SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,133,145 views

Jammailija

Posts: 3,224

#1561 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Sssan*, 1.3.2007 21:57:
---
Jammailija, 28.2.2007 10:57:
---
Sssan*, 28.2.2007 10:24:
Suoraan sanottuna NYT v*tuttaa tää..en saa enää mennä paikkoihin ja tapahtumiin joihin haluan..Vaikka jopa pyysin toista mukaan niin ei...Koska jos meen saan kärsiä seurauksista...MiTä prklettä tää nyt sitte On!? Hä!? *hmph* Aaaaargh...ei oo kiva roikkua näin kahen kuoren välissä ku pitää päättää!!! *eiei* rupee pikkuhiljaa epäilyttämään onkohan mua ollenkaa tehty seurustelevaikseks...

---

Joo ei kuulosta hyvältä. Parisuhteessa tulee neuvotella ja joustaa. Itse henkilökohtaisesti tykkään, että tyttöystävä pitää hieman jöötiä, mut jos se alkais mua komentelee ja rajoittaa ilman päteviä perusteluja, niin pikkuhiljaa alkais hermostuttamaan.

Mä en käsitä ihmisiä, jotka rajoittaa esim. "et saa mennä baareihin, etkä saa mennä klubeille, et saa tehdä sitä ja tätä, teet vain miten mä tykkään jne". Ymmärrän, jos näihin rajoitteisiin ois perustelut, esim. että toisella ei yksinkertaisesti ja todistetusti pysy homma hanskassa tai että pariskunnan rahavarat on tosi finaalissa tai vaikka että toinen kipeästi haluaisi viettää yhteistä aikaa, kun sekin on ollut jo pitkään kortilla. Täs vaa muutamat hätäiset esimerkit.

---


Ehkä tää on jotain näitä suhteen kasvukipuja tms..Who knows..


No välil pitää vähän kolistella ja kipinöidä. Mut huippu kuulla, että on kunnol juteltu ja asiasta on päästy yhteisymmärrykseen. Hooray for toimiva parisuhde*hihu*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#1562 • • astaroth Guest

Sssan*, 28.2.2007 10:24:
Suoraan sanottuna NYT v*tuttaa tää..en saa enää mennä paikkoihin ja tapahtumiin joihin haluan..Vaikka jopa pyysin toista mukaan niin ei...Koska jos meen saan kärsiä seurauksista...MiTä prklettä tää nyt sitte On!? Hä!? *hmph* Aaaaargh...ei oo kiva roikkua näin kahen kuoren välissä ku pitää päättää!!! *eiei* rupee pikkuhiljaa epäilyttämään onkohan mua ollenkaa tehty seurustelevaikseks...


itse en vain voisi olla ihmisen kanssa, joka on niin omistushaluinen, että kieltäisi minulle tärkeitä asioita. minähän käyn baarissa, minähän näen kavereita ja tutustun uusiin ihmisiin, minähän pidän tyhmät harrastukseni. en vain yksinkertaisesti pystyisi rakastamaan näitä asioita tarkoituksellisesti ja tahallaan rajoittavaa ihmistä. siinä vaiheessa nainen lentää ovesta ulos.

kaverin avokki on käytännössä lukinnut hänet kotiin: ei viihdettä ilman lupaa, ei nähdä kavereita ilman lupaa, toimii maksumiehenä - päättää jopa mitä äijä saa baarissa juoda, jos ovat samaan aikaan liikenteessä. reppana ei vaan uskalla sanoa vastaan, koska pelkää muijan jättävän hänet. mielestäni taas tuossa lähinnä maksetaan kovaa hintaa siitä, että saa vakkaripesää ja voi sanoa, että seukkaa. jee! x(

teen ilomielin kompromisseja suhteen toimivuuden eteen (kuten molempien pitääkin), mutta rajansa nyt sentään kaikella. ja jos toisella osapuolella on viihteellä olemisen suhteen niin kova epäluottamus, niin siinä vaiheessa sopii jo miettiä, että millä pohjalla koko suhde ylipäätään on
Avatar
#1563 • • Annakins Guest

astaroth, 1.3.2007 22:25:
kaverin avokki on käytännössä lukinnut ... lähinnä maksetaan kovaa hintaa siitä, että saa vakkaripesää ja voi sanoa, että seukkaa. jee! x(



Ja saako ees? Kuitenki heti pihtaa ku mies on vähänkään tehny mitään väärin. Naiset on just sellasii.
monoxide

Posts: 193

#1564 • • monoxide Lipton Cocton
En nyt ole oikein varma kumpaan luukkkuun tämä mahtaisi kuulua mutta antaa palaa.

Olin tavannut noin pari kuukautta sitten yhden tosi mukavan tytön ja kaikki näytti todella hyvältä ja homma luisti kuin liukkarilla konsanaan. No sitten tämä tyttö rupesi vihjailemaan että on todella kiva olla sinun kanssasi ja niin edelleen mutta minulla on myös muita ''KAVEREITA'' muualla euroopassa mutta en ole niihin varmaan missään yhteyksissä. No tämä jaksoi häiritä sen pienen hetken kunnes tänään taas tuli asia puheeksi ja selvisi että hänellä oli ollut myös muuta sutinaa tänäkin aika kun ollaan hengailtu yhdessä vaikka hän antoi ymmärtää että hän ei ikinä lähde mihinkään juttuun mukaan vaan sellain puoli vakavissaan!!!

Siis niinku VITTU minkä takia minä tapaan aina juuri ne väärät naiset. Alkaa jo pikku hiljaa kypsyttämään koko homma ja arvata voi että vituttaako???

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

ezzy

Posts: 8,060

#1565 • • ezzy Droid-pappa

Kon-tiki, 1.3.2007 13:51:
Ai täällon tämmönenkin luukku...

Mä: "Niin, paskataiteesta sitä kyllä välitetään paljon enemmän kuin musta" <kääntää kylkeä puolivittuuntuneena. Kumpikin alkaa nukkua> *nukkuu*



Oikeasti vihonviimeinen veto alkaa vertaamaan itseään johonkin harrastukseen. Toi menee lopussa siihen "joko mä tai *harrastus*" paskaan. Toinen on kovaan ääneen kritisoida toisen "rakasta" harrastusta, oli se lähes mikä vaan. Itseäni ainakin ahdistaa moinen pahasti.
Hansu

Posts: 481

#1566 • • Hansu
Kymmenvuotistaipaleen kunniaksi varattu aika maistraatista kolmen kuukauden päästä *hymy*
Timce

Posts: 5,381

#1569 • • Timce

Hansu, 2.3.2007 14:03:
Kymmenvuotistaipaleen kunniaksi varattu aika maistraatista kolmen kuukauden päästä *hymy*



Mä tarjoon tämän kierroksen. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1570 • • Kon-tiki The Unsinkable

ezzy, 2.3.2007 12:40:
---
Kon-tiki, 1.3.2007 13:51:
Ai täällon tämmönenkin luukku...

Mä: "Niin, paskataiteesta sitä kyllä välitetään paljon enemmän kuin musta" <kääntää kylkeä puolivittuuntuneena. Kumpikin alkaa nukkua> *nukkuu*

---


Oikeasti vihonviimeinen veto alkaa vertaamaan itseään johonkin harrastukseen. Toi menee lopussa siihen "joko mä tai *harrastus*" paskaan.



Ei ole ikinä mulla mennyt siihen sellaisen ultimaatumin puolelle, jollaiset sitäpaitsi ovat niin järjettömiä, etteivät tyhmyydessään oikeastaan täytä "vihoviimeiseltä" vaadittavan v-mäisyyden tunnusmerkistöä.

Tiedän, että taide ja mä ollaan bf:lle yhtä tärkeitä ja kiitän onneani siitä, että hän tuntee sen verran taideporukoita, että kyldyyrihenkinen juttuseura on hänelle (mahdollisin pienin keskeytyksin) aina taattu, kun siltä tuntuu. Ja niin sen pitää ollakin. Kyllä myös mun (hänen näkökulmastaan) käsittämättömistä asioista intoilut ihmetyttää häntä välillä, mutta onneksi on tämä rakkain bileharrastus, joka yhdistää meidät eroavaisuuksistamme huolimatta.

...joo mut ton mun kertoman vuoropuhelun syynä olikin havainnollistaa, miten järjettömistä pikkuseikoista riidat meillä syntyvät ja eskaloituvatkin. Siis kirjasta yöpöydällä.
sts

Posts: 7,969

#1571 • • sts Sama pyynti aitta!

Kon-tiki,



No oma eksä laitto näitä kivoi ultimaatumeita joista pahin oli kyllä: "Bilejärkkäily tai minä".

Ottaen huomioon että se on rakkain harrastus ja ainoa asia jossa pidän itseäni edes kohtalaisena.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#1572 • • Kon-tiki The Unsinkable

sts, 2.3.2007 18:05:
---
Kon-tiki,

---


No oma eksä laitto näitä kivoi ultimaatumeita joista pahin oli kyllä: "Bilejärkkäily tai minä".



*igor**hikoil**ding*
Sir Paramount

Posts: 383

#1573 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
6 vuotta täyteen tänään. aikamoinen saavutus. *sydän**hihu*

--
Suits you, Sir!

vinsku

Posts: 749

#1574 • • vinsku huba huba
4. päivä tuli 13kk yhdessä ihanan kanssa. *hali* *sydän*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

akir0

Posts: 2,554

#1575 • • akir0 idleRPG champion 2009

Kon-tiki, 2.3.2007 17:47:
---
...joo mut ton mun kertoman vuoropuhelun syynä olikin havainnollistaa, miten järjettömistä pikkuseikoista riidat meillä syntyvät ja eskaloituvatkin. Siis kirjasta yöpöydällä.



Eiks se kerro siitä, että asiat on kohtuullisen hyvin, kun ei oo mitään muuta mistä valittaa? :)

Ja topikkiin:

Miul on maailman paras mussu, sinne se jäi taas kotio tuhisemaan ku läksin töihin *plur*
anthocyan

Posts: 1,511

#1576 • • anthocyan Kohti valoa...
Viikko sitten meillä oli 3 vuotispäivä. *sydän* Ollaan kyllä tiiviisti ollu yhes alusta asti ja melkein heti muutettiin yhteen. Toimii! *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

blueangel

Posts: 328

#1577 • • blueangel
En oo koskaan ennen ollut näin onnellinen....*sydän*
Avatar
#1580 • • Edited Norb Guest
Ihkuu*sydän* Meil tuli kans 25kk yhes *sydän*

Me vietetään joka kuukaus meidän yhdessäolo kuukausipäiviä, menkkapäiviä, tunteja, seksinharrastamis kertoja ja..