SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,143,702 views

Chatte

Posts: 4,085

#981 • • Chatte Team Teknolipat :)

plaque, 14.7.2005 15:24:
Oisko tääl edes kiva olla?


Parhaassa tapaulsessa kyllä. *plur*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Piiuzki

Posts: 870

#982 • • Piiuzki
Meille tuli kultin kanssa tänään 11kk *plur*
Hitto että mä oon niin onnellinen *sydän* *plur*
sapeli

Posts: 11,768

#983 • • sapeli jokukukamikä?
Viime viikonloppuna tais 10kk tulla täyteen *hymy* Oon huomannut että yksi todella mukava juttu on siinä että toinen tietää nyt jo miksi toinen yleensä möksää tai äksyilee - ei tule niin paljoa väärinymmärryksiä ja tietää juuri miten saa toisen paremmalle mielelle *hihu*

Parin kuukauden päästä vois olla ajankohtaista kans alkaa muuttamaan yhteen... *plur* Vaikka nytkin puolet ajasta melkein menee saman katon alla *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#984 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tuossa ihan huomaamatta tuli viime viikonloppuna puoli vuotta täyteen ton oman kullan kanssa. Ihanaa on ollut, vaikka pieniä alamäkiäkin on mahtunut matkaan, mutta ne ovat vaan vahvistaneet suhdettamme! *sydän* Täytyy toivoa, että kaikki sujuu jatkossakin yhtä hienosti, ellei jopa paremmin! *pihkassa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Coon--

Posts: 640

#985 • • Coon-- 5,2 mmol/l

sapeli, 19.7.2005 01:35:
Viime viikonloppuna tais 10kk tulla täyteen *hymy* Oon huomannut että yksi todella mukava juttu on siinä että toinen tietää nyt jo miksi toinen yleensä möksää tai äksyilee - ei tule niin paljoa väärinymmärryksiä ja tietää juuri miten saa toisen paremmalle mielelle *hihu*

Parin kuukauden päästä vois olla ajankohtaista kans alkaa muuttamaan yhteen... *plur* Vaikka nytkin puolet ajasta melkein menee saman katon alla *hihu*



aamen *plur*
bubbelgum

Posts: 2,477

#986 • • bubbelgum ~sylikissa~
Ohops. Totta tosiaan niin sitähän tulee tossa 23. päivä jo 1½ vuotta täyteen. Kyllä se aika menee nopeesti. *ding*
Hmm... Veisköhän se yks mut nyt lopultakin niille ekoille treffeille? *täh* *nauru*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#987 • • valona Guest

bubbelgum, 20.7.2005 01:51:
Ohops. Totta tosiaan niin sitähän tulee tossa 23. päivä jo 1½ vuotta täyteen. Kyllä se aika menee nopeesti. *ding*
Hmm... Veisköhän se yks mut nyt lopultakin niille ekoille treffeille? *täh* *nauru*



Vie itse?
bubbelgum

Posts: 2,477

#988 • • bubbelgum ~sylikissa~

valona, 20.7.2005 02:05:

Vie itse?



Voi ku mä voisin sanoo tähän niin paljon kaikkee...
Mut ehkä jätän vaan sanomatta. *piis*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#989 • • valona Guest

bubbelgum, 20.7.2005 02:15:
---
valona, 20.7.2005 02:05:

Vie itse?

---


Voi ku mä voisin sanoo tähän niin paljon kaikkee...
Mut ehkä jätän vaan sanomatta. *piis*



No pitääks mun viedä poikaystäväs niille ekoille treffeille?
ee102

Posts: 775

#990 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Mitä vittua! *ding* Mä oon täällä nyt. En oo koskaan aikasemmin tähän luukkuun eksyny! Aika outoa. Kaipa tähän sitten tottuu. On kyllä jotenkin ehjempi olo nyt kun ei oo enää yksin vaan. *plur* Eli parempi näin kun yksin. Kestipä kyllä kauan, ennen ku mulle löyty poikaystävä!
anye

Posts: 37

#991 • • anye
Taidan hiipii tänne pikkuhiljaa.. *sydän*
inneah

Posts: 704

#993 • • inneah ...Trust no one...
reilu puol vuotta sitä kesti,joten vastahakoisesti siirryn takavasemmalle *uuh*

--
nahkalakanat

Humppabeibi

Posts: 91

#994 • • Humppabeibi Söpöilijä
ilosesti kuuluis tänne...

