Individual, 17.8.2005 18:11:
---
Yediah, 17.8.2005 17:03:
tanssia osaan.. sen tiedän itekin. muuta mä sit en osaa enkä tiedäkkään*nauru*
---
Äijä vetää hyvin.
thanx!!
250 posts, 13 pages, 174,022 views
Individual, 17.8.2005 18:11:
---
Yediah, 17.8.2005 17:03:
tanssia osaan.. sen tiedän itekin. muuta mä sit en osaa enkä tiedäkkään*nauru*
---
Äijä vetää hyvin.
Dana, 18.8.2005 16:06:
(imo paras House-opettaja on Anniina Ala-Mattinen, HKI tanssiopistolta.)
Epailija, 19.8.2005 01:48:
---
Dana, 18.8.2005 16:06:
(imo paras House-opettaja on Anniina Ala-Mattinen, HKI tanssiopistolta.)
---
Kuinkas monen muun house-opettajan tunneilla olet käynyt? Itse olen kuullut, että Anniina opettaisi jackingin, joka on periaatteessa housen ihan perusperusperusjuttu, väärin. Henkilökohtaista kokemusta ei kuitenkaan ole Anniinan tunneista, joten en voi vahvistaa, enkä myöskään verrata esim. Saran tunteihin. Näin sivumennen mainiten olen sen sijaan _sijaistanut_ Anniinan free funk fusion tunteja muutaman kappaleen, enkä ole ikinä kyseistä tyyliä edes kokeillut. :D Kertonee sekin jotain tuosta rakkaasta opistostamme.
Näin sivumennen mainiten olen sen sijaan _sijaistanut_ Anniinan free funk fusion tunteja muutaman kappaleen, enkä ole ikinä kyseistä tyyliä edes kokeillut. :D Kertonee sekin jotain tuosta rakkaasta opistostamme.
Dana, 19.8.2005 08:25:
OT Jeps, varmaan tarkoitat Vintin Saraa?
Mitä tulee tohon sun sijaisuuteen ni jos olit kans 2v. sitten tuuraamassa Anniinan Latinfusionin(?) jatkotunteja ni meitsi sheikkas kans siellä (oli nim.joku kundi siel pariin otteeseen..)
(nyt ihan pakko lisästä samaan syssyyn; tunnetko Taneli T? tai Elisa K? tai Petra M? kaikki mm.vintillä tanssineita..)
mandalafreak, 20.8.2005 15:07 ---clip-slaissen-daissen---
Kuinkas monen muun house-opettajan tunneilla olet käynyt? Itse olen kuullut, että Anniina opettaisi jackingin, joka on periaatteessa housen ihan perusperusperusjuttu, väärin. Henkilökohtaista kokemusta ei kuitenkaan ole Anniinan tunneista, joten en voi vahvistaa, enkä myöskään verrata esim. Saran tunteihin. Näin sivumennen mainiten olen sen sijaan _sijaistanut_ Anniinan free funk fusion tunteja muutaman kappaleen, enkä ole ikinä kyseistä tyyliä edes kokeillut. :D Kertonee sekin jotain tuosta rakkaasta opistostamme.
Oku, 16.9.2005 00:04:
Tanssimaan oppii, yllätys yllätys, tanssimalla.
Alkuun pääsee vaikkapa katsomalla mallia jostakusta omata mielestä hyvin tai mielenkiintoisesti tanssivasta henkilöstä. Matkiminen alussa ei haittaa, oma tyyli rakentuu kyllä pikkuhiljaa luonnostaan ja erilaisia juttuja kokeilemalla.
Oliwer, 9.3.2006 16:19:
---
Oku, 16.9.2005 00:04:
Tanssimaan oppii, yllätys yllätys, tanssimalla.
Alkuun pääsee vaikkapa katsomalla mallia jostakusta omata mielestä hyvin tai mielenkiintoisesti tanssivasta henkilöstä. Matkiminen alussa ei haittaa, oma tyyli rakentuu kyllä pikkuhiljaa luonnostaan ja erilaisia juttuja kokeilemalla.
---
Samaa mieltä. Olen klubeilla nähnyt taitavilta tanssijoilta niin groovyä vääntöä, ja heittäytymistä musiikin vietäväksi, että jos ei heitä vakoilemalla saa vinkkiä ja opi mitään juttuja, niin ei sitten mistään.
On makeeta seurata näiden yksilöiden menoa.