vinsku, 24.2.2007 17:32:
Ja kyllä - neulon samalla. Mut kyl kultsi saa täst mun harrastuksest aina villaisia hyödykkeitä sillon tällön ni seki on tyytyväinen ;)
voiiieii.
2,749 posts, 138 pages, 1,186,664 views
vinsku, 24.2.2007 17:32:
Ja kyllä - neulon samalla. Mut kyl kultsi saa täst mun harrastuksest aina villaisia hyödykkeitä sillon tällön ni seki on tyytyväinen ;)
vinsku, 24.2.2007 18:45:
Hihi, onneks toi mun puolisko pelaa kuulokkeilla ja viel niin et kuulee toisel korval mitä mä puhun jos puhun. Xboxii se sit pelaaki ilman .. ja ihan karsee mökä
Jone, 25.2.2007 11:10:
anaaliyhdyntä kalanperkeille haisevan merillä viikkoja olleen kumihaalarimiehen kanssa.
coolcat82, 26.2.2007 17:57:
:D Onks tääl muitakin sotaleskiä?? Perseest vaan kun huomen aamul kullalt loppuu loma Eikä ens viikonlopust tiedä et onks lomil vai ei :(
KooKie, 26.2.2007 22:17:
Tuun dominoimaan teitä kahta tossa parin vuoden päästä ms. Aku Ankkana!
satumetsä, 27.2.2007 20:21:
---
KooKie, 26.2.2007 22:17:
Tuun dominoimaan teitä kahta tossa parin vuoden päästä ms. Aku Ankkana!
---
Tuut sit kans!!!
vinsku, 27.2.2007 14:41:
Joo xboxista ja konsoleista yleensäki tykkää. Ja kaikesta elektroniikasta yms. :) Minäki tykkään välillä, kunhan peli ei oo tasohyppely ! ;D
Sssan*, 28.2.2007 10:24:
Suoraan sanottuna NYT v*tuttaa tää..en saa enää mennä paikkoihin ja tapahtumiin joihin haluan..Vaikka jopa pyysin toista mukaan niin ei...Koska jos meen saan kärsiä seurauksista...MiTä prklettä tää nyt sitte On!? Hä!? Aaaaargh...ei oo kiva roikkua näin kahen kuoren välissä ku pitää päättää!!! rupee pikkuhiljaa epäilyttämään onkohan mua ollenkaa tehty seurustelevaikseks...
Suoraan sanottuna NYT v*tuttaa tää..en saa enää mennä paikkoihin ja tapahtumiin joihin haluan..Vaikka jopa pyysin toista mukaan niin ei...Koska jos meen saan kärsiä seurauksista...MiTä prklettä tää nyt sitte On!? Hä!? Aaaaargh...ei oo kiva roikkua näin kahen kuoren välissä ku pitää päättää!!! rupee pikkuhiljaa epäilyttämään onkohan mua ollenkaa tehty seurustelevaikseks...
vinsku, 27.2.2007 22:40:
Mäki tuun 1,5v päästä jo lykky käy
T. Paperit jo lähetetty
ai sä lasket päiviäsapeli, 1.3.2007 02:04:
6kk ihanaa yhteiseloa kiitos kulta
Jammailija, 28.2.2007 10:57:
---
---
Joo ei kuulosta hyvältä. Parisuhteessa tulee neuvotella ja joustaa. Itse henkilökohtaisesti tykkään, että tyttöystävä pitää hieman jöötiä, mut jos se alkais mua komentelee ja rajoittaa ilman päteviä perusteluja, niin pikkuhiljaa alkais hermostuttamaan.
Mä en käsitä ihmisiä, jotka rajoittaa esim. "et saa mennä baareihin, etkä saa mennä klubeille, et saa tehdä sitä ja tätä, teet vain miten mä tykkään jne". Ymmärrän, jos näihin rajoitteisiin ois perustelut, esim. että toisella ei yksinkertaisesti ja todistetusti pysy homma hanskassa tai että pariskunnan rahavarat on tosi finaalissa tai vaikka että toinen kipeästi haluaisi viettää yhteistä aikaa, kun sekin on ollut jo pitkään kortilla. Täs vaa muutamat hätäiset esimerkit.
Sssan*, 1.3.2007 21:57:
---
Jammailija, 28.2.2007 10:57:
---
---
Joo ei kuulosta hyvältä. Parisuhteessa tulee neuvotella ja joustaa. Itse henkilökohtaisesti tykkään, että tyttöystävä pitää hieman jöötiä, mut jos se alkais mua komentelee ja rajoittaa ilman päteviä perusteluja, niin pikkuhiljaa alkais hermostuttamaan.
Mä en käsitä ihmisiä, jotka rajoittaa esim. "et saa mennä baareihin, etkä saa mennä klubeille, et saa tehdä sitä ja tätä, teet vain miten mä tykkään jne". Ymmärrän, jos näihin rajoitteisiin ois perustelut, esim. että toisella ei yksinkertaisesti ja todistetusti pysy homma hanskassa tai että pariskunnan rahavarat on tosi finaalissa tai vaikka että toinen kipeästi haluaisi viettää yhteistä aikaa, kun sekin on ollut jo pitkään kortilla. Täs vaa muutamat hätäiset esimerkit.
---
Ehkä tää on jotain näitä suhteen kasvukipuja tms..Who knows..