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

sapeli

Posts: 11,768

#995 • • sapeli jokukukamikä?
Onkos täällä oleville ihmisille tullut koskaan semmoista tilannetta vastaan että yhteistä tekemistä ei tunnu keksivän? *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sune

Posts: 2,096

#996 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

sapeli, 26.7.2005 19:45:
Onkos täällä oleville ihmisille tullut koskaan semmoista tilannetta vastaan että yhteistä tekemistä ei tunnu keksivän? *ding*



tehkää lapsi ni ei oo tota ongelmaa *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

sapeli

Posts: 11,768

#997 • • sapeli jokukukamikä?

:Dune, 26.7.2005 19:51:
---
sapeli, 26.7.2005 19:45:
Onkos täällä oleville ihmisille tullut koskaan semmoista tilannetta vastaan että yhteistä tekemistä ei tunnu keksivän? *ding*
---
tehkää lapsi ni ei oo tota ongelmaa *nauru*



kai semmosen vois adoptoida jos on tylsää - tosin helpompi ois ehkä alottaa kissalla tai jollain *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#998 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

sapeli, 26.7.2005 19:45:
Onkos täällä oleville ihmisille tullut koskaan semmoista tilannetta vastaan että yhteistä tekemistä ei tunnu keksivän? *ding*



*joo* Mutta sitten keksittiin tuohon sellainen ratkaisu, että aina kun tuli joku hyvä juttu mieleen mitä voisimme joskus tehdä yhdessä, niin kirjoitimme sen ylös sellaiseen "things to do-listaan" Ja nyt aina kun koittaa hetki, että ei ole mitään tekemistä, niin otamme listan esiin ja toteutamme jonkun listan tehtävistä. Toki tästä ei ole heti apua, koska listaa pitää ensin kerääntyä. Listan tekemiset on ihan laidasta laitaan pikkujutuista, isoihin reissuihin ja ilmaisista tekemisista, isompiin investointeihin!

Tämä on ainakin meillä toiminut! Suosittelen..*hymy*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

sune

Posts: 2,096

#999 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

sapeli, 26.7.2005 19:52:
---
:Dune, 26.7.2005 19:51:
---
sapeli, 26.7.2005 19:45:
Onkos täällä oleville ihmisille tullut koskaan semmoista tilannetta vastaan että yhteistä tekemistä ei tunnu keksivän? *ding*
---
tehkää lapsi ni ei oo tota ongelmaa *nauru*

---


kai semmosen vois adoptoida jos on tylsää - tosin helpompi ois ehkä alottaa kissalla tai jollain *hihu*



joo toi kissa on ihan hyvä myös, kannattaa ottaa heti alkuun kaks ni ei oo tekemisen puutetta. Meillä on tosi paljon yhteistä tekemistä ku siivotaan niitten paskoja ja kusia lattioilta ja matoilta+sängystä pahimmassa tapauksessa. *hellokitty*
Hyvinä päivinä on paskan ja kusen lisäks oksennusta, siinä se päivä mukavasti sujahtaa mattoja pestessä *plur*

--
ei kovin ihku eikä plur

sapeli

Posts: 11,768

#1000 • • sapeli jokukukamikä?

:Dune, 26.7.2005 19:57:
joo toi kissa on ihan hyvä myös, kannattaa ottaa heti alkuun kaks ni ei oo tekemisen puutetta. Meillä on tosi paljon yhteistä tekemistä ku siivotaan niitten paskoja ja kusia lattioilta ja matoilta+sängystä pahimmassa tapauksessa. *hellokitty*
Hyvinä päivinä on paskan ja kusen lisäks oksennusta, siinä se päivä mukavasti sujahtaa mattoja pestessä *plur*



Siihen vielä päälle mun räät ja limat kun oon allerginen niin ei ihan heti tekeminen lopu! *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.