkun (toisen ;) hyvän tanssijan niin sit imee siltä jotain siihen omaankin liikehdintään ihan huomaamatta.
jago, 9.3.2006 16:38:
tanssin ekaakertaa julkisesti siellä luolassa pasifiquessa ja varmaan toisten silmiin näytti aika naurettavalta, mutta pidin silmät kiinni ja annoin mennä.. kyllä pysyin jonkin aikaa rytmissä..
sitten sekoilin siellä välillä, mutta ei kukaan väittänyt huomaavansa
~~maarit~~, 9.3.2006 16:53:
--
mun mielestä kukaan ei kiinnitä huomiota siihen kuinka _huonosti_ joku tanssii, vaan jos huomio kiinnittyy, se kiinnittyy yleensä siksi, että tanssiminen näyttää hyvältä :)
Oliwer, 9.3.2006 16:45:
---
vinha, 9.3.2006 16:35:
Mä koen niin, että kun varsinkin isommissa kemuissa tanssiessa spottaa jonkun (toisen ;) hyvän tanssijan niin sit imee siltä jotain siihen omaankin liikehdintään ihan huomaamatta.
---
Joo tää on kyl jännä juttu, mä oon huomannu olevani semmonen apina, että kun joku taitava tanssii likeellä, niin sitä alitajuisesti voi alkaa mennä samalla tavalla. Pitää oikeen tsiigaa toisaalle, ettei plagioi kaikkee toiselta..noloo
Aurida, 10.3.2006 10:40:
Hmm.. Kauneimmillaan tanssija on silloin, kun hän on jo unohtanut ajatella sitä, että tanssii. Siinä pisteessä hän ei seuraa musiikkia eikä musiikki häntä, koska hän on jo osa musiikkia.
~~maarit~~, 9.3.2006 16:53:
mutta kuitenkaan mun mielestä kukaan ei kiinnitä huomiota siihen kuinka _huonosti_ joku tanssii, vaan jos huomio kiinnittyy, se kiinnittyy yleensä siksi, että tanssiminen näyttää hyvältä :)
Jammailija, 13.3.2006 11:03:
Bileiden aluksi on usein "jäässä", mut pikkuhiljaa hyvässä seurassa ja oikeiden biittien hakatessa tahtia, kroppa alkaa lämpiämään